Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crossing Crossette

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Ik vind het 3x niks, mischien is het omdat ik totaal niet van crossett's houd, maartoch... nee
    [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

    Comment


      #47
      Ik vond deze cake echt één van de toppers die in in Rijswijk gezien heb.
      Zo zie je maar weer dat smaken verschillen.
      Hier gaan er iig de 31ste drie tegelijk de lucht in, zo'n 10 meter uit elkaar.

      Echt één van de weinig cakes met fatsoenlijke crossettes.
      www.pietersvuurwerk.nl / www.koopjegadget.nl

      Comment


        #48
        Ik ben het met je eens Pieter. Crossette is een kwestie van smaak. Het is geen grof geweld, geen harde beuken, geen totaal gevulde hemel. Maar het is voor mij juist die charme van die zachte "plop", de felle kleur, de dikke komeet, dat kruis en het rookspoor in de lucht...In combinatie met de lage prijs en de leuke crackling mines, vind ik het een topper Dan wel een topper in zijn eigen prijscategorie natuurlijk! Uniek, speciaal, en alleen voor de liefhebber.
        Laten we lekker link gaan doen!

        Comment


          #49
          Deze vanavond op de demo van Steenbergen gezien. Prachtig, heldere crossettes laat deze cake zien met daaronder een goede crackling mine.
          Voor de liefhebbers van crossette absoluut een topbakje.

          Comment


            #50
            Was idd een mooie cake op de demo. Hier een filmpje van mij :

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

            Comment


              #51
              erg leuk potje, was er zeker over te spreken, ik was niet bekend met deze, maar had mij zeker verrast!
              Youtube: Fuse & Cues

              Comment


                #52
                Prima potje, effecten waren als verwacht. Kleuren zijn helder en schiet in salvo's van 3 stuks per keer. Het verlicht de straat in ieder geval aardig. Voor 15,50 een mooi hebbedingetje.

                Comment


                  #53
                  Zo, zo ,zo verschikkelijk jammer van die mines!

                  De rest is wel erg gaaf.. mooie crossette die een goed licht geven en zorgen voor die mooie rookstreep in de lucht!

                  Maar argh wat hebben ze de cake verpest met mines..:( teveel geweld voor zo een rustig plop effect..:(

                  Comment


                    #54
                    trouwens rood en groen door elkaar is ook jammer, alleen rood en daarna alleen groen heeft denk een sterkere crossette utstraling

                    Comment


                      #55
                      Ik vond het een heerlijke cake. Veel beter dan die belachelijke Splitting Comets die veel te snel is voor een crosette cake.

                      De mines vond ik alleen storend als je dichtbij staat.
                      Zodra ik meer dan 20 meter af stond was het prima te doen...

                      Comment


                        #56
                        2x Crossing Crossette

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                        Mooie cake met felle kleuren, zeker een aanrader als je er meerdere tegelijk afsteekt.

                        Comment


                          #57
                          Deze heeft echte ploppers bij die Crossettes, maar helaas wordt dat mooie geluid een beetje verpest door de harde crackling mines... Als ze van beide effecten nu eens aparte cakes maken hebben ze 2 toppers!

                          Filmpje:

                          Laatst aangepast door Rocketfreak; 9 January 2011, 21:56.

                          Comment


                            #58
                            Tsja, De mine voegt niet echt veel toe, maar a la...
                            Mijn filmpje:
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Laatst aangepast door heartworm; 13 January 2011, 01:00.

                            Comment


                              #59
                              ik wou deze cake dit jaar al hebben .
                              maar nu staat hij zeker op de lijst voor 2011
                              02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                              Comment


                                #60
                                Filmpje van mij:
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                                Mijn mening, een mooie cake, ik vind de crackling eronder wel wat hebben.

                                Dit jaar weer, maar dan in een project verwerken. Zal er mooi doorheen komen.


                                Btw, ik begin rustig met uploaden!

                                Comment

                                Working...
                                X