Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 39 van 39
  1. #31
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Nou, heb de filmpjes dan eindelijk online, wou ze toch maar even delen, al zijn ze van dramatische kwaliteit, have fun watching Voor diegenen die t dan willen terugkijken of niet geweest zijn. 3 delen, 15 min lang max. Stukje stilte heb ik er even uitgeknipt. Hopelijk ken men hier al me stijl, dus, houd men zich wat in qua kritische commentaar xD:

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Prima gefilmd Remco, niets mis mee. Bedankt voor je moeite.
    Finale is toch best leuk, ik snap sommige kritieken niet, of heb ik iets gemist?

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 oktober 2008
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    45
    Thanks
    8
    40 waarderingen in 6 posts
    Ik lees nou even mijn vorige reactie terug, en het was niet de bedoeling de hele demo af te kraken!
    Sorry daarvoor.

    Ik vond het vuurwerk opzich absoluut leuk, en de finale was ook een leuke verassing. Alleen niet te vergelijken met Zoetermeer. En dat het slechter kan geloof ik ook wel.

    En in Gouda hebben we verder niks, dus ga vooral zo door, en zorg dat de speaker de juiste namen en prijzen noemt

    Maarten

  4. #34
    VWC-Lid herdervriend's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 september 2007
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    2.593
    Thanks
    100
    1.643 waarderingen in 555 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Prima gefilmd Remco, niets mis mee. Bedankt voor je moeite.
    Finale is toch best leuk, ik snap sommige kritieken niet, of heb ik iets gemist?
    De finale was inderdaad niks mis mee Moontan. Maar sommigen hadden een nog grotere finale gehoopt. Ik zelf ook wel een beetje, maar snap nu waarom dit niet gebeurd is, dus ik klaag er verder niet over.

    De enigste echte grote minpunt was toch wel dat t niet sneeuwvrij was. In plaats daarvan was het glad. En das op een niet al te groot veld, niet prettig. En ik denk toch wel dat dat de kritiek gaat leveren, terwijl Goudvuur er echt helemaal niks aan kan doen.

    Waar stond/was je btw?
    Website: https://www.rfgfireworks.nl

  5. #35
    VWC-Lid Blitzzz's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 oktober 2007
    Berichten
    377
    Thanks
    10
    14 waarderingen in 10 posts
    Laatste video: de jor-je-us i.p.v. gorgeous

  6. #36
    VWC-Lid jappy-b's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 februari 2010
    Locatie
    Somewhere in the stars over paris
    Berichten
    992
    Thanks
    135
    471 waarderingen in 157 posts
    @ Maarten finales na een demo zoals die in Zoetermeer zijn eerder uitzondering dan regel. Als je die als standaard neemt dan kom je vak van een koude kermis thuis ben ik bang.

    Bij de finale in Zoetermeer werd alles uit de kast getrokken om het publiek te vermaken. De finale bij goudvuur word niet gesponsord maar als de beste man een finale wil op zijn demo zal hij deze uit zijn eigen zak moeten betalen en dan word zo'n super finale als in Zoetermeer (welke wel was gesponsosrd) een duur geintje.

  7. #37
    VWC-Lid thunderlizzard's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 januari 2008
    Berichten
    86
    Thanks
    10
    8 waarderingen in 6 posts

    omroeper

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Prima gefilmd Remco, niets mis mee. Bedankt voor je moeite.
    Finale is toch best leuk, ik snap sommige kritieken niet, of heb ik iets gemist?
    Moontan,

    volgende keer moet jij maar ff omroepen dat klinkt vertrouwd
    pyrotechnics is our business

  8. #38
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Berichten
    671
    Thanks
    78
    389 waarderingen in 188 posts
    Ik had toch echt het idee dat een demo bedoeld is om vuurwerk dat te koop wordt aangeboden vooraf aan de consument te laten zien, zodat hij weet wat hij moet kopen. En wat niet.
    Ik vind het dan ook nogal opmerkelijk dat ik bij de meeste demoverslagen alleen maar lees dat de finale zo geweldig was, of juist niet, zoals bij deze demo volgens de meesten kennelijk het geval was. Of hoe koud het wel niet was. Ja, warm is anders, maar dat is logisch als je met je poten in de sneeuw staat en de demo weer eens veel te laat begint...

    Dat is al met al best jammer, want wat ik dus graag zou wíllen lezen is een oordeel over de geschoten produkten. De meesten van jullie zullen alleen nog maar de films hebben gezien, maar hoe was het nou om die die potten in het echt te zien? Hoe bevielen de Pyroshopper artikelen bijvoorbeeld? (Ik vond ze opnieuw zeer matig). En wat vonden jullie het beste Skyline artikel? (Ik vond het ene nog slechter dan het andere, dus het beste? Tsja...). Enige uitzondering: Out Loud van de Big Boys lijn, want dat is een toppertje.

  9. #39
    VWC-Lid thunderlizzard's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 januari 2008
    Berichten
    86
    Thanks
    10
    8 waarderingen in 6 posts

    skyline

    never ending ook wel leuk alleen ergens anders gekocht voor 27,50.
    bonfire ook altijd leuk om te zien. van mij hoeven ze op demo s geen fontijntjes en ander goed te stoken van onder de 10 eu dat geloven we wel! Ik wil wel graag zien waarom ik die cake van 40 eu zou moeten kopen en misschien die waaier van 89 pleuro



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cass Bekijk bericht
    Ik had toch echt het idee dat een demo bedoeld is om vuurwerk dat te koop wordt aangeboden vooraf aan de consument te laten zien, zodat hij weet wat hij moet kopen. En wat niet.
    Ik vind het dan ook nogal opmerkelijk dat ik bij de meeste demoverslagen alleen maar lees dat de finale zo geweldig was, of juist niet, zoals bij deze demo volgens de meesten kennelijk het geval was. Of hoe koud het wel niet was. Ja, warm is anders, maar dat is logisch als je met je poten in de sneeuw staat en de demo weer eens veel te laat begint...

    Dat is al met al best jammer, want wat ik dus graag zou wíllen lezen is een oordeel over de geschoten produkten. De meesten van jullie zullen alleen nog maar de films hebben gezien, maar hoe was het nou om die die potten in het echt te zien? Hoe bevielen de Pyroshopper artikelen bijvoorbeeld? (Ik vond ze opnieuw zeer matig). En wat vonden jullie het beste Skyline artikel? (Ik vond het ene nog slechter dan het andere, dus het beste? Tsja...). Enige uitzondering: Out Loud van de Big Boys lijn, want dat is een toppertje.
    pyrotechnics is our business

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •