Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hawk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    dit lijkt tog echt een heel andere pot dan op het eerste filmpje

    of iss het ook zo? zal wel niet

    Comment


      #32
      Ik word er echt ongelofelijk boos, als ze zo een cake met zen 3en schieten. Je ken toch niet zien wat 1 cake doet, de 1 schiet net wat sneller, en krijg je een rommeltje! Word er niet goed van!


      Toch bedankt voor het filmpje (vwc)

      Comment


        #33
        De cake komt bij mij heel anders over na het zien van het 2de filmpje, hij maakt mij niet meer zo enthousiast als eerst.

        Verder hoop ik dat Schuurmans ooit nog door krijgt dat je niet veel bereikt om een cake zovaak te schieten, heel onoverzichtelijk, ik weet nu nog niet wat ik bij mij in de straat kan verwachten.

        Comment


          #34
          Na het zien van het eerste filmpje was ik aardig enthousiast over deze cake.
          Na het zien van het 2e filmpje een stuk minder
          het is een rommeltje vooral omdat het met 3 cakes tegelijk geschoten wordt.
          Maar ik betwijfel of deze cake zich in zijn eentje staande houdt.
          stel je voor dat je importeur bent en een chinafilmpje krijgt , en hetgeen dat je geleverd krijgt ver onder de maat is van hetgeen wat je eerder hebt gezien.
          als importeur zijnde lijkt me dit ook niet bepaald lekker,en slecht voor je klandizie.
          Laatst aangepast door Ischa; 9 September 2010, 09:29.
          Even a broken clock is right twice a day.

          Comment


            #35
            Richtprijs: €64,95

            Comment


              #36
              als ik dat filmpje zit te kijken heb ik net het gevoel van dat die cake recht omhoog staat te schieten

              Comment


                #37
                prrachtig blokje, mooie effecten, doen me denken aan de anaconda.. echt een toppertje!
                [B]Zin in 31Decemberrr[/B]

                Comment


                  #38
                  Grote tegenvaller en in alle opzichten lijkt die op geen enkele manier op het filmpje. Kleine boeketten en geen salvo's van 5 maar losse schoten wel fanshape, maar klein en prut.

                  Comment


                    #39
                    ben benieuwd hoe anderen die hem hadden hierover denken ik vond dit grote aanfluiting gelukkig had ik he met 50% korting anders was ik flink pissig geweest.

                    Comment


                      #40
                      Richtprijs 2011: € 69,95
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        #41
                        5 euro duurder dan vorig jaar.
                        Is het karton van de cake vervangen voor goud?

                        Comment


                          #42
                          Mooi ding, dat zeker! Nu maar hopen dat het onder ( het liefst ver) de richtprijs blijft....

                          Comment


                            #43
                            blijft een mooie brede waaier nu voor maar 4 tientjes
                            https://knalkoning.nl/artikel/hawk

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door binkenparade Bekijk bericht
                              blijft een mooie brede waaier nu voor maar 4 tientjes
                              https://knalkoning.nl/artikel/hawk
                              Wat heb jij met de knalkoning, in zo 'n beetje elk bericht van jou komt het in terug ... spammerd lol
                              Vuurwerk doet de duivels dansen

                              Comment

                              Working...
                              X