Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Burst Duo

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Ik vind ze echt heel vet alleen van het prijskaartje wat er aan hangt wordt ik niet echt vrolijk en laat ik ze daarom elk jaar weer staan.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #62
      Hebben deze dingen eigenlijk een 2e lont? Of zou je voor doorverbinden zelf moeten gaan knutselen.

      Comment


        #63
        Hier zit geen 2e lont aan. Je zal zelf moeten gaan knutselen!

        Comment


          #64
          Bij een vuurwerkdealer in mijn buurt kan ik de burst duo krijgen voor €49,95. Dat is na het lezen van dit topic een erg goeie prijs. Jammer dat ik dan over mijn budget heen ga, maar deze haal ik dan gewoon 2 keer. Bewaar ik er één voor volgend jaar. En dan hopen dat ie echt zo hard gaat als iedereen zegt. want ik heb 10 andere knalcakes van Lesli.
          Laatst aangepast door pyrociruam; 13 December 2013, 23:46.

          Comment


            #65
            Ging asociaal hard deze burst duo's. Had 2 karton en dat was geweldig. Vooral 6x de 72 shots variant in de finale, heb deze alleen helaas niet kunnen filmen.

            Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

            Comment


              #66
              Vuurwerk Huizen - www.vuurwerkhuizen.nl

              Comment


                #67
                Vanavond gezien op de demo van Herwijnen Zoetermeer! Voor nederlandse begrippen snoeiharde bursts!

                Eind goed, Knal goed!

                Comment


                  #68
                  Mooi om te lezen dat deze dus blijkbaar onveranderd hard gaat! Ik had toen der tijd de 2010 versie en die ging echt hard voor Nederlandse begrippen. Ik heb bijna alle populaire knalcakes gehad die er in de afgelopen 8 jaar te verkrijgen zijn en buiten de Salute Cake 1 was dit setje toch de hardste.

                  Comment


                    #69
                    Zoals Black Dragen zegt, knalt erg lekker voor NL begrippen!

                    Ook ff gefilmd gister

                    FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

                    Comment


                      #70
                      wat eeneen ding was dit he lekkere salvos lekkere burst heerlijk

                      Comment


                        #71
                        gaat deze eruit of niet ?

                        Comment


                          #72
                          Wat ik heb begrepen gaat deze eruit bij wolff
                          Www.vuurwerkhuizen.nl - vuurwerk huizen

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door PatrickV Bekijk bericht
                            Wat ik heb begrepen gaat deze eruit bij wolff
                            dat dacht ik al staat overaal op is op bij denk risico machtig hard is deze jammer

                            Comment


                              #74
                              Wat ik gisteren op de demo hoorde is dat het een actie artikel betreft! Koop je de 72s voor 37.50 EUR, dan krijg je de 36s er gratis bij! Zo is het geen verkeerde prijs voor een 108s goeie knalcake!
                              Eind goed, Knal goed!

                              Comment


                                #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Black Dragon Bekijk bericht
                                Wat ik gisteren op de demo hoorde is dat het een actie artikel betreft! Koop je de 72s voor 37.50 EUR, dan krijg je de 36s er gratis bij! Zo is het geen verkeerde prijs voor een 108s goeie knalcake!
                                Jammer genoeg is dit setje bij mij in de buurt helemaal niet te verkrijgen.. heb bij alle winkels in mijn regio gekeken. Vorig jaar nog bij zowat elke winkel.. jammer hoor want voor die prijs zou ik ze vollop inslaan!

                                Comment

                                Working...
                                X