Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 83
  1. #46
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Ik kreeg van Kruitsnuiver door dat ze gisteren wel weer "last" hadden van de rook. Zij konden het zelf prima bekijken, maar voor de foto's was het schijnbaar niet best.

    Achja, zolang ze maar zelf genieten toch, hopelijk zijn de films wel goed.

  2. #47
    Banned
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Caserta
    Berichten
    139
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Ik kreeg van Kruitsnuiver door dat ze gisteren wel weer "last" hadden van de rook. Zij konden het zelf prima bekijken, maar voor de foto's was het schijnbaar niet best.

    Achja, zolang ze maar zelf genieten toch, hopelijk zijn de films wel goed.
    Klopt de rook bleef vaak hangen, maar daarvoor waren wel tussen door kortdurige lasershows op muziek te zien, om de rook een beetje te laten wegtrekken voordat de andere kandidaat begon met schieten.


  3. #48
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Juist hij mag nou net niet klagen over de kruitdampen. Iedereen mag klagen over rook en kruitdampen, maar hij dus écht niet he! Met zo'n naam vraag je er ook gewoon om.


    Nee, rook is altijd wel irritant. Had er met koninginnedag te Rdam ook last van, niet alleen de rook/kruitdampen kwamen in mn smoelwerk, maar ook de regen en wind zelf waren erg vervelend. Kan begrijpen dat je niet blij bent als je zo ver van huis bent voor je hobby dat je dan die omstandigheid moet treffen die het voor je verziekt.

  4. #49
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Zoals ik al zei, het heeft het niet verziekt en hij klaagt ook zeker niet. Zij hebben de shows gewoon prima kunnen zien, voor de foto's is het dan wel ruk, want ja, die wolken lichten bijv. op en dat pak je ook op je foto, dat is jammer.

  5. #50
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Alvast wat korte fragmenten:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst gewijzigd door Mattenfreak; 13 juni 2008 om 16:47

  6. #51
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Hier nog wat fragmenten....

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF

  7. #52
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Leuke compilatiefilm van de eerste dag (3 minuten)


    http://video.google.nl/videoplay?doc...Kx7fzhDg&hl=nl

  8. #53
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Zo dat was dag 2!

    sorry dat ik nog geen report of fotosa heb gepost vandaag. het was nogal een drukke dag voor ons.

    Anyways,

    De shows vandaag dag 2:

    Belgie

    Nadat ze tijdens het testen van de onstekers en apparatuur al wat deden "live testen" werd ik er al bevreest om dat het wel eens een fiasco kon gaan worden. Men presteerde het om eerst een bom te laten vertrekken, en later een compleet salvo van enkele 10 tallen bommen.

    Kan gebeuren, maar staat wel erg onproffesioneel vind ik. De show zelf? Mja, het was niet veel.. Ik heb echter wel wat nieuwe Bonbridge bommen gezien hahaha. dus kwa producten heb ik dan wel weer wat nieuws gezien! Zoals een prachtige golden peony, die meer weg had van een mooie chyrantehmum bom. Wel vond ik dat ze mooie studatas dan nog schoten tijdens hun stuk zonder muziek!


    Oostenrijk

    FENOMENAAL, PRACHTIG, SJIEK!, WHOEHOEEEE!!!! Eenj werkelijk waar prachtige show. Die zeer origineel begon. Je hoorde een slapende persoon die snurkte, en na het snurken gebruikte men fluiters. Super origineel! Het Publiek kon dat ook waarderen! De verdere show was ook erg origineel enj kleurrijk. Van deze show heb ik tot nu toe al het meest genoten!!!!! Het behoeft denk ik geen uitleg dat Pyrovision met de publiekswprijs is gaan slepen. En terecht!!!!

    Spanje

    Tsja.. waar ik al voor vreesde gebeurde weer.. Caballer kon het weer niet laten om weer met een sloot slingleshots te komen... erger nog ze opende haast identiek aan 2006, weer met paars en purple mines, en multishot kometen.. De show kon me weer niet boeien, ondanks dat ze meer bommen schoten.. maar helaas na 2 minuten zat de hele bende al weer vol met rook door zn singleshots... Een zeer vet gemiste kans om zich te revancheren op 2006!!

    Tot zover de mijn korte riviews van de shows. Morgen ochtend zal ikn proberen om al waqt fotos weer te posten. Nu nog wat beelden terug zien die we gedraait hebben.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  9. #54
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    zo, weer terug in nederland, nog wat slaperig en moe ik kan niets anders over het stuk van pyrovision zeggen als wat al verteld is, leuk bedacht begin, en super mooie kleuren! ongelooflijk! inderdaad was dit wel de beste show op de avond.

    5 minuten finale was ook bruut, het was mijn eerste echt grote vuurwerk(avond), en ik vond het geweldig!

    over 2 jaar zeker weer, maar dan met iets warmere kleding, en dan alle avonden!

    wat ook zo geweldig was, was de overwinning van nederland. ik zat daar met mn meid, allebei oranje shirts aan, en toen de fransen het somber inzagen en ons gek zagen doen moesten ze toch wel lachen! en mijn auto is heel gebleven

  10. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 juni 2008
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Het was een leuk festival, leuk voor pyro-vision dat ze gewonnen hebben maar had liever gezien dat Jupiter had gewonnen, vond deze show mooier in elkaar zitten. Het snurken aan het begin van de show zal misschien wel de doorslag hebben gegeven. Heb weinig kennis kunnen maken met andere liefhebbers uit het land, omdat het zo groot terrein is met zoveel mensen dat je er niet zo snel eentje uitpikt. Heb wel veel cameras op de trap in het midden gezien zat hier iemand van jullie tussen, stonden veel pro cameras dus de kans zal niet zo heel groot zijn, omdat het lijkt mij meer voor grotere organisaties is omdat dit festival geen kleine jongen is. Ben benieuwd naar jullie beelden, zal ook andere sites in de gaten houden of er beeldmateriaal is want wil deze shows wel terug zien. Zelf had ik geen mediaapparaat bij me om het vast te leggen.

  11. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2005
    Berichten
    696
    Thanks
    194
    708 waarderingen in 180 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stillewilly Bekijk bericht
    Het was een leuk festival, leuk voor pyro-vision dat ze gewonnen hebben maar had liever gezien dat Jupiter had gewonnen, vond deze show mooier in elkaar zitten. Het snurken aan het begin van de show zal misschien wel de doorslag hebben gegeven. Heb weinig kennis kunnen maken met andere liefhebbers uit het land, omdat het zo groot terrein is met zoveel mensen dat je er niet zo snel eentje uitpikt. Heb wel veel cameras op de trap in het midden gezien zat hier iemand van jullie tussen, stonden veel pro cameras dus de kans zal niet zo heel groot zijn, omdat het lijkt mij meer voor grotere organisaties is omdat dit festival geen kleine jongen is. Ben benieuwd naar jullie beelden, zal ook andere sites in de gaten houden of er beeldmateriaal is want wil deze shows wel terug zien. Zelf had ik geen mediaapparaat bij me om het vast te leggen.
    In het midden stonden wij ook. En zoals je zegt een geweldig festival en het voor mij zonder de beelden nog terug gezien te hebben is Jupiter de winnaar. Wat een geweldige en zeer relaxte show. Binnenkort meer hier over..

  12. #57
    Pyroworld BlackBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 januari 2007
    Locatie
    Te vinden via Google Earth
    Berichten
    68
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    De mensen van Pyroworld (redbaron, silverblitz en ikzelf) stonden helemaal boven aan de trap in het midden. Hier stond o.a. ook de fotograaf van Feuerwerk.net met een paar metgezellen en een aantal mensen van Fetes Feux.

    Wellicht heb je ons herkend aan de (verplichte) gele veiligheids hesjes van NDF. Deze werden alleen uitgereikt aan mensen die toestemming van de organisatie hadden om op die plek te mogen staan. Toch stonden er een aantal mensen zonder deze verplichte gele hesjes.

    Zoals je mischien weet is het terein opgebouwd uit verschillende zone's waar je wel of geen toegang tot hebt. Pyroworld was door de organisatie uitgenodigt en had voor deze dagen full-access.

    De foto's en video's komen spoedig online
    www.pyroworld.nl -- Pyrotechnicus -- MCSA 2003: Messenger -- Systeembeheerder

  13. #58
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Berichten
    10
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackBaron Bekijk bericht
    Wellicht heb je ons herkend aan de (verplichte) gele veiligheids hesjes van NDF. Deze werden alleen uitgereikt aan mensen die toestemming van de organisatie hadden om op die plek te mogen staan. Toch stonden er een aantal mensen zonder deze verplichte gele hesjes.
    Verplicht waren deze niet en daarnaast ook niet voldoende op voorraad.
    Meer dan de helft van de fotograven en filmers voor nuits de feu hadden geen hesje aan. Uiteindelijk tellen het contract met de organisatie en de kaarten die je om je nek hebt hangen.
    En om dan te zeggen dat er maar een aantal mensen zonder hesje zaten is ook onzin. Er zaten ruim 100 man op de trap, maar dat weet je zelf ook wel.

  14. #59
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 juli 2005
    Berichten
    696
    Thanks
    194
    708 waarderingen in 180 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackBaron Bekijk bericht
    De mensen van Pyroworld (redbaron, silverblitz en ikzelf) stonden helemaal boven aan de trap in het midden. Hier stond o.a. ook de fotograaf van Feuerwerk.net met een paar metgezellen en een aantal mensen van Fetes Feux.

    Wellicht heb je ons herkend aan de (verplichte) gele veiligheids hesjes van NDF. Deze werden alleen uitgereikt aan mensen die toestemming van de organisatie hadden om op die plek te mogen staan. Toch stonden er een aantal mensen zonder deze verplichte gele hesjes.

    Zoals je mischien weet is het terein opgebouwd uit verschillende zone's waar je wel of geen toegang tot hebt. Pyroworld was door de organisatie uitgenodigt en had voor deze dagen full-access.

    De foto's en video's komen spoedig online

    Het is niet zo dat je alleen met hesje toegang had. Wij hadden er gewoon kaarten voor en we werden er netjes op gecontroleerd. Eén keer wilde iemand ons hesjes geven maar toen liep er iemand langs die zei dat ze op waren. Dus het is niet altijd zo als mensen toevallig geen hesje hebben dat ze er NIET horen te staan. Wij hadden perskaarten en toegangskaarten tot het schietterein en dat is allemaal via de organisatie geregeld en is door de hokogste baas (Bazin) goed gekeurd. We hebben zelfs van te voren foto's en dergelijke moeten door sturen die opvallend genoeg niet gebruikt zijn.

    Ik word een beetje moet van die loze kreten en steken onder water. Alsof jullie alles weten over hoe andere mensen het regelen met de organisatie en alsof wij daar gewoon even heen lopen zonder toestemming!
    Laatst gewijzigd door Tony; 15 juni 2008 om 22:19

  15. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 juni 2008
    Berichten
    2
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ik heb inderdaad mensen gezien in gele hesje op de trap, zelf stond ik bij de ronde vijver voor deze trap. "Deze werden alleen uitgereikt aan mensen die toestemming van de organisatie hadden om op die plek te mogen staan." Ik heb genoeg mensen op de trap gezien zonder geel hesje, tussen deze mensen stonden ook mensen met een pro camera's, lijkt mij ongepast van de organisatie als deze mensen geen full-access hadden deze dagen. Maar misschien begrijp ik je verkeerd, misschien bedoel je alleen de bovenste treden van deze trap.

    Zoals je zegt is het geheel in meerdere zone's verdeeld, wat ik ook wel begrijpelijk vind. Maar de organisatie zullen zo wel hun regels hebben en dan niet iedereen toegang verlenen hier zullen van te voren wel afspraken over gemaakt. Wat ik zoal gezien heb is het een hoop geregel en niet zomaar een festival van een paar dagen. Trots zeg je dat jullie uitgenodigd zijn door de organisatie wat mij persoonlijk een hele eer lijkt, maar wat is er aan vooraf gegaan waarom hebben jullie uitgenodigd?

Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •