Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 17 van 17
  1. #16
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Dit was mijn uiteindelijke schietlijst voor de vuurwerkshow 2010-2011 geworden:

    3* Red Bengal Torch (Beko)
    2* Titanium Vulcano (Beko)
    2* Vette Marja (Witte Tenten)
    2* Space Intruder (Rubro)
    2* Bursting Gold (Wolff)
    2* Golden Willow (Zena NL)
    2* Color Tail (Rubro)
    2* Multi Color Coco (Rubro)
    2* Mega Finale (Rubro)
    2* Giant Festival (Rubro)
    2* Power Zone (Rubro)
    2* Brocade Crown (Zena NL)
    2* Treasure Island (Bonfireworks)
    1* Jewel In The Crown (Broekhoff)
    1* Falling Leaves (Broekhoff)
    1* Hypnotised (Zena NL)
    4* Zware Jongens (Witte Tenten)
    2* Panter (Wolff)
    1* Brocade to Color (Cafferata)
    1* Double Brocade King (Cafferata)
    12* Silver Salute (Wolff)
    4* Hoogmoed (Witte Tenten)
    Zoals jullie zien wijkt dit erg veel af van het vuurwerk wat in de planning stond. Maar dit wat ik uiteindelijk heb gekozen was echt super en heb er absoluut geen spijt van!

  2. #17
    VWC-Lid 3307's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Berichten
    607
    Thanks
    4
    28 waarderingen in 15 posts
    Ik zit nog te twijfelen over hoe het wat. Aan de ene kant loop ik al jaren rond met een scala aan combinaties waar ik telkens niet aan toe kom, maar toch eens iets mee wil doen. Aan de andere kant had ik in mijn hoofd om het dit jaar weer groots aan te pakken, weer te gaan werken met themas, echter deze niet in te delen in effecten maar puur in kleuren. Maar tegelijkertijd was ik zo onder de indruk van het resultaat van mijn budget showtje afgelopen week, met voornamelijk producten van de Aldi en Lidl, dat ik zoiets heb; waarom zet ik dat niet door? Weliswaar minder creatieve vrijheid wanneer je bent gebonden aan vaste producten, maar wel meer spektakel voor hetzelfde bedrag.

    De show in kleurenthemas zal er waarschijnlijk niet van komen. Andere twee mogelijkheden vallen met elkaar te combineren.

    Aantal combinaties die dan zeker wil gaan maken zijn:
    -Golden Willow (of Crackling Willow) met glitter boeketten in verschillende kleuren. Afgelopen week had ik in mijn bonte glitter finale een golden willow cake erbij gezet. Ik had em gratis gekregen en wist niet wat ik er anders mee moest doen, maar dat zag er toch aardig uit.
    -Golden Willow met Falling Leaves in verschillende kleuren. Original heeft hier een leuk budget cake van, met fluit vooraf.
    -Gouden crackling staarten met blauwe peonies erboven. Eventueel in W-shape.
    -Gouden crackling staarten in W-shape, en dan in I-shape glitter boeketten in verschillende kleuren.

    Heb er nog meer, maar hier ben ik toch wel het meest nieuwsgierig na. De rest word dan waarschijnlijk gewoon Aldi en Lidl spul.

    Wat betreft de finale ben ik inmiddels wel verzadigd. Ik heb mijn glitter finale en mijn gouden finale afgelopen week gehad en verder is er niet iets nieuws dat ik nog graag zou willen proberen. Misschien dat ik er dit jaar een combinatie van maak. Heel veel goud en heel veel gekleurde glitters in één finale door elkaar.

    Als salute finale zat ik te denken om er wat extras aan toe te voegen. Een zooi van die Whistling to falling leaves cakes van Original. Fluit, knal en wat extra kleurtjes naast de zilveren titianium boeketjes.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •