Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 68
  1. #46
    VWC-Lid ivivuurwerk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2010
    Locatie
    -
    Berichten
    610
    Thanks
    2.346
    302 waarderingen in 141 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    Die sukkel doet meer dan dat, nu is zijn hele familie na de K omdat hij zo dom is:S Of zelfs ze vrienden. Dankzij die sukkel heeft zn hele familie nu niks meer dan verdriet. Dus, ja, hij mag lekker pijn lijden! Sukkel die zijn familie zo pijn doet verdient gewoon niet beter:S

    En nu uit! De reden post ik nog wel, ooit xD
    Waarom zijn vrienden? Die hebben er niks mee te maken. Ja de famalie huilt nu.. maar die hebben allemaal 2 handen hij niet!

    Zoals ik al eerder zij: Voor hem is het de grootste straf, hij mist nu een deel van zijn hand! En nee je kan hem geen pijn wensen want dat heeft die jonge al meer dan genoeg!

    Hij heeft voor de rest van zijn leven een verminkte hand!
    Laatst gewijzigd door ivivuurwerk; 15 september 2010 om 18:02

  2. #47
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    En al over de schaamte voor zijn familie en vooral voor hem te zwijgen.

  3. #48
    VWC-Lid fred 810's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 januari 2008
    Berichten
    730
    Thanks
    56
    76 waarderingen in 35 posts
    Herdervriend, wat ben jij een triest figuur zeg,

    Ik vraag me echt af waar je de inspiratie vandaan haalt om steeds maar weer zo verschrikkelijk negatief te doen en mensen pijn te wensen. Heb jij nou geen medelijden met de medemens? Voel je je zelf er goed door om dit soort dingen steeds maar weer te blijven posten?

    En zoals je al eerder zij . Don't like it, don't read it! Simpel als dat.

    Erg sneu voor deze jongen, je gunt het niemand om de rest van je leven verminkt door het leven te gaan. Iedereen maakt fouten, alleen sommige zoals deze jongen kunnen het niet meer terug draaien.

  4. #49
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 oktober 2007
    Berichten
    616
    Thanks
    778
    79 waarderingen in 47 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ivivuurwerk Bekijk bericht
    Een punt? Hij zegt: 'Van mij mag die creperen in de pijn'

    Tuurlijk het is een domme fout van die jongen maar om zoiets te zeggen is gewoon dom! Die jongen heeft nu veel ellende doordat hij een deel van zijn hand mist. Zoiets is al een straf maar dan nog zeggen 'Van mij mag die creperen in de pijn' nee.. Dat vind ik niet kunnen!

    Helemaal mee eens! Zoiets vind ik ook niet kunnen.
    Dat is hetzelfde als dat iemand bijv. een slijptol o.i.d. verkeerd gebruikt, al dan niet bewust en zich ermee verwondt. Moet zo'n iemand dan ook maar creperen van de pijn?
    Ik zou graag willen weten waar dat nou in hemelsnaam goed voor is om zulk soort uitspraken te doen op een forum als deze. Wat iedereen kan lezen, dus ook het slachtoffer.
    Het is natuurlijk niet slim wat hij gedaan heeft, meestal gaat zoiets wel goed, maar als het fout gaat, dan kan het ook goed fout gaan en dat is met alles waar gevaren aan kleven, ik noemde het voorbeeld van die slijptol waar ook veel mensen door onwetendheid in het ziekenhuis zijn beland.
    Maar iemand wensen dat ie maar moet creperen, kom nou! Dat noem ik onvolwassen gedrag.
    Ik vraag me af of die jongen herdervriend iets kwaads heeft aangedaan of ook maar een duimbreed in de weg heeft gelegd.

    Maar goed, ik vind het triest genoeg als iemand zo op die mannier gewond moet raken. Hij raakt misschien wel nooit geen vuurwerk meer aan en zal z'n hele leven ermee moeten leren leven met z'n beperkingen en steeds eraan herinnerd worden en denken had ik het maar niet gedaan.

  5. #50
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    524
    530 waarderingen in 195 posts
    Herdervriend je maakt me zo boos, je zegt dingen die je niet hoort te zeggen. Het maakt me niet uit wat voor reden je hiervoor hebt, iedereen kan gewoon helder nadenken! En ik ben benieuwd welke reden je hebt om dit allemaal te kunnen zeggen.

    Ga maar eens nadenken over wat je allemaal zegt, ik kots je nu uit.

    Bah!

  6. #51
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.755
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
    Beter!

    Ze kunnen alle comments beter sturen via de PM! Zo hebben we hier geen gezeik/gezeur en kan ik de zaken persoonlijk afronden.
    Jij blijft olie op het vuur gooien door hier steeds weer te reageren. Als je zo graag wil reageren dan stuur je diegene zelf toch een PB met je beweeg redenen van je standpunt !!
    Ook ik heb wel een mening over je uitspraken, maar ik denk er voor de rest het mijne van ..... ( je kunt het namelijk ook een stuk genuanceerder zeggen )
    En je hebt discussies en discussies, en deze heeft geen niveau mijns inziens. Dus wat mij betreft gooien ze hier een slotje op voordat deze discussie een kookpunt bereikt !
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  7. #52
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Laat hem eerst maar eens uitleggen waarom hij tot deze wanstaltige walgelijke uitspraken komt.. via pm hoeft voor mij niet.. iedereen mag dit weten c\q lezen. Hij is hier immers mee begonnen.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  8. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Herdervriend zie PM.

    Verder ontopic

  9. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.486
    Thanks
    878
    848 waarderingen in 207 posts
    Graag zou ik dat gegrond ook willen horen van je herdervriend want het zijn uitspraken die niet mis zijn.
    Mocht het zo zijn dat er een vorm van uitlokking hierin zit dan gaat deze ook direct op slot.

  10. #55
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ivivuurwerk Bekijk bericht
    Waarom zijn vrienden? Die hebben er niks mee te maken. Ja de famalie huilt nu.. maar die hebben allemaal 2 handen hij niet!

    Zoals ik al eerder zij: Voor hem is het de grootste straf, hij mist nu een deel van zijn hand! En nee je kan hem geen pijn wensen want dat heeft die jonge al meer dan genoeg!

    Hij heeft voor de rest van zijn leven een verminkte hand!
    Die assumpties kloppen btw niet hoor, dat iemand voor de rest van z'n leven een verminkte hand heeft. Ooit van amputatie gehoord? En in de toekomst kan een hele hand zo vervangen worden en dan maakt t niet meer uit wat je uberhoud doet. Dus, verminkt voor ff ja, maar niet voor altijd. Tevens valt er genoeg te doen met 1 hand, genoeg docu's om over te zien.

    En der is een grote kans dat die gast pijnstillers krijg tegen de pijn. Geschokt is die wel, maar de pijn, mhh, dosis pijnstillers en t is stukken minder.

    Maar zoals de mod al zij, on topic!

    PS: Ik reageer altijd, t is iets wat ik MOET doen!
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  11. #56
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.755
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    gaaaaaaaaaaaap
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  12. #57
    VWC-Lid skyrider's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Olst
    Berichten
    2.064
    Thanks
    11.736
    1.182 waarderingen in 628 posts
    Kan je nu dan ook even uitleggen waarom? Zit een soort van woede in een aantal van je uitspraken, die niet echt te snappen zijn.
    Light some fireworks, and see who answers.

  13. #58
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skyrider Bekijk bericht
    Kan je nu dan ook even uitleggen waarom? Zit een soort van woede in een aantal van je uitspraken, die niet echt te snappen zijn.
    Ik mag dat niet doen! Want, ik mag niet persoonlijk worden! Dus...

    Maar simpelweg, depressie met een zeer grote haat jegens de slechte wereld van vandaag. Mede omdat op mij verjaardag 3000 mensen dood gingen, het gepest van vroeger, de constante discriminatie op t internet jegens mij sinds 2003, de oneerlijke behandeling die ik krijg, mijn rot lichaam, psychologische mishandeling. Simpelweg, heel veel domme redenen, die me nou eenmaal zo gevormd heeft. Ook is t zo dat ik nooit nadenk, laat me emoties spreken. En ja dat loopt soms uit de hand.

    De woede komt ook mede omdat al het verdriet vandaag de dag zich niet omzet in verdriet maar in nutteloze woede. (Verdriet, mhh oma half dood, tante hartaanval, opa longkk en prostaatk zijn een paar van de punten, oh en t slechte slapen en t feit dat t maar niet lukt om af te vallen en de rest heb ik al opgeschreven.) En voor iemand t vraag, ik mis idd een stof in me hersenen.

    Zo, ja, iedereen wou t weten dus moet wel...
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  14. #59
    VWC-Lid MasterBsc's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 januari 2009
    Berichten
    7.923
    Thanks
    4.687
    6.454 waarderingen in 2.623 posts
    Edit: Had je bericht pas gelezen toen ik mijne neerzetten.

    Had wat erin staan maar je legt het nu al uit.

  15. #60
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
    hahahahahahahahahaahha serieus, hoor je jezelf niet praten. Je doet alsof het een allerdaags ding is. Even me hand verliezen vandaag, maakt toch niks uit heb de ander nog


    '.. het is iets wat ik MOET doen'. Ik weet niet, je uitspraken en dingen doen mij ( raar he ) denken dat je niet helemaal goed ben.
    Mag dan niet 100% zijn, maar t is inderdaad wel iets dagelijks. Alleen dan misschien niet die specifieke feit, maar wel genoeg ergere dingen, daar wordt niet over gesproken.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •