Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Speedmaster

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Jongens, dit is gewoon de Energy Bomb
    http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=11633

    Als het dan toch zo gaat waarom labelen ze dan niet de echte dynasty toppers om.

    Comment


      #17
      Een productiefilmpje van de Speedmaster

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


        #18
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


          #19
          Ik vind de "Speedmaster" een must have voor alle vuurwerk liefhebbers. Schiet lekker vlot weg, geen korte tussen pauzes, burst is oké, mooie uitwerking, crackling, het is allemaal aanwezig, echt goed over nagedacht. Het lijkt wel luchtafweergeschut in je eigen straat. Oké prijskaartje is €69,50 maar daar maak ik geen drama van. Hij komt zeer zeker weer op mijn verlanglijstje dit jaar. Enig minpunt is dat hij snel is afgelopen. Nogmaals een aanrader.
          Laatst aangepast door Gerwin; 12 May 2011, 15:46. Reden: Hoeft niet in B en I.

          Comment


            #20
            ik wil hier toch ff op reageren.
            Ik zelf vind dit niet een must have. Bij lange na niet.
            De effecten zijn matig. chrysanthemum vind ik erg tegenvallen. De kleuren vind ik ook niet echt helder. en hij schiet wel erg vlot weg voor mijn gevoel.
            Dit in combinatie met het prijskaartje dat aan deze 500 grammer hangt maakt dat deze voor mij niet zo mooi is als jij hierboven beschrijft.
            Dat neemt vervolgens niet weg dat jij het wel een aanrader mag vinden, maar ik dus niet ;-)
            greetz
            Eer was was was, was was is!

            Comment


              #21
              Ik ben het ook met Tjopper eens, ik vind hem maar bagger.
              Het is een rommelig blokje dat 100 schoten schiet voor een prijs van hallelujah bijna 70 euro.
              Dat een blokje dan 70 euro kost, oké, maar maak er dan ook een spektakel van en niet zo'n 13 in een dozijn cake.
              Je voelt je gewoon genept door zo'n blokje, dan zeg ik, koop een aantal andere potjes en lus ze door. Heb je voor hetzelfde geld, een mooier spektakel.
              Het leven is een feest!

              Comment


                #22
                Ik denk dat je met 2x Heavy 3 (ook Wolff) een beter effect krijgt. Geen ervaring met deze pot, maar 2x Heavy 3 doorgelont heb je 96 vergelijkbare schoten voor +/- 40 euro. Nee ik vind het een beetje jammer als ik het filmpje zie. Leuke opzet, maar niet wat Barely Legal ooit was... een aantal jaren geleden... met de Extreme Salute voor 2 tientjes...
                De komende maanden minder actief op het forum.

                Comment


                  #23
                  Twee stuks, even op 720p kijken voor beter beeld.

                  Comment


                    #24
                    Twee stuks, gefilmd bij de demo van Rowy in Almere op 16 dec.

                    Twee stuks Speedmaster van het merk Barely Legal (importeur Wolff). Geschoten bij de demo van Rowy uit Almere, op 16 december 2011 door het bedrijf Bombers.
                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      #25
                      Hier nog een filmpje, geschoten afgelopen jaarwisseling :

                      Vuurwerk doet de duivels dansen

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                        Hier nog een filmpje, geschoten afgelopen jaarwisseling :

                        staat prive

                        Comment


                          #27
                          Nu niet meer
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment

                          Working...
                          X