Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 25
  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts

    Gezelligheid tijdens de jaarwisseling

    Voor veel Nederlanders is het een begrip om de laatste paar uren van het jaar door te brengen met vrienden of familie. Dit gaat meestal gepaart met veel oliebollen, appelflappen, alcoholische drankjes en natuurlijk ongelovelijk veel gezelligheid en plezier. Oudjaarsavond staat bekend om de warme sfeer, de oudejaarsloterij van de Staatsloterij en de jaaroverzichten op TV. Maar ook bordspellen en kaartspellen mogen niet ontbreken in de doorsnee jaarwisseling (net als vuurwerk natuurlijk).

    Hoe beleef jij de gezelligheid tijdens oudjaarsavond? Ben jij ook een type die gezellig meegaat met de groep, of sta je continu buiten door te stoken?

  2. #2
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.773
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door omepje Bekijk bericht
    Hoe beleef jij de gezelligheid tijdens oudjaarsavond? Ben jij ook een type die gezellig meegaat met de groep, of sta je continu buiten door te stoken?
    Leuk topic dit

    Ik ga gezellig met de groep mee, bij ons zit er altijd wel een mannetje of 15 en om en om gaan we met grote regelmaat nar buiten om te stoken, og eigenlijk moet ik zeggen dat we met grote regelmaat af en toe naar binnen gaan om ons goed te doen aan de versnaperingen die op tafel staan.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  3. #3
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    +1 dit jaar torr

    Als ik heel eerlijk ben vind ik dat gebeuren allemaal maar niks, verplicht gezellig doen... neej niks voor mij. Maar toch is het fijn om met je familie & vrienden de mooiste avond van het jaar te beleven. Maar dat met ze alle naar een staatsloterij of idols tekijken nope dat hoeft voor mij niet. Mocht het woord spelletje voorbij komen, dan heb ik zeker betere dingen tedoen

  4. #4
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.773
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefantvs Bekijk bericht
    +1 dit jaar torr
    Ja jij moet zowieso komen
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  5. #5
    VWC-Lid p-aart-y's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 februari 2010
    Locatie
    vestingdriehoek
    Berichten
    167
    Thanks
    37
    20 waarderingen in 14 posts
    Helaas verwacht mijn vriendin dat ik ook'gezellig'binnen kom zitten maar het liefst sta ik heel de avond buiten. Vanaf half 12 ben ik binnen en net na 12en na de toost ga ik naar buiten.

  6. #6
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    Tja, vanaf een uur of 23 zitten wij gewoon met zijn allen (gezin) voor de buis, meestal naar de klok te kijken. Het is dan niet de bedoeling dat ik buiten ga stoken natuurlijk. Lekker wat hapjes en oliebollen erbij, af en toe even achter de pc glippen om op de forums te kijken (gezellig ) en afwachten tot het 12 uur is.

  7. #7
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
    Ja jij moet zowieso komen
    Ik stond testraks al naar beneden tekijken, hoe ik daar de spullen ga neer zetten hahaha, denk dat die gele dingen daar op het grasveld wel goed gebruikt kunnen worden.

  8. #8
    VWC-Lid leslifan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 juni 2010
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    1.474
    Thanks
    209
    157 waarderingen in 95 posts
    wij gaan altijd met z'n alle risken. lekker gezellig, en ik heb al 3 jaar achter elkaar gewonnen
    DarkSoul is soms een inspiratierover!

  9. #9
    VWC-Lid Derk's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 augustus 2010
    Berichten
    313
    Thanks
    23
    210 waarderingen in 62 posts
    Wij gaan meestal alles kijken en monopoly spelen maar dan ben ik meestal buiten :P
    I <3 Zippo

  10. #10
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 december 2009
    Berichten
    251
    Thanks
    4
    17 waarderingen in 4 posts
    altijd vieren we het met vrienden
    ene keer bij ons andere keer bij hun
    elk jaar hebben we bingo en flink wat drankjes en een bom van gezeligheid.

    tussendoor ff wat stoken met hun (kopen ook altijd vuurwerk)
    en met 00:00 helemaal los
    hah neuj da gebeurt nie da verbod

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 november 2009
    Locatie
    ergens in brabant
    Berichten
    101
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    wij hebben bij iemand een tent opstaan daar komen alle vrienden bij elkaar en dan avond lekker bier drinken en stoken. als het vuurwerk op is, gaan we altijd samen met zun alle uit.

  12. #12
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    525
    530 waarderingen in 195 posts
    Bij ons is het een klein maar fijn feestje, zo´n 10 man maar erg gezellig. Veel kinderen en 4 ouderen dus dat is wel gezellig, rond half 11 "moet" ik altijd naar binnen, maar dat vind ik een mooie tijd, 1,5 rusten en dan weer los gaan, het is me toch een feest!

    Dit jaar is het anders, maar niet minder!
    Mijn vriendin is er voor het eerst bij, mijn oom (eigenaar van vuurwerkwinkel) komt ook en die heeft voor 700,- euro vuurwerk gehaalt dus bovenop mijn bedrag word dat erg leuk.

    Mijn broertje is ook een kleine freak geworden waarmee ik een pijlenuurtje ga schieten, daarna dus lekker naar binnen, "ik hou van Holland" kijken en om 5 voor 12 de klok aan, als hij op 00:00 springt moet er gekust en geschud worden en we kunnen gaan stoken!

    We knallen goed het nieuwe jaar in!

  13. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Berichten
    89
    Thanks
    511
    27 waarderingen in 10 posts
    Gezelligheid? Tja, met het vuurwerk stoken ben ik wel gezellig. Da's dus de hele dag buiten staan. Alleen ff naar binnen voor de inwendige mens, zakken weer vullen en naar buiten. Gelukkig heeft mijn vrouw daar begrip voor :-)

  14. #14
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    diegene die meestookt is gezellig, 't is o&n, geen tijd om binnen verplichte gezelligheid te maken ;)

  15. #15
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.163
    Thanks
    5.472
    6.270 waarderingen in 3.002 posts
    Ik vier het altijd klein, met een bevriend gezin of met m'n eigen familie. Ik sta niet meer constant buiten te stoken, dat zijn meer momenten dat ik even naar buiten ga om wat geknal van me af te gooien. Verder is het gewoon bij elkaar zitten wat tv kijken enzo. Gezellige rust, geborgenheid. Dit jaar ga ik m'n ouwelui trakteren op vuurwerk, en wil dat gezellig doen door 's middags een noveltie-moment te doen, en begin van de avond een fontein-moment hoop dat ze een beetje gezellig mee willen doen haha

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •