Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 5 van 20 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 300

Discussie: [Polen] Polen

  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 oktober 2009
    Berichten
    3
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Heel apart Patrick dit. Het lijkt voor veel mensen een verleiding te zijn.
    Maar ik kan mij moeilijk voorstellen dat het met bezorgen etc. allemaal wel goed komt.
    Ik werk nu al zo'n twee jaar bij Tnt als bijbaantje.
    En kan je toch echt vertellen dat ik al aardig wat dozen voorbij heb zien gaan.
    Niet dat het mag!, Maar niemand let erop (behalve ik die het wel ziet) want die snappen dat toch niet.
    Zelfs dozen voorbij zien komen met 1.3G en heb er zelf eentje voorbij zien komen met een 1.1G.
    Die heb ik uiteraard geconfisceerd (geen grappen van die was van mij ) Er stond op dat ze naar Belgie gingen).
    Daar zaten leuke pijltjes in.

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 september 2009
    Berichten
    6
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maikelz Bekijk bericht
    Ik werk nu al zo'n twee jaar bij Tnt als bijbaantje.
    En kan je toch echt vertellen dat ik al aardig wat dozen voorbij heb zien gaan.
    Niet dat het mag!, Maar niemand let erop (behalve ik die het wel ziet) want die snappen dat toch niet.
    Zelfs dozen voorbij zien komen met 1.3G en heb er zelf eentje voorbij zien komen met een 1.1G.
    Die heb ik uiteraard geconfisceerd (geen grappen van die was van mij ) Er stond op dat ze naar Belgie gingen).
    Daar zaten leuke pijltjes in.
    Klopt. Ken verhalen dat 75kg pakketten gewoon aankomen vanuit polen,worden met gls afgeleverd

  3. #63
    VWC-Lid aadjogfanaat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2008
    Berichten
    432
    Thanks
    14
    68 waarderingen in 42 posts
    polen word ook het nieuwe belgië genoemd als je het over vuurwerk hebt.

    Maar is dat echt zo makkelijk om 1.3 spullen hier via de post te krijgen, dat heeft toch meestal wel speciaal transport nodig?

  4. #64
    VWC-Lid Lunig's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juli 2008
    Berichten
    334
    Thanks
    22
    56 waarderingen in 10 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aadjogfanaat Bekijk bericht
    polen word ook het nieuwe belgië genoemd als je het over vuurwerk hebt.

    Maar is dat echt zo makkelijk om 1.3 spullen hier via de post te krijgen, dat heeft toch meestal wel speciaal transport nodig?
    niemand let erop; ik zal je vertellen. ik heb pas een paar dummies gekocht van iemand, die werden per post op gestuurd. eenmaal bij mij bleek dat 2 van de 5 pakketten helemaal geen dummies, maar echt vuurwerk was. dit gaat dus gewoon via de post! ze kunnen immers niet elk pakketje scannen.

  5. #65
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2009
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    27
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 3 posts
    en dan mag je nog hopen dat ze het goede spul opsturen want bij die lui draait het alleen om het geld.

  6. #66
    VWC-Lid aadjogfanaat's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2008
    Berichten
    432
    Thanks
    14
    68 waarderingen in 42 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lünig Bekijk bericht
    niemand let erop; ik zal je vertellen. ik heb pas een paar dummies gekocht van iemand, die werden per post op gestuurd. eenmaal bij mij bleek dat 2 van de 5 pakketten helemaal geen dummies, maar echt vuurwerk was. dit gaat dus gewoon via de post! ze kunnen immers niet elk pakketje scannen.

    Misschien omdat dit gewoon in nederland zelf gebeurde, maar buitenlandse post word toch wel altijd gescand op drugs, wapens en andere verboden goederen?

  7. #67
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 november 2009
    Berichten
    4
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Binnen europa valt het ook nog wel mee, ik denk dat als je nu dingen gaat bestellen veel meer pak kans hebt dan dat je het na o&n doet personelijk heb ik paar pakjes nitraten via polen laten komen gewoon even proberen was maar een paar pakjes maar ging wel goed, als je een halve vrachauto laat komen dan het wel anders gaat, en personelijk vind ik het ook niet echt verantwoordelijk als je veel zwaarder spul laat verzenden zoals dikke flowerbed's of shell's maar x aantal nitraten vind ik nog wel mee vallen

  8. #68
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    2 september 2009
    Berichten
    6
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aadjogfanaat Bekijk bericht
    Misschien omdat dit gewoon in nederland zelf gebeurde, maar buitenlandse post word toch wel altijd gescand op drugs, wapens en andere verboden goederen?
    wordt gewoon slecht gecontroleerd, als je al vuurwerk kan bestellen via de post dan moet explosieven ook lukken

  9. #69
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2009
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    27
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 3 posts
    het beste is nog na polen rijden. Daar een pool vragen of die 100euro wilt verdienen. rijd hij met zijn eigen bus met vuurwerk na nederland verdient 100euro plus ong. 300euro bezine die kerel is gelukkig en jij hebt alles wat je hebben wilt. (vlucht na polen kost 20euro in duitsland)

  10. Deze gebruiker waardeert Schakel voor het bericht:


  11. #70
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 september 2009
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    @ Schakel:

    Dus jij al het vuurwerk kopen laten we zeggen 750-1000 euro en zo'n Pool in zijn eigen bus jouw vuurwerk naar Nederland laten rijden? Jij pakt het vliegtuig naar Duitsland en vanaf daar weer naar Nederland toe met de lege auto. En dan jij thuis wachten totdat je een ons weegt wanneer die lieve Poolse meneer nu met jouw vuurwerk gaat komen. Nou ik denk dat als je het wilt halen dat je dan gewoon zelf moet heen rijden.

  12. Deze gebruiker waardeert Cas01 voor het bericht:


  13. #71
    VWC-Lid Lunig's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juli 2008
    Berichten
    334
    Thanks
    22
    56 waarderingen in 10 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aadjogfanaat Bekijk bericht
    Misschien omdat dit gewoon in nederland zelf gebeurde, maar buitenlandse post word toch wel altijd gescand op drugs, wapens en andere verboden goederen?
    ik geloof dat ze steekproeven houden, maar ik kan met 100% zekerheid zeggen dat lang niet alle pakketjes worden gecontroleerd!

  14. #72
    VWC-Lid Lunig's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 juli 2008
    Berichten
    334
    Thanks
    22
    56 waarderingen in 10 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schakel Bekijk bericht
    het beste is nog na polen rijden. Daar een pool vragen of die 100euro wilt verdienen. rijd hij met zijn eigen bus met vuurwerk na nederland verdient 100euro plus ong. 300euro bezine die kerel is gelukkig en jij hebt alles wat je hebben wilt. (vlucht na polen kost 20euro in duitsland)
    300 euro benzine? weet je wel waar je het over hebt jongen? daarbij, die Pool zie je echt niet meer terug hoor! (no offence)

  15. #73
    VWC-Lid pyromaan1990's schermafbeelding
    Geregistreerd
    31 augustus 2008
    Locatie
    Het zuidelijke Noorden, daar het Oost-Westen van.
    Berichten
    285
    Thanks
    0
    5 waarderingen in 4 posts
    Het blijft toch riskant iets laten bezorgen. Als je het zo nodig wilt zou ik gewoon in de zomer vakantie een leuk vakantiehuisje in Tsjechië/Polen boeken en gewoon je auto vol laden. Dan heb je vakantie en vuurwerk. Wat wil je nog meer. Bezorgen is veel te link vind ik.
    [I]Zonder [B]vuur[/B] geen [B]werk![/B][/I]

  16. Deze gebruiker waardeert pyromaan1990 voor het bericht:


  17. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 november 2009
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    27
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 3 posts
    Nou het was puur de verdienste van de pool zelf. niet over de benzineprijs. Deze wordt namelijk gewoon voorledig betaald(enkele rit 600euro). Maar je mag denken wat je wilt... Als je een eigen bedrijf in polen hebt en je kent die persoon/chaufeur dan is het zo hier is namelijk al een aantal keren gelukt en dat zal ook aan resultaat wel te zien zijn 31-12. PS: Mensen afkraken is heel makkelijk maar ben vaker in polen geweest als dat jij er ooit zal komen en dan moet je nog vloeiend pools kunnen om er ook maar een rotje te kunnen halen. Want verder als www.routeplanner.nl kom je volgens mij niet. Zal zeggen pak allemaal maar het autotje. 1 tip als op bij de poolse grens want duitse politie schrijft alle kentekens op. rijd je polen weer uit kijken ze het naar hoelang je daar bent geweest. Zien ze dat je er maar een dag of 2 bent geweest wordt je staande gehouden. Dus eventueel ook voor vuurwerk.
    Laatst gewijzigd door Schakel; 20 december 2009 om 23:01 Reden: Reactie op eerdere berichting.

  18. #75
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 december 2009
    Berichten
    19
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Ben zelf van plan om komend jaar eens op en neer de pendelen met de auto. Veel winkels in het topic liggen toch wel een eind weg. Ben niet van plan om helemaal tot aan Oekraine door de gaan rijden.

Pagina 5 van 20 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •