Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer begint bij jullie de kriebels?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Bij mij eigelijk ook het hele jaar door, na 31 december ben je toch nog een hele tijd bezig over je afgestoken vuurwerk, collectiesfoto's van andere te bekijken en filmpjes te bekijken.
    Dan is het al snel zomer en dan begint het al om overal wat mee te nemen.
    de kriebels worden wel steeds erger richting 31 december maar zijn nooit weg haha

    Comment


      #47
      Ik heb de Kriebels nu al!
      rond deze tijd kijk ik wel Elke dag een wat vuurwerk filmpjes.
      en als ik daar door ben kijk ik wat Filmpjes op mn pc
      van wat ik zelf aanstak 2009-2010
      Back from the dead!

      Comment


        #48
        De bezigheid rond september
        Maar de echte kiebels pas als het koud wordt met een lekkezommerzonnetje heb ik dat niet

        Comment


          #49
          De kriebels heb ik eigenlijk het hele jaar door wel.
          Maar rond augustus begint het eingelijk voor mij echt weer, dan beginnen de hevige kriebels te komen.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #50
            de lichte kriebels eind september oktober

            de echte kriebels eind november
            don't worry im fireworks crazy!!!

            Comment


              #51
              sinds deze week... weer bezig op forum en al met de eerste lijsten bezig.
              oii cheers.

              Comment


                #52
                het hele jaar door wel alleen begin augustus als de meeste nieuwe producten bekend zijn gemaakt begint t tog wel erg te kriebelen dan 1 september als avp weer open gaat word het alleen maar erger en erger tot die ene dag in het jaar heb er zin in

                Comment


                  #53
                  Ik ben vrijdag op zaterdag nacht terug gekomen van vakantie (Portugal), toen de hele dag op het veld van de Royal demo rond lopen sjouwen om daarna alles de lucht in te zien gaan. Op de 1 op andere manier heb ik nu het gevoel te pakken dat ik normaal zo rond de kerst heb. Ik denk door de kou in combinatie met het vuurwerk. Natuurlijk niet verkeerd maar als het nu ook nog echt koud word en er weer een wit laagje weerspiegeld van de grond denk ik dat ik dit jaar erg vroeg het echte gevoel te pakken heb, nu maar hopen dat het aanhoud
                  ..

                  Comment


                    #54
                    Heb de afgelopen weken al weer wat geknal gehoord en ook al een enkel potje de lucht in zien gaan. Ik moet zeggen dat ik meteen de smaak weer te pakken had en al weer de oude krantjes door gespit heb, en natuurlijk het rond snuffelen op vuurwerkcrew!

                    Het seizoen gaat voor mij weer beginnen... (voor velen het hele jaar)!
                    Een echte Leerdammer eet kaas.

                    Comment


                      #55
                      Voor mij is het al wel beetje begonnen maar nog niet zo super erg. Als ik écht de kriebels heb dan kan ik er echt niet van slapen!

                      Ik denk dat dat pas echt rond november/december gaat komen. Dan hoor je meestal heel de nacht geknal en dan komt het zoiezo naar boven haha. Ben trouwens pas ook naar een paar shows geweest om in de sfeer te komen. Ben nog beetje mijn wishlist in orde aan het maken, en in november bij Topvuurwerk me bestelling doen!

                      Comment


                        #56
                        Kriebels komen bij altijd even naar boven zo eind Augustus begin September,
                        Dan komen de nieuwe producten naar voren en dan bekijk je zo goed als elk filmpje en heb je al beetje het idee van wat je zeker niet wilt missen.
                        Vaak dalen de kriebels daarna weer even, maar die blijven altijd wel een beetje aanwezig en soms even wat meer als je weer eens knallen uit het park hoort komen.

                        Pas richting eind November en begin December krijg ik echt kriebels, dan zie je vaak ook de eerste sfeerverlichting en ben je aan het wachten op de folders of wanneer nou eindelijk de site online gaat van je Dealer. De kou die af en toe van zich laat spreken en de kortere dagen, dat heeft gewoon een bepaald gevoel.
                        De meeste kriebels heb ik eigenlijk altijd na Kerst en zeker de laatste nacht voordat er weer vuurwerk verkoop is, dan heb je er helemaal zin in.
                        Daarna ben je als vuurwerkfreak gewoon in je element!
                        Tot 1 Januari om 2.00 uur in de ochtend, daarna begint het hele gedoe weer overnieuw

                        Comment


                          #57
                          Ik hoop telkens zo laat mogelijk, vorig jaar begin juli al een beetje. Nu gelukkig half september pas. Hoe vroeger, hoe langer je moet wachten:(
                          Knal goed, knal verantwoord!

                          Comment


                            #58
                            bij mij eigenlijk wel het hele jaar door. ik doe zo af en toe wel een show bezoeken door het jaar heen. dus dan krijg ik er altijd al kriebels van, maar vooral vanaf de zomer ongeveer! en het word steeds erger :P

                            Comment


                              #59
                              op het moment dat ik met vuurwerk te maken krijg :P het hele jaar door dus :P

                              Comment


                                #60
                                Jaja mensen, nog 3 maanden tot de grote dag, nog twee maanden totdat de winkels weer open gaan en de folders op de mat vallen, nog 1 maand totdat de eerste webshops opengaan, en nu kunnen we eindelijk kerstliedjes luisteren! Oftewel het is Oktober.
                                Groeten

                                Comment

                                Working...
                                X