Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 61 t/m 68 van 68
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts
    Ik zou eens langs een haptonoom gaan man als je echt zo met dit soort gedachten en depressie rond loopt...lijkt mij in ieder geval niet erg prettig.
    En voordat je weer een uitbarsting hebt op deze post van mij nu: begrijp mij goed, ik bedoel het goed he!
    Ervaring binnen mijn familie gehad in dezelfde sfeer. Was zeer behulpzaam.

  2. #62
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    even een greep aan dingen die gebeurde op mijn verjaardag:

    1909 De VS stuurt een oorlogsvloot naar Nicaragua nadat president Zelaya 500 opstandelingen (waaronden twee Amerikanen) had laten executeren. Zelaya treedt af

    1960 Een DC-8 van United Airlines en een Super-Constellation van TWA komen met elkaar in botsing boven New York waarbij 134 mensen omkomen.

    1983 Een overspannen man gooit een jerrycan benzine leeg in de hal van gok- en sexclub Casa Rosso in Amsterdam. Er worden 2 doden en 16 gewonden aangetroffen. Later treft men in een afgesloten kamer nog 11 slachtoffers aan, gestikt door de rook.

    1998 De Vs en Groot-Brittannië voeren luchtaanvallen uit op Irak.



    beetje raar argument, en als het *** gaat met je familie is vervelend, maar reflecteer dat af op de daarvoor aangewezen mensen in plaats van loze kreten te roepen. omdat jij het *** hebt, hoeft een ander niet te hebben, hoe erg het ook zijn eigen schuld is. als jij zo je gaat profileren in het leven ga je nog een vet probleem krijgen in je sociale kringen.

    je hoeft er geen medelijden mee te hebben, maar leed toewensen omdat je zelf wat mindere dagen hebt is wel het andere uiterste...

  3. #63
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vincmeister Bekijk bericht
    even een greep aan dingen die gebeurde op mijn verjaardag:

    1909 De VS stuurt een oorlogsvloot naar Nicaragua nadat president Zelaya 500 opstandelingen (waaronden twee Amerikanen) had laten executeren. Zelaya treedt af

    1960 Een DC-8 van United Airlines en een Super-Constellation van TWA komen met elkaar in botsing boven New York waarbij 134 mensen omkomen.

    1983 Een overspannen man gooit een jerrycan benzine leeg in de hal van gok- en sexclub Casa Rosso in Amsterdam. Er worden 2 doden en 16 gewonden aangetroffen. Later treft men in een afgesloten kamer nog 11 slachtoffers aan, gestikt door de rook.

    1998 De Vs en Groot-Brittannië voeren luchtaanvallen uit op Irak.



    beetje raar argument, en als het *** gaat met je familie is vervelend, maar reflecteer dat af op de daarvoor aangewezen mensen in plaats van loze kreten te roepen. omdat jij het *** hebt, hoeft een ander niet te hebben, hoe erg het ook zijn eigen schuld is. als jij zo je gaat profileren in het leven ga je nog een vet probleem krijgen in je sociale kringen.

    je hoeft er geen medelijden mee te hebben, maar leed toewensen omdat je zelf wat mindere dagen hebt is wel het andere uiterste...
    De een kan er beter mee omgaan dan de ander. En de een reageert zijn verdriet/woede ook anders dan een ander. En medelijden is inderdaad niet nodig, noch voor die gast noch voor mij, tevens sociaal heb ik t al lastig.

    Maar kunnen we niet weer ff on topic gaan...
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  4. #64
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Nu is het wel weer genoeg jongens, graag over het onderwerp en andere zaken maar via pm oplossen anders gaat er een slotje op

  5. #65
    VWC-Lid pyro-power's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 augustus 2008
    Locatie
    Op het bureau
    Berichten
    587
    Thanks
    3
    9 waarderingen in 6 posts
    Toch wel appart om te lezen, als het gaat om gewoon vuurwerk dan spreekt de media over bommen, en gaat het daadwerkelijk over bommen, dan spreken ze over vuurwerk.
    Guess who's back?

  6. #66
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    Fouten maken is menselijk. De slachtoffers van dergelijke experimenten zijn daarnaast vaak erg jong. De tienerjaren staan erom bekend dat grenzen worden verkend en soms gaat dat verder dan goed voor je is. Ik denk dat iedereen dit wel herkent, zij het in een andere vorm.

    Ik vind het echt zeer triest wat er is gebeurd voor deze jongen en voor al die andere bommenbouwers met letsel die er de komende tijd weer bij zullen komen. Zij zullen de rest van hun leven met deze dwaze actie moeten leren leven. Maar het lijkt een moeilijk te voorkomen feit; elk jaar weer liegen de cijfers en nieuwsberichten er niet om. Het is daarbij jammer dat deze feiten doorgaans een schaduw werpen op het voor ons zo gewaardeerde onderwerp: vuurwerk. Onterecht natuurlijk, want bommenbouwers zijn zelden liefhebbers zoals wij, maar eerder kwajongens "die eens wat willen klooien met kruit".

    Het enige wat wij hier zelf aan kunnen doen is waakzaam blijven en gasten "met dergelijke plannen" in onze eigen omgeving proberen op andere gedachten te brengen. Je zou iemand zomaar kunnen behoeden voor een zeer ernstige en onomkeerbare fout.

    Cameo
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  7. #67
    VWC-Lid chappie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 augustus 2011
    Berichten
    3.034
    Thanks
    1.713
    1.507 waarderingen in 867 posts
    we beginnen te lijken op youtubertjes als we met vingertjes gaan wijzen of naampies gaan noemen of verwensingen uiten.de reden dat dit een leuke site is is omdat we hier op een volwassen manier over vuurwerk knallen en kruitlucht kunnen babbelen,laten we dat vooral zo houden

  8. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Berichten
    1.473
    Thanks
    184
    571 waarderingen in 189 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chappie Bekijk bericht
    we beginnen te lijken op youtubertjes als we met vingertjes gaan wijzen of naampies gaan noemen of verwensingen uiten.de reden dat dit een leuke site is is omdat we hier op een volwassen manier over vuurwerk knallen en kruitlucht kunnen babbelen,laten we dat vooral zo houden
    Je reageerd op een topic van meer dan 1 jaar terug.

    Volgensmij niet echt even handig

Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •