Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Knoest [Uitloop]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Knoest [Uitloop]

    Artikelnummer:392
    Artikelnaam: Knoest
    Bruto Gewicht: info volgt
    Netto Kruitgewicht: 438,80 gram
    Aantal Schoten: 59 schots super cakebox
    Effectomschrijving: Wat een topper! 59 schots knalgeweld en applaus verzekerd! Waaiervorm met effecten per 2 rijen; gouden en rode mine effecten, rode willow met groen mine effect. De effecten zorgen om en om voor een mega spektakel.
    Tijdsduur: 40 sec
    Stijghoogte: 6 m - 20 m
    Richtprijs: €.89,95
    O.a. te koop bij:

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

    Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.



    Film

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door ylke; 26 September 2011, 19:28.
    Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

    #2
    Zijn nog weinig gegevens over bekend maar ik moet wel zeggen dat ik het een onwijs mooi label vind en een 59 schots cake van 500 gram kan in ieder geval betekenen dat hij lekker lang kan duren. Ben benieuwd naar verdere info en filmpje van dit blok.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

    Comment


      #3
      Lijk me ook inderdaad een leuke 500 grammer die lang duurt, alleen 59 sh. betekent wel dat er weinig gram per tube zit, maar je hebt soms niet eens zoveel nodig voor bepaalde en leuke effecten.

      Comment


        #4
        59 schoten, betekend ongeveer 8/9 gram per schot. Daar zijn hele leuke dingen mee te doen. Kijk maar eens naar de showtime cakes van Cafferata. Die zijn meestal ook 50 schoten, maar dan wel in een rap tempo een goed gevulde lucht.

        De label van de nieuwe cakes van Lesli is echt mooi, lekker stijlvol en smaakvol!

        Comment


          #5
          Dat zei ik ook op het laatst, je hebt soms niet eens zoveel nodig voor een leuk effect, als je bijv. willow in een rap tempo schiet met zo'n 8 gram, dan heb je echt een goede cake hoor

          Comment


            #6
            Als je dit aantal ook in je straat schiet, ik gok op 4 stuks, dan heb je een kort maar krachtig show! Maarja wel een erg duur showtje. Voor het geld kan je veel leukere cake's kopen!

            Comment


              #7
              Ik ben zeer zeker gecharmeerd van het filmpje, lekkere chaos, langdurige cake , heftige mines en mooie palms. Zeker een cake waar de buren je jaloers gaan aanstaren . Helaas zit deze cake wat betreft mijn budget er niet in
              Vuurwerk doet de duivels dansen

              Comment


                #8
                Prijs is een beetje hoog. Maar de label en t filmpje zijn gewoonweg geweldig
                Website: https://www.rfgfireworks.nl

                Comment


                  #9
                  geweldige cake met mooi uitgewerkte mines , mooie willows , en brocade to color effecten .
                  de prijs , vindt ik dan toch wel te ver gaan .
                  Laatst aangepast door damianus; 16 November 2010, 18:26.
                  www.thundershow.nl

                  Comment


                    #10
                    Ook bekend als Big Rhino & Vertical Limit
                    Light some fireworks, and see who answers.

                    Comment


                      #11
                      Voor het geld zijn er leukere potten te krijgen, kijk maar eens naar de Pyroshopper lijn.

                      De effecten komen een beetje mager over, en voor die prijs zou ik hem nooit kopen.
                      Offline!

                      Comment


                        #12
                        mee eens,
                        ik ben niet echt weg van de,KNOEST, big rhino en vertical limit, al moet ik wel zeggen dat deze wel echt vet zouw zijn om als dummie te hebben, maar ja,
                        en idd, in de pyro shopper vind je 2 cake's voor deze prijs!
                        DarkSoul is soms een inspiratierover!

                        Comment


                          #13
                          Originele productfilm toegevoegd en netto kruitgewicht
                          Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                          Comment

                          Working...
                          X