Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 2101112
Weergegeven resultaten: 166 t/m 179 van 179
  1. #166
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 december 2010
    Berichten
    694
    Thanks
    438
    254 waarderingen in 135 posts
    Was een leuke jaarwisseling, maar aangezien ik bijna al mijn bestellingen al had gedaan voordat ik hier kwam, heb ik niet veel meer kunnen veranderen aan mijn bestellingen :P
    Achja, veel filmpjes ed gezien hier op de site, nu maar even een wishlist weer maken, wat wss neer gaat komen op +- 1500 euro aan vuurwerk, dat ik dan weer naar 10% terug moet brengen :P

    Kriebels zijn er nu dus nog steeds, en vanaf november/december natuurlijk, als ik weer kan bestellen

  2. #167
    VWC-Lid PSVfanatics_geleen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Berichten
    1.014
    Thanks
    380
    371 waarderingen in 131 posts
    Het is eigenlijk een cirkel. rond september oktober begint het echt, en als het dan eindelijk de 31ste is weet je dan het binnen een paar uur weer voorbij is, en dat je weeer moet wachten tot september. De hele week voor oude en nieuw vanaf de kerst ben ik in een goede stemming. Nu denk ik vaak terug, was het maar weer kerstavond, of de eerste verkoopdag. Dat zijn toch de momenten he. En de halve maand januari heb ik weer nodig om op gang te komen. Maja het is zo. Een hobby die geld kost, maar waar je naar toe leeft!!

  3. #168
    VWC-Lid ruttie-partyboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 september 2008
    Locatie
    omgeving Velsen
    Berichten
    480
    Thanks
    1
    41 waarderingen in 6 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PSVfanatics_geleen Bekijk bericht
    Het is eigenlijk een cirkel. rond september oktober begint het echt, en als het dan eindelijk de 31ste is weet je dan het binnen een paar uur weer voorbij is, en dat je weeer moet wachten tot september. De hele week voor oude en nieuw vanaf de kerst ben ik in een goede stemming. Nu denk ik vaak terug, was het maar weer kerstavond, of de eerste verkoopdag. Dat zijn toch de momenten he. En de halve maand januari heb ik weer nodig om op gang te komen. Maja het is zo. Een hobby die geld kost, maar waar je naar toe leeft!!
    Ik ben geroerd door je woorden
    Knal goed, knal verantwoord!

  4. #169
    VWC-Lid niewap's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2008
    Locatie
    wapenveld
    Berichten
    174
    Thanks
    24
    2 waarderingen in 2 posts
    Mooi omschreven hierboven, ik heb deze week nog steeds de kriebels en het gevoel van was het maar weer een weekje terug de 30ste ofzo vaag maar spookt soms door mij hoofd, die dagen waar je naar uit kijkt gaan zonder dat je het door hebt en achteraf heel snel.
    Geniet ervan!!, voor je het weet zijn die mooie laatste dagen van het jaar voorbij...

  5. #170
    VWC-Lid PSVfanatics_geleen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Berichten
    1.014
    Thanks
    380
    371 waarderingen in 131 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door niewap Bekijk bericht
    Mooi omschreven hierboven, ik heb deze week nog steeds de kriebels en het gevoel van was het maar weer een weekje terug de 30ste ofzo vaag maar spookt soms door mij hoofd, die dagen waar je naar uit kijkt gaan zonder dat je het door hebt en achteraf heel snel.
    Tja dat is de werkelijkheid. Het heeft iets speciaals. Ik denk dat als je iedere dag mag stoken het ook niet echt leuk zou zijn. Maar gewoon tussen het jaar daaor wat vuurwerk kopen, als psv kampioen zelf ook afsteken enz. De weken van de kerst enz ben je vrolijk omdat je weet dat de 31ste eraan komt. En op de 31ste denk ik ook vaak, zoveel mogelijk genieten dit is het moment, maar omdat we er zooo naar toe leven is het een teleurstelling in Januari. Maar kop omhoog en elk jaar beter!!!

  6. #171
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Eigenlijk! Eigenlijk zijn we ook gewoon een stel gekken. Als je kijkt naar het jaar, kijken wij 8744 uur uit om 14 uur te kunnen stoken! Daarvoor reizen wij (liefhebbers) het hele land door om vuurwerk (shows en demonstraties) mee te maken. En toch blijf het een wereld dat elk jaar blijft groeien, zowel als liefhebbers als omzet (vuurwerkverkoop).

  7. #172
    VWC-Lid VW-fanaat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    5 juli 2010
    Berichten
    192
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 2 posts
    Ik heb nou echt niet dat ik weer wil dat het de 31e is.
    Niet het hele jaar moet om vuurwerk draaien.
    Je krijgt straks de lente en de zomer.
    Rond September beginnen bij mij pas weer de kriebels!
    Dan ga ik weer denken aan vuurwerk.
    [B]Oud maar goud:[/B] Je bent een rund als je met vuurwerk stunt!

  8. #173
    VWC-Lid landinho's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 november 2009
    Locatie
    Midden van het land
    Berichten
    354
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Bij mij zullen ze weer rond Augustus komen, nadat ik klaar ben met dit jaar school enz.. Lekker op vakantie naar Spanje, en dan na de zomervakantie komen we toch echt weer in de vuurwerk stemming!
    Mvg, Landinho

  9. #174
    VWC-Lid RickB's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2009
    Berichten
    496
    Thanks
    101
    180 waarderingen in 77 posts
    Bij mij ook altijd zo rond Augustus. Natuurlijk blijf je het hele jaar door wel een beetje actief op het forum, omdat je toch op de hoogte wilt blijven of er nog nieuwe producten op de markt komen, en of er nieuwe regels in vuurwerk land komen ofzo...

    Ik heb nu ook wel een beetje het idee van dat ik nog wat meer vuurwerk had willen afsteken op oud jaar, maar ja... Ik had ook zo veel... Eigenlijk heb ik gewoon een goed genoeg oud jaar gehad. Ik zou om 10 uur gelijk wat afsteken maar dat heb ik maar niet gedaan... Eerst lekker rustig de dag beginnen, en toen in de middag ergens een klapper in de tuin gedaan om ff te horen hoe dat ook al weer klonk... Nou goed dus

    Daarna even lekker naar de Praxis geweest om een mooie lanceer buis te kopen waar ik veilig mijn vuurpijlen uit kon lanceren. Toen op de 31ste dus mijn siervuurwerk gehaald van Jorge. Toen thuis gekomen, oliebollen mix gemaakt met een maatje van mij en mijn pa. Daarna besloten dat het handig was om mijn auto voor de deur weg te halen ivm het vuurwerk (gips wat er tegen aanschiet oid), maar daar voor moest ik nog een wiel er af halen, want ik had een leeg wiel. Ook dat gedaan Toen Oliebollen bakken en pizza besteld... Even eten, en toen eigenlijk pas in de avond begonnen met echt veel vuurwerk afsteken. Toen het een beetje donker werd zeg maar.

    Ik had eerst in het begin van de avond een beetje het gevoel dat de dag best wel lang duurde, maar als het dan 10 uur savonds is, en je doet even een Silver salute, en nog wat knallers, dan is het op een gegeven moment echt zo maar 12 uur :|

    Toen ging het echte werk de lucht in... En daarna lekker biertjes drinken en whisky drinken en met wat vrienden en vriendinnen zitten pokeren. Was wel nice Stiekem in de nacht nog een paar beste klappen.... Mijn buuf werd er wakker van maar ze vond het niet erg. Het is maar 1x in het jaar he.

  10. #175
    VWC-Lid Derk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 augustus 2010
    Berichten
    313
    Thanks
    23
    210 waarderingen in 62 posts
    Kriebels heb ik nu al :( Verschrikkelijk 351 dagen wachten voor 16 uur stoken
    Lijstje is al af Ga dit jaar naar Belgie Duitsland En NL Kopen voor megaspektakel
    Iemand hier tips om de dagen door te komen?
    I <3 Zippo

  11. #176
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 december 2009
    Berichten
    19
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Derk Bekijk bericht
    Kriebels heb ik nu al :( Verschrikkelijk 351 dagen wachten voor 16 uur stoken
    Lijstje is al af Ga dit jaar naar Belgie Duitsland En NL Kopen voor megaspektakel
    Iemand hier tips om de dagen door te komen?
    Leef je gewoon je leven... Het wordt vanzelf wel weer een keer 31 Dec...

    Heb mijn lijst ook alweer af maarja je ziet aan het eind van het jaar daar toch weer veranderingen inkomen..

  12. #177
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.774
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Derk Bekijk bericht
    Kriebels heb ik nu al :( Verschrikkelijk 351 dagen wachten voor 16 uur stoken
    Lijstje is al af Ga dit jaar naar Belgie Duitsland En NL Kopen voor megaspektakel
    Iemand hier tips om de dagen door te komen?
    Ja, ga leren dammen en houd ondertussen onze kalender hier in de gaten wanneer er shows, festivals en meetings zijn en ga daar eens kijken. Reuze gezellig, je leert mensen kennen en je ziet nog vuurwerk ook
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  13. #178
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    2.996
    Thanks
    1.005
    1.614 waarderingen in 885 posts
    ik ga normaal alleen rond oud en nieuw eens naar shows, maar begin toch wel zin te krijgen in meer. Dus ik ga het iig in de gaten houden.
    greetzz

  14. #179
    VWC-Lid vuurwerkgekkie's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 december 2008
    Berichten
    540
    Thanks
    4
    208 waarderingen in 55 posts
    Krijg altijd wel weer kriebels als ik op het forum zit en wat posts lees en filmpjes bekijk, maar die kriebels zijn ook zo weer weg...
    September beginnen de echte kriebels als er al wat illegale lijstjes de ronde doen!

Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 2101112

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •