Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote sneeuw-topic

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    m'n hond geniet er wel van; http://jesper345.hyves.nl/album/5431...628173/0/E2_u/
    ffffffffff

    Comment


      #62
      Ben net met m'n camera op pad geweest, en kwam toen de 'Grote zilverreiger' tegen. Prachtig beest om te zien. Zeker met al die sneeuw!







      Foto's niet gebruiken zonder toestemming a.u.b.

      Comment


        #63
        Schitterende sfeer foto's
        [B]THERE CAN ONLY BE ONE....VWC THE BEST FIREWORKS SOURCE[/B]

        Comment


          #64
          even een muurtje gemaakt




          Met deels hulp van me moeder die vandeweek al de helft heeft gedaan
          Laatst aangepast door MC_MH; 18 December 2010, 21:38.
          Mijn motto ''fear does not exist it's only an illusion that sits between your ears''

          Comment


            #65
            Het komt hier op dit moment met bake uit de lucht.

            Ben benieuwd als ik morgen me gordijnen opzij schuif
            [B]Bigger, Harder, Louder![/B]

            Comment


              #66
              Hier begint het weer langzaam aan te sneeuwen!

              Mag van mij wel 10 cm bij vallen

              Comment


                #67
                Vandaag wezen bouwen aan de carnavalswagen(buiten) En daarbij hoort ook een biertje(of 2 ) Mooie gratis koelkast:

                Comment


                  #68
                  hier komt ook weer hele lading uit de lucht vallen.

                  Comment


                    #69
                    Kan iemand een kaart hier plaatsen van hoeveel er nou gevallen is? Handig voor ons allen...Zal zelf ook wel even zoeken xD
                    Website: https://www.rfgfireworks.nl

                    Comment


                      #70
                      Foto's zijn niet van mij! maar van een vriend, vond het wel een leuk idee om ze met jullie te delen
                      Net gemaakt.

                      De volgende dag.

                      Nog later.

                      Comment


                        #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
                        Kan iemand een kaart hier plaatsen van hoeveel er nou gevallen is? Handig voor ons allen...Zal zelf ook wel even zoeken xD

                        Comment


                          #72

                          Comment


                            #74
                            Het begon hier gister avond te sneeuwen, en het is nog niet op gehouden! Dat wordt thuisblijven!
                            Ik zag vanmiddag de buurman zijn stoepje nog vegen, daar is nu niets meer van te zien! Op en grote hoop sneeuw na Wat mooi, wat mooi. Ook zo leuk dat het alles dempt! Al heel wat rotjes door het raam naar buiten gegooit, je hoort alleen plof! Alsof er een sneeuwbal neer komt ofso. En er blijft een kratertje over, die zo weer dicht gesneeuwt is... Ik ging net even maar buiten, 2 stappen gezet en bam, daar lag ik!
                            Het blijft leuk... Je valt met zo een laag ook niet echt hard. Daarna snel naar binnen voor warme chocolade melk! Ook zo leuk aan winter, de chocolade melk!
                            Zit nu weer uit mijn raam te kijken, vallende sneeuw, een van de dingen waar ik, net als vuurwerk, uren naar kan blijven kijken! Het verveelt nooit! Geen idee waarom, maar het is zo. Van de lange wandelingen ben ik niet zo, veelste koud.
                            Achja, ik vraag me nu weer af; sneeuw met oud en nieuw? Leuk of niet? Het is wel mooi enzo, maar ook koud, en al die gedempte knaller... We wachten af!
                            Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

                            Comment


                              #75
                              Oorspronkelijk geplaatst door PyroPowerZ Bekijk bericht
                              Het begon hier gister avond te sneeuwen, en het is nog niet op gehouden! Dat wordt thuisblijven!
                              Ik zag vanmiddag de buurman zijn stoepje nog vegen, daar is nu niets meer van te zien! Op en grote hoop sneeuw na Wat mooi, wat mooi. Ook zo leuk dat het alles dempt! Al heel wat rotjes door het raam naar buiten gegooit, je hoort alleen plof! Alsof er een sneeuwbal neer komt ofso. En er blijft een kratertje over, die zo weer dicht gesneeuwt is... Ik ging net even maar buiten, 2 stappen gezet en bam, daar lag ik!
                              Het blijft leuk... Je valt met zo een laag ook niet echt hard. Daarna snel naar binnen voor warme chocolade melk! Ook zo leuk aan winter, de chocolade melk!
                              Zit nu weer uit mijn raam te kijken, vallende sneeuw, een van de dingen waar ik, net als vuurwerk, uren naar kan blijven kijken! Het verveelt nooit! Geen idee waarom, maar het is zo. Van de lange wandelingen ben ik niet zo, veelste koud.
                              Achja, ik vraag me nu weer af; sneeuw met oud en nieuw? Leuk of niet? Het is wel mooi enzo, maar ook koud, en al die gedempte knaller... We wachten af!
                              Sneeuw met oud en nieuw is gunstig voor het filmen van siervuurwerk in de avond. Doordat de witte sneeuw het licht zo goed weerkaatst zie je op filmpjes de omgeving beter. Voor de rest is het echter gewoon ontzettend verschrikkelijk vervelend, dus ik hoop echt dat er geen sneeuw ligt.

                              Comment

                              Working...
                              X