Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 49 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 725

Discussie: Vuurwerkverhalen

  1. #1
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts

    Vuurwerkverhalen

    Fictie vuurwerkverhalen

    Elk jaar is het een grote hit om verhalen te gaan schrijven die gaan over de jaarwisseling. Een verhaal bestaand uit eigen ervaringen, en een stukje fictie (niet echt gebeurd).

    Heb jij zelf een verhaal geschreven en durf jij het te plaatsen? Of lees je lekker mee?

  2. #2
    VWC-Lid SniperX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    -
    Berichten
    1.051
    Thanks
    45
    48 waarderingen in 17 posts
    Dit verhaal is 100% fictief! En puur voor sfeer.

    Deel 1:

    [i]Het is 31 Augustus, 23.30. Paul zit nog even beneden achter de computer. Immers, het vuurwerkforum AVP zal over een half uur weer open gaan. Even wat over Paul. Paul is een zestien jarige met een passie voor vuurwerk. Sinds drie jaar zit hij op het vuurwerkforum VWC en sinds vier jaar zit hij op AVP. Langzaam tikt de tijd door. Paul kijkt op de klok. '23.42' Ziet hij staan. "Potverdorie, wat gaat de tijd toch langzaam als je ergens op wacht." zegt Paul in zichzelf. Paul besluit even op VWC te gaan. In de shoutbox is het erg druk, logisch natuurlijk gezien het feit dat AVP zo meteen eindelijk weer opent na zeven hele maanden afwezigheid. Paul smeert nog even een broodje en uiteindelijk slaat de klok dan toch twaalf uur. Paul logt direct in op AVP, met zijn oude gebruikersnaam van vorig jaar. De server is erg druk, en het forum en de site laden vrij traag. Maar het is het waard, vindt Paul. Na een kwartiertje rond navigeren heeft Paul het al door: AVP is 100% verbeterd ten opzichte van vorig jaar. Paul besluit maar te gaan slapen ook al is de verleiding groot om nog even in het erg drukke AVP café te blijven hangen. Maar ja, hij zal wel moeten. De volgende ochtend wacht namelijk school weer op hem. Al snel valt Paul en slaap en raakt in een diepe droom over.. hoe kan het ook anders? Vuurwerk. De volgende ochtend staat Paul op, kleedt zich aan, eet wat brood, poetst zijn tanden, en vertrekt naar school. Natuurlijk heeft hij eerst even AVP gecheckt. Al weer een hele boel berichten in het AVP café merkte hij. De dagen vliegen voorbij en het wordt al gauw weer eerder donker. September nadert al snel zijn einde en Oktober wordt begroet. 1 Oktober 2010. Paul zet skyradio christmasstation aan, en hoort het nummer Winter Wonderland. Perfect om in de sfeer te komen, denkt hij. Om die sfeer nog wat te verbeteren, pakt Paul een zakje kruidnoten en een beker warme chocolademelk. En, als slagroom op de taart zit Paul gezellig in het AVP café, inmiddels al weer deel veertien. Zowel AVP als VWC beginnen weer aardig druk te worden en Paul realiseert zich dat de hoogtij dagen er langzamerhand weer aan komen. De eerste dealers gooien hun site weer online, de nieuwe producten zijn meestal al bekend, en de prijzen stromen binnen. Als klapper op de vuurpijl komen de eerste folders ook al online. De sfeer stijgt met de minuut door dit alles en AVP is drukker dan ooit in Oktober. De dagen vliegen ook voorbij inmiddels.. de volgende ochtend wordt Paul al om zes uur wakker, maar hij realiseert zich dat het vandaag zaterdag is en er dus geen school is. Paul draait zich om en valt weer in slaap. Om elf uur in de ochtend wordt Paul wakker door een knal van jewelste. "Poeh, dat was zeker wel een nitraat of harder." denkt Paul. "Paul, wakker worden." klinkt een stem van beneden. "Ben ik al ma, door die knal van net.." "Begin de dag met een stevige knal, doet wonderen tegen een ochtendhumeur" zegt Paul lacherig als hij eenmaal beneden is. "Jij met je vuurwerk, het is pas 2 Oktober. Ga je liever concentreren op school." Dit zijn woorden die iedere vuurwerkfreak wel eens te horen krijgt.. Of nou ja, de wat 'jongere' vuurwerkfreaks onder ons, denkt Paul. Hij laat het maar voor wat het is, en gaat naar boven met zijn pas gekochte laptop van Acer. De laptop kostte hem dan wel €600,- , maar hij heeft toch al een mooi spaarpotje van zo'n €100 euro voor.. *tromgeroffel, wat zal het zijn?* vuurwerk! Paul logt in op AVP en het eerste waar hij naar kijkt is natuurlijk het AVP café. Inmiddels aanbeland bij deel vijftien. Ongelooflijk hoe snel het gaat, realiseert Paul zich. Paul ziet tevens een topic over de demo van Rubro. 'Demo Rubro Vrijdag 10 December 2010', leest Paul. Paul woont niet ver van de locatie van de Demo, in Vriezenveen, af. Na een half uurtje AVP'en realiseert Paul zich dat hij om twee uur training heeft van de voetbal. Rustig kleedt hij zich alvast om en rond half twee vertrekt hij naar de training. Eenmaal daar aangekomen vraagt een teamgenoot hem: "Hey Paul jonge! Ga je mee naar Baarle volgende week zaterdag?" "Hey Roel, ja natuurlijk ga ik mee. Ik denk dat ik mijn €100 euro meeneem en de rest aan legaal vuurwerk uitgeef." "Prima, half acht 's ochtends bij mij." zegt Roel lachend. 's Avonds denkt Paul na over volgende week. Het wordt zijn eerste keer naar de vuurwerkhemel in Baarle-Hertog. Hij, Roel, en nog twee teamgenoten zullen de Tabak-o-thiek van Zena bezoeken. "Hopen dat we niet aangehouden worden.. mijn ouders zullen me vermoorden.." denkt Paul. De schoolweek vliegt voorbij en Paul zet vrijdag 's avonds zijn wekker op half zeven. Zo kan hij zich rustig even douchen e.d., Roel woont slechts twee minuten bij hem vandaan.

    Deel 2:

    De volgende ochtend wordt Paul al om kwart over zes wakker, en besluit maar gelijk op te staan. Even douchen, ontbijt eten, en tandenpoetsen. Zijn ouders liggen nog te slapen en hij heeft ze gisteravond verteld dat hij de hele dag met Roel op reis gaat. Dat hij vuurwerk haalt, heeft hij ze natuurlijk niet verteld. Al snel is het vijf voor half acht en vertrekt Paul op een al vrij koude ochtend richting Roel. Klokslag half acht is hij er en de andere twee jongens, Joep en Tim zijn er al. "Klaar om te gaan?" vraagt Roel lachend. De jongens vertrekken met z'n vieren richting het station van Rijssen. In Rijssen stappen ze in de trein en een lange reis volgt. In Breda nemen de jongens bus 132 naar de vuurwerkhemel Baarle-Hertog. Na ook een redelijk lange busrit arriveren de jongens om elf uur dan eindelijk in Baarle. Al vrij snel hebben de jongens de Tabak-o-thiek gevonden en ze lopen naar binnen. "Wow, wat een prachtige winkel is dit zeg." zeggen ze alle vier. Roel weet al snel wat hij wil hebben, namelijk: 5X chainthunder 500, 10 doosjes Big Spanish Cracker-C, 1 karton Messier, en nog wat losse dingen. Paul bestelt 3x Chainthunder 500, zes doosjes Big Spanish Cracker-C, en nog een 100.000 klapper en twee 5000 klappers. Vervolgens begint de lange reis terug en om half vier 's middags zijn de jongens weer thuis. Paul zijn ouders zijn naar het werk dus Paul heeft de tijd om te bedenken waar hij z'n vuurwerk gaat verstoppen. Niet dat zijn ouders weten dat het illegaal is, maar ze weten wel dat hij niet eerder dan 29 December vuurwerk kan kopen. Paul legt het vuurwerk in een kast en doet hem op slot, die kast kijken zijn ouders nooit in. Paul besluit vervolgens even op AVP te gaan. Hij weet dat het plaatsen van een tripreport, foto's, of wat dan ook, alleen maar voor problemen zorgt, en hij besluit er niets over te zeggen. Ook op msn zegt hij niets tegen zijn vrienden. Je weet immers maar nooit wie je verraadt.. De weken vliegen snel voorbij en al snel is het 1 November. De dag waarop er weer een aantal webshops en folders online komen, en dus een dag vol vuurwerkplezier voor Paul en AVP. Vuurwerkdiscount en Harings vuurwerk brengen de folders pas rond December, en dus is het nog een maandje wachten. Maar onder het genot van skyradio christmasstation, een warme kop chocomelk, en kruidnoten is het prima te doen vindt Paul.

    Deel 3, 4, en 5 komen nog ;)

  3. #3
    VWC-Lid fczwolle99's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 november 2009
    Berichten
    136
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Leuk verhaal
    Hoop dat de andere 3 delen snel komen.

  4. #4
    VWC-Lid SniperX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    -
    Berichten
    1.051
    Thanks
    45
    48 waarderingen in 17 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fczwolle99 Bekijk bericht
    Leuk verhaal
    Hoop dat de andere 3 delen snel komen.
    Bedankt!
    Morgen (12 Sept) deel 3.
    Laatst gewijzigd door SniperX; 11 september 2010 om 23:10

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 augustus 2009
    Berichten
    23
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Sniper ik wacht met smak op de volgende delen
    Super verhaal man!

  6. #6
    VWC-Lid SniperX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    -
    Berichten
    1.051
    Thanks
    45
    48 waarderingen in 17 posts
    Deel 3!

    De volgende ochtend staat Paul weer een kort schooldagje te wachten. Veel zin heeft hij er niet in, maar ja, hij moet wel. De schooldag is gelukkig voor Paul snel voorbij en hij kan al gauw weer op VWC en AVP. Met, natuurlijk, skyradio christmas station en pepernoten. "Paul, eten." klinkt een stem van beneden. Paul stormt naar beneden, want honger krijg je van al die kruitgedachten! Eenmaal beneden aangekomen ziet Paul zijn vader en moeder boos kijkend naar een doosje Big-Spanish crackers-C. "Paul, hoe kom jij hier aan? Eerlijk graag." "Oké, ik zal open kaart spelen. Ik ben met Roel, Tim, en Joep naar Baarle in België geweest. Daar heb ik illegaal vuurwerk gekocht. Ik bewaar het overigens veilig in een afgesloten kast en kom er niet aan tot 31 December, tien uur." "Hmm, oké, dat klinkt aannemelijk. Maar volgende keer graag vertellen als je zoiets flikt.. we worden heus niet boos, zolang je maar eerlijk en verstandig bent." zegt de moeder van Paul. Na het eten loopt Paul rustig weer naar boven. "Wow, dat viel me toch reuze mee van m'n ouders." denkt Paul. Paul ziet dat Roel op msn is en Paul vertelt hem dat zijn ouders illegaal vuurwerk gevonden hebben. Tevens vertelt hij dat zijn ouders er best makkelijk over deden. Roel is blij voor Paul dat zijn ouders het hem niet afpakken en het accepteren. "Was dat ook maar zo met mijn ouders... Als zij er achter komen dat IK illegaal vuurwerk heb, vermoorden ze me, en mijn vuurwerk gaat absoluut in een emmer met water.." zegt Roel. 's Avonds zit Paul nog even gezellig op AVP & VWC, waar inmiddels de drukte begint toe te nemen. Nieuw dit jaar zijn de November noobs, een vervroegde versie van de December noobs. De November noobs herken je gemakkelijk aan het hoge aantal domme posts, en de domme vragen waarop overal makkelijk antwoord te vinden is. De November noobs invasie is inmiddels begonnen, merkt Paul. "Dit jaar steek ik om 10:00 een dikke lawinepijl pot van Zena af." post een November noob. Paul kan er enkel om lachen en besluit er maar droog op te reageren. "Vet, ik steek een dikke lawinepijl pot met een sterretje af." reageert Paul op de post van de November noob. "Genoeg November noobs geplaagd voor vanavond." denkt Paul, en hij besluit te gaan slapen. De volgende ochtend realiseert hij zich dat hij een vrije dag heeft vanwege een studiedag op school. Zijn ouders zijn naar het werk en om tien uur gaat de bel opeens. Paul schiet snel een ochtendjas aan en tot zijn verbazing staat daar Joep voor de deur. "Hey Joep, wat is er?" zegt Paul. "De politie is gisteren bij me langs geweest. Ze hebben al het illegaal vuurwerk gevonden dat ik gekocht had, ik krijg een fikse boete en een strafblad. Beter pas je enorm goed op, en verstop je je vuurwerk ergens anders. Reken er namelijk maar op dat de politie ook bij jou langs komt. Roel en Tim heb ik ook al gewaarschuwd." zegt Joep. "Wat verschrikkelijk voor je man.. Ik ga mijn vuurwerk direct ergens anders verstoppen.. voor dat ik straks ook mijn vuurwerk kwijt ben, een boete krijg, en een strafblad.." zegt Paul. Joep komt even binnen bij Paul om het hele verhaal uit te leggen, maar vertrekt na een half uur en een zak pepernoten weer. "Ga je nog wel legaal vuurwerk kopen? Zonder jou is het een stukkie saaier op oudjaarsdag!" zegt Paul vragend. "Ja man natuurlijk koop ik legaal vuurwerk. Ik stook lekker met jullie mee hoor, maar wel met een ietwat bitter gevoel. Maar ja, risico van het vak hé." "Hoe is de politie eigenlijk bij je uitgekomen?" vraagt Paul. "Ik heb een foto geplaatst op een vuurwerkforum, en dat had ik dus echt niet moeten doen." Joep vertrekt en Paul gaat weer naar boven om nog even te slapen. Het is immers een schoolvrije dag en daar moet van genoten worden, denkt Paul. Na nog een uurtje slaap besluit Paul zich maar eens echt aan te kleden en een list te verzinnen voor zijn illegale vuurwerk. Paul bedenkt zich al snel dat hij het bij zijn opa & oma kan leggen. Daar komt de politie toch niet, en zijn opa & oma hebben het wel voor hem over. Tevens hebben ze een mooie kelder met een brandveilige kast. Het enige probleem is dat ze tien minuten verderop wonen en dat Paul moeilijk er heen kan fietsen met zijn illegale vuurwerk. Maar hij zal wel moeten, de politie kan ieder moment komen. Snel stapt Paul met een sporttas op zijn fiets op weg naar zijn opa en oma. Zijn opa doet de deur los en heeft al zo'n idee waarvoor Paul komt. "Haa Paul! Kom je je illegale vuurwerk hier opbergen?" vraagt hij. "Ja opa, maar hoe weet jij dat ik illegaal vuurwerk heb?" vraagt Paul. "Je ouders hebben het me verteld. Berg het maar op in de kelder. Hier komt toch geen politie kijken. En zo wel dan krijgen wij en niet jij de boete." Paul bergt het vuurwerk op in de brandveilige kast en vertrekt gauw weer richting huis. Net wanneer hij thuis is, gaat de bel. En ja hoor, daar staan twee politieagenten. "Goedemiddag. Wij hebben een anonieme tip gekregen over mogelijk opslag van illegaal vuurwerk. Tevens hebben wij een huiszoekingsbevel." zegt een van de agenten. "Komt u binnen, ik heb helemaal niets te verbergen." zegt Paul opgelucht. De politieagenten doorzoeken het hele huis maar vinden niks. "Onze welgemeende excuses en sorry voor de overlast." zeggen de agenten na een tijdje. "Geen probleem, fijne dag nog verder." zegt Paul lachend. "Phieuw, dat ging net goed.." denkt Paul. 'Tring, Triiing, Trriiiing.' rinkelt de telefoon. "Met Paul. WAT? Jij ook al?!" Het is Tim, ook hij.....

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 augustus 2009
    Berichten
    23
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Wat een prachtig verhaal
    Komop met de volgende delen
    Het wordt maar beter en beter
    Ik hoop dat je er in de toekomst zeker meer maakt.
    !

  8. #8
    VWC-Lid SniperX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    -
    Berichten
    1.051
    Thanks
    45
    48 waarderingen in 17 posts
    Bedankt !
    Heb op verzoek deel vier ook maar even geschreven. Deel vier is niet geweldig lang of zo, maar hoop dat jullie het toch weer een leuk stuk vinden. Door alle wendingen komen er geen vijf delen, maar meer. Weet niet precies hoeveel wendingen er nog komen, maar verwacht dat het toch wel rond de acht delen zal komen!

    Deel 4:
    Het is Tim, ook hij is gepakt. "De politie kwam gewoon binnenvallen met een huiszoekingsbevel.. Mag ik even langskomen bij je? Dan leg ik je het fijne uit." "Ja is prima mijn ouders zijn toch niet thuis, kom maar." zegt Paul. Een kwartier later gaat de bel, en Paul doet los. "Hey man." zegt Tim. "Hey, kom maar binnen."
    "Oké vertel, wat is er precies gebeurd?" zegt Paul. "Tja, ik kwam uit bed, en de bel ging. Er stonden opeens vier politieagenten voor m'n deur. Ze hadden blijkbaar al genoeg aanwijzingen voor een huiszoekingsbevel. En ja hoor, daar gingen ze. Ze hebben echt ALLES op de kop gezet, alles doorzocht. Van de keukenkastjes tot aan de berging, en zelfs de vuilnisbak werd nog doorzocht.. de schooiers..." zegt Tim. "Wow, das best heftig. Zal ik je is wat vertellen, hier zijn ze ook net langs geweest met een huiszoekingsbevel." "Oh nee hé, hebben ze jou ook te pakken gekregen?" vraagt Tim. "Nee man, ik heb het vuurwerk net op tijd ergens anders verstopt. Waar kan ik niet zeggen, zelfs aan mijn beste vrienden niet. Het is gewoon te riskant." zegt Paul. "Ja ik snap het, dat hebben we nu wel weer gezien. Maar ja, ik krijg dus waarschijnlijk een taakstraf en een behoorlijke boete. Lekker is dat, laat die agenten toch eens echte criminelen gaan aanpakken.. Niet mensen met een passie voor vuurwerk en voldoende herseninhoud om het veilig af te steken en op te bergen.." zegt Tim met een ietwat bedroefde stem. "Ach ja, ze zullen altijd op jacht blijven naar illegaal vuurwerk. De echte criminelen worden soms niet eens aangepakt, maar wij vuurwerkfreaks krijgen er altijd voor langs.." haakt Paul in op Tim. "Ik ga maar weer eens.. mijn ouders zullen zo wel ontploffen als ze het horen." "Sterkte man, spreek je later wel weer."
    Paul besluit op AVP te gaan en daar het verhaal te plaatsen. Over hoe zijn vrienden zijn gepakt, en hij ook bijna. Natuurlijk is Paul wel slim genoeg om te ontkennen dat hij überhaupt illegaal vuurwerk heeft. Na zijn verhaal te hebben gedaan besluit Paul maar even een balletje te gaan trappen met Roel. Alleen Roel en Paul zijn nog niet gepakt, en allebei hebben ze hun vuurwerk dusdanig goed verstopt dat dit ook bijna zeker niet zal gebeuren. "Pffoe, wat een gedoe de afgelopen dagen zeg. Ben blij dat wij het nu veilig opgeborgen hebben." zegt Roel. "Ja zeg dat.. Ik moet er niet aan denken om gepakt te worden, ik denk dat ik volgend jaar er niet meer aan begin man, dit is het niet waard. Dan ga ik nog liever naar Duitsland, al was ik dat toch al van plan, met siervuurwerk uit Duitsland is toch wel meer gedoogbeleid."
    Na een potje voetballen besluit Paul maar eens naar huis te gaan voor het avondeten. Hij vertelt alles aan zijn ouders en ook die zijn opgelucht dat Paul en Roel het toch prima voor elkaar hebben. De vraag blijft, wie heeft de anonieme tip gegeven? Paul heeft zo zijn vermoedens. In zijn team zit een nogal aparte jongen, bekend als klikspaan. Hij stond erbij toen de jongens besproken of ze naar Baarle gingen. Paul besluit Thijs maar eens aan te spreken op msn. "Hey Thijs." zegt Paul. "Hey Paulooo." zegt Thijs overdreven vrolijk. "Hoe gaat het met je illegale vuurwerk dan? Al politie aan de deur gehad?" vraagt Thijs. "Smeerlap.. ik wist wel dat jij het was. Helaas voor jou zijn zowel ik als Roel niet gepakt. Tim en Joep wel. Je wordt bedankt man, ik zal de anderen inlichten over jouw 'anonieme' tip." zegt Paul woedend. Paul besluit gelijk de andere jongens op te bellen en te vertellen door wie ze zijn gepakt. "Hey Tim, met Paul. Thijs heeft de politie getipt over ons uitstapje naar Baarle. Hierdoor is er bij ons alle vier politie aan de deur geweest." zegt Paul. "Gadverdamme wat een klikspaan, ik mocht hem al niet, het hele team mocht hem niet, maar nu heeft hij het helemaal bij me afgedaan." zegt Tim met een overduidelijk boze stem. Ook Joep reageert woedend, en Roel had ook al zo'n gevoel dat het Thijs was. Paul is zelf ook woedend en besluit maar gauw te gaan slapen. Één ding is zeker.....

  9. #9
    VWC-Lid Snutareen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 november 2008
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    422
    Thanks
    64
    11 waarderingen in 9 posts
    Haha grappig dat verhaal over dat illegale vuurwerk en de politie!

  10. #10
    VWC-Lid SniperX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    -
    Berichten
    1.051
    Thanks
    45
    48 waarderingen in 17 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snutareen Bekijk bericht
    Haha grappig dat verhaal over dat illegale vuurwerk en de politie!
    Zie het als een soort 'wijze les' in een fictief verhaal , natuurlijk weten de meeste mensen wel dat je op moet passen, maar ach wie weet leert het nog iemand wat

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 november 2009
    Locatie
    ergens in brabant
    Berichten
    101
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    echt prachtige verhalen. ik wacht al weer op de volgende verhalen.
    echt bedankt!!


    gr.

  12. #12
    VWC-Lid de knaller's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Locatie
    In de Vallei van Nederland
    Berichten
    649
    Thanks
    105
    45 waarderingen in 29 posts
    Mooie verhalen he! Ooit gedacht om schrijver te worden? Je hebt zeker aanleg!

  13. #13
    VWC-Lid SniperX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 oktober 2008
    Locatie
    -
    Berichten
    1.051
    Thanks
    45
    48 waarderingen in 17 posts
    Thanks Remco!
    @ de knaller: Ik heb er wel eens over nagedacht, maar ik ben pas vijftien jaar dus wat dat betreft zit ik in een belangrijke fase van mijn leven natuurlijk; Wat wil ik worden? Tis allemaal dus nog een beetje twisten en lastig, maar verhalen/gedichten schrijven spreekt mij zeer zeker aan, en ik vind het echt super als mensen het leuk vinden om te lezen.

    Deel vijf kan ik ook nog wel even schrijven vanavond denk ik zo..

  14. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 augustus 2009
    Berichten
    23
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Zo weer een schitterend Verhaal Sniper
    Gods allemijnen een jonge van 15, schitterend man.
    Het zit in je.
    Ik wacht alweer met smak op deel 5

    Top!
    Ga zo door

  15. #15
    VWC-Lid de knaller's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 september 2007
    Locatie
    In de Vallei van Nederland
    Berichten
    649
    Thanks
    105
    45 waarderingen in 29 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SniperX Bekijk bericht
    Thanks Remco!
    @ de knaller: Ik heb er wel eens over nagedacht, maar ik ben pas vijftien jaar dus wat dat betreft zit ik in een belangrijke fase van mijn leven natuurlijk; Wat wil ik worden? Tis allemaal dus nog een beetje twisten en lastig, maar verhalen/gedichten schrijven spreekt mij zeer zeker aan, en ik vind het echt super als mensen het leuk vinden om te lezen.

    Deel vijf kan ik ook nog wel even schrijven vanavond denk ik zo..
    Nou ik zou zeggen ga proberen met een boek schrijven. Ik ken een jongen van 12 die het ook heeft gedaan, en dat boek is nu te koop. Probeer het gewoon, zend het naar een uitgeverij, kijk wat hun er van zeggen, en doe het!

Pagina 1 van 49 12311 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •