Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pijlenrek normaal en W-shape

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    pijlenrek normaal en W-shape

    ik ben vandaag begonnen aan een dubbelzijdig pijlenrek.
    6 normale pvc buizen aan 1 kant.
    Achterzijde 3 buizen in W-shape, die komen nog

    Laatst aangepast door smilli; 7 May 2011, 17:21.
    Raaddebom.nl

    #2
    ziet er leuk uit, zorg wel dat de hoeken van de W-shape niet te groot worden, je kan er ook romeinse kaarsen bij doen bij je w-shape,
    ffffffffff

    Comment


      #3
      ook een leuk idee, bedankt voor de tip
      Raaddebom.nl

      Comment


        #4
        Ik heb de foto even tussen de tags vandaan gehaald omdat de foto te groot is voor het forum.

        Daarnaast weet ik niet of het een goed idee is om pijlen in een schuine stand aan te steken. Pijlen staan er al om bekend dat ze nooit recht omhoog gaan. Mocht je ze schuin zetten dan ken je er de klok mee gelijk zetten dat de pijl een kromme baan gaat volgen (met alle gevolgen van dien). Best gevaarlijk dus.

        Comment


          #5
          nee het standaard kan rechter op worden gezet waardoor ze recht omhoog staan gericht
          Raaddebom.nl

          Comment


            #6
            Ik doelde op de w- shape.

            Comment


              #7
              Goed punt, Ruben.

              Pijlen zet je niet in W-Shape, dat is een soort vuistregel. Ze zijn er ook niet op gebouwd. Er kunnen vervelende bijeffecten ontstaan. Gebruik de W-shape dan beter voor kaarsen.

              Verder ben je prima bezig, Smili. Hou er wel rekening mee dat je de pvc buizen mogelijk ieder jaar moet vervangen. Daarom heb ik gekozen voor rvs kachelbuizen. Die kunnen de hitte van de motoren beter aan.

              Cameo
              -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
              Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

              Comment


                #8
                ok ik zal is gaan nadenken dan over kaarsen in W-shape of fanshape.
                Ja ik heb rekening gehouden met dat ik de pvc buizen moet vervangen ieder jaar
                Raaddebom.nl

                Comment


                  #9
                  Smilli en ik hebben samen dit rek in elkaar gezet.

                  We hebben gekozen voor een fanshape aan de andere kant van het rek, ook met PVC buizen.



                  Ik denk zelf dat het best kan mbt veiligheid, we zullen het rek eerst uitproberen met kleinere pijltjes. en met grote pijlen op een open veld
                  Max [url]http://youtube.com/maxkvuurwerk[/url]

                  Comment


                    #10
                    Je moet er niet al te laks mee om gaan hoor, ten eerste kunnen pijlen flink afbuigen..
                    Ten tweede, pijlen in w-shape schieten gaat je waarschijnlijk ook niet lukken, pijlen hebben altijd een eigen weg en daar doe jij niks aan. Als er maar een klein zuchtje wind staat gaan alle pijlen dezelfde kant op. S
                    Ik zie het nut van de w-shape niet, het kan alleen maar onveilig gaan worden, en wat ik zal zei, een mooie w-shape gaat je niet lukken door de afbuiging van de pijlen..

                    grtz.

                    Comment


                      #11
                      we zullen het ten eerste uitvoerig gaan testen, als het zeker is dat het te onveilig is dan word het voor de candles
                      Raaddebom.nl

                      Comment


                        #12
                        Het lijkt me een zeer leuk idee om aan beide kanten candles erin te doen. Je lont ze door met visco/snellont en steekt de lontjes tegelijkertijd aan. Ik denk dat je dan een leuk effect kan creëren als je hem verticaal richting het publiek zet. Oftewel in een X richting het publiek
                        Als je snapt wat ik bedoel

                        Comment


                          #13
                          ik snap niet helemaal dat mensen een pijlen rek maken in w shape vorm, maar dat zal wel aan mijn liggen.
                          als er 1 pijl een beetje krom is kan je lachen. gevolgen zijn voor jou

                          als je ze gewoon recht omhoog zet. spreiden ze door heel de lucht heen, maar daar heb je nog geen ervaring mee blijkbaar
                          Laatst aangepast door Ruben; 17 July 2010, 12:08.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Max666 Bekijk bericht
                            Smilli en ik hebben samen dit rek in elkaar gezet.

                            We hebben gekozen voor een fanshape aan de andere kant van het rek, ook met PVC buizen.

                            image


                            Ik denk zelf dat het best kan mbt veiligheid, we zullen het rek eerst uitproberen met kleinere pijltjes. en met grote pijlen op een open veld
                            Mag ik vragen hoe dat ding heet, voordat je die pvc buizen erop hebt gedaan?

                            Comment


                              #15
                              een Schraag, bedoeld voor het hoog houden van een tafelblad
                              Raaddebom.nl

                              Comment

                              Working...
                              X