Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Raccoon

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    wel redelijke cake alleen voor mij te langzaam

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door firefreak1989 Bekijk bericht
      dit vind ik de engige pot die een goede prijs kwaliteitsverhouding heeft de rest van de nieuwe producten vind ik persoonlijk veel te duur voor wat je krijgt.
      ben k het mee eens en ok iets te langzaam geschoten maar wel mooie effecten ken je wat langer genieten van deze cake

      Comment


        #18
        Mooie cake.
        Effecten blijven mooi in de lucht hangen en ik hoopte nog op een kleine finale en die kwam er ook nog gelukkig.
        De prijs is zeer goed naar mijn mening, deze komt op mijn lijstje.
        Vuurwerk, I Love It!!!

        Comment


          #19
          filmpje van mij op de demo van intratuin pijnacker.

          2 stuks werden hier afgeschoten.

          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Laatst aangepast door nemmie; 2 December 2010, 21:02.
          Ik zeg BOEM .....!

          Comment


            #20
            Nemmie, mooi gefilmd, bedankt
            Weet jij toevallig hoeveel cake,s er tegelijk werden afgeschoten bij de demo vanavond?
            Laatst aangepast door moontan; 2 December 2010, 21:02.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
              Nemmie, mooi gefilmd, bedankt
              Weet jij toevallig hoeveel cake,s er tegelijk werrden afgeschoten bij de demo vanavond?
              dit waren 2 stuks heb het er ff bijgezet.
              Ik zeg BOEM .....!

              Comment


                #22
                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                http://www.stefandrukker.nl

                Comment


                  #23
                  ziet er goed uit voor die prijs! Diamond heeft er toch wel toppers tussen ziten!
                  www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                  Comment


                    #24
                    deze heb ik besteld

                    Comment


                      #25
                      Ik vind al vanaf dat ik ooit diamond collection kocht en afstak ik de prijs kwaliteit verhouding slecht vond ( te duur voor te weinig )
                      Ook dit blok voor €34,95 weet ik genoeg andere ;)

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door andrehardeveld Bekijk bericht
                        Ik vind al vanaf dat ik ooit diamond collection kocht en afstak ik de prijs kwaliteit verhouding slecht vond ( te duur voor te weinig )
                        Ook dit blok voor €34,95 weet ik genoeg andere ;)
                        In het geval van deze cake ben ik het niet met je eens.
                        35 euro voor een bijna 500 grammer valt mee en de effecten zijn ook goed.
                        Ik heb hem live bij een demo gezien en ik vind het wel degelijk een topper.

                        Comment


                          #27
                          Ik vind hem erg goed overkomen op de bovenstaande film van Stefan! Grote, goedgevulde boeketten en het goud blijft lang hangen. Voor €35 lijkt het mij geen verkeerde cake hoor

                          Comment


                            #28
                            Deze staat gepland op 1 januari 2011 om 00:30 uur op 't plein in Eijsden. Hele mooie cake!!

                            Comment


                              #29
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Vuurwerk compilatie 2012: http://youtu.be/ttHXw3SZ_zA

                              Comment


                                #30
                                ziet er erg mooi uit. alleen weet ik niet zeker of ik deze wel neem in verband met het toch wel veel voorkomen van dit effect in mijn collectie. vanavond ga ik van deze een demo zien en ben erg benieuwd naar hoe deze uitpakt in het echt. want de prijs is wel te doen 30 schoten voor 34,95euro. heb best veel snelle cakes in mijn collectie en dan is een keer een wat rustigere cake ook niet verkeerd.

                                Comment

                                Working...
                                X