Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heavy Load [Super Pro 500]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Heavy Load [Super Pro 500]

    Artikelnummer: RVW5172
    Artikelnaam: Heavy load
    Aantal Schoten: 36 shots
    Netto Kruitgewicht: 500 gram
    Effectomschrijving: Professioneel blok met 500 gram vulling, 36 shots. Een zeldzame klaase appart met een veelvoud aan kleuboeketten, zware thunders en extreme effect hoogtes.
    Verpakkingseenheid: 8/1
    Richtprijs:

    O.a. te koop bij: Rubro.nl

    Film:

    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

    Wij danken Rubro Vuurwerk BV voor deze informatie.

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Laatst aangepast door titanium; 27 October 2015, 11:30.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    #2
    Film van de cake, opgenomen tijdens de demo van Rubro, september 2010

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

    Comment


      #3
      Prachtige tails naar de beste crossette's die ik in consumenten vuurwerk heb gezien, heerlijk! De crackling willows doen het ook erg goed. De prijs is ook niet verkeerd. In mijn ogen is dit een topper!

      Comment


        #4
        Mooie crossettes hoor, maar waarom ook hier weer alleen maar groen en rood? Alle crossette cakes die dit jaar opeens verschijnen zijn enkel in die kleuren... Moeten we voor meer kleur toch weer naar Splitting Comets (Bon), die van Showtime/Cafferata of die Belgische van Zena gaan kijken...
        Magoe, best aardige bak hoor dit!

        Comment


          #5
          Dit is wel een hele lekkere bak zeg
          goed uitgewerkte crossetes
          afgewisseld met lekkere salvos van goud
          en de prijs valt mij ook alles mee

          ik onthou deze cake in iedergeval
          Even a broken clock is right twice a day.

          Comment


            #6
            Hmmm, op film zie ik het effect crossettes en palmen wel, maar niet de gele crossettes en glitterpalmen waar Ramon (VWL-steenbergen) en ik het hierboven al over hadden en wat we juist zo goed vonden.
            Zijn Ramon en ik in de war met deze cake of is de film niet passend bij dit artikel?

            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
              Hmmm, op film zie ik het effect crossettes en palmen wel, maar niet de gele crossettes en glitterpalmen waar Ramon (VWL-steenbergen) en ik het hierboven al over hadden en wat we juist zo goed vonden.
              Zijn Ramon en ik in de war met deze cake of is de film niet passend bij dit artikel?


              Iemand die hier wat opheldering over kan geven?
              Gele crossettes zie ik wel zitten

              Comment


                #8
                De versie op film blijkt de juiste te zijn, is een film uit China.
                De versie die we op de demo hebben gezien, komt er dus helaas niet...
                Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                Comment


                  #9
                  Deze vanavond live gezien.
                  Een prachtige cake met mooie, subtiel uitgewerkte crossettes. afgewisseld met goede knallen.
                  Absoluut een prachtige cake voor de liefhebber van crossettes.

                  Comment


                    #10
                    Ik vond hem ook prachtig. Heel goed uitgewerkte crossettes met lang brandende sterren en de afwisseling met de cracklingpalmen is geniaal dit zorgt er voor dat hij niet saai wordt en maakt het plaatje compleet.
                    Topper Hoewel niet iedereen in het publiek de crossettes zo boeiend vond

                    Comment


                      #11
                      Mijn film van deze cake. Helaas is de beeldkwaliteit wat wazig en soms nog erger, doordat de lens steeds nat werd van de regen. Zet hem op 720p voor betere kwaliteit!

                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                      Comment


                        #12
                        Hier is mijn film van deze cake, geschoten in Veenendaal op 10 december bij Harten 4:

                        + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                        Je ziet er twee stuks.
                        Laten we lekker link gaan doen!

                        Comment


                          #13
                          Dit was me toch een prachtige cake, heerlijke effecten voor een goede prijs.
                          Volgend jaar weer!

                          Comment


                            #14
                            Deze cake heb ik als afsluiter gehouden om 2 uur. Ik had geen filmpjes gezien van tevoren maar was aangenaam verrast!

                            Comment


                              #15
                              Mooie gouden tails naar crossettes, en dan die prachtige schoten tussendoor...ik vond dit een heerlijke bak vannacht!

                              Comment

                              Working...
                              X