Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Chainthunder...

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Voel je, jezelf geen dief van je eigen geld? Zo'n matje kost 12 euro in de winkel. Voor dat geld van jou kan je bijna een 500 kopen.

    Comment


      #62
      Ik weet het,maar ga nog niet naar Belgie
      En ik woon afgelegen,en doe dat in een bos op een grote zandvlakte van diep wit zand

      Comment


        #63
        Owja dat dempt het geluid lekker
        Gewoon op iets hards neer leggen anders hoor je er een stuk minder van....

        Comment


          #64
          We nemen een grote plank mee waar we hem opleggen
          Maar daar komt iig geen politie

          Comment


            #65
            ja neem maar een mooi stukkie afstand want die dingen vliegen in het rond ook..
            maar in een woon wijk zijn ze toch echt het mooiste lekker harde dreunen..... heerlijke nagalm... en boze gezichten hehehehee

            Comment


              #66
              Nja,dat is hier wat te riskant
              Maar het klinkt daar vast ook wel goed


              Comment


                #67
                Ik heb de "Chainthunder 240" binnen

                Er staat "celebration" op,en het zijn roze nitraatjes met witte bloemetje
                Zijn deze goed?

                Comment


                  #68
                  ja dat zijn de goede

                  Comment


                    #69
                    als het goed is bedoel je deze als je deze hebt dan heb je dus de goede denk er om er zit/kan een schietlont op zitten..

                    =http://imageshack.us]

                    Comment


                      #70
                      Ja,die heb ik
                      En waar moet dat zitten dan,want ik ga hem dinsdag pas afsteken

                      Comment


                        #71
                        Je hebt 2 uiteindes, waarvan 1 met een lus, de ander met een lont. De viscolont (gewoon groen lont dus) zit aan zo'n uiteinde, maar het wil weleens gebeuren dat daar ook wat schietlont zit of zelfs alleen maar. Dat is grijs lont en die moet je dus NIET aansteken, want zoals de naam al zegt, dat lont is supersnel en dus gevaarlijk.

                        Houd ook al het grijze lont uit de buurt wanneer je die viscolont aansteekt, een klein vonkje en je hebt de eerste knal in je handen.
                        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                        Comment


                          #72
                          Dus het groene lont?
                          En ik maak er iig wel een lont van een rotje aan
                          Bedankt voor de info iig

                          Comment


                            #73
                            zo me eerste chain thunder van het jaar is afgestoken kriebels kriebels.. me handen trilden gewoon toen ik de touwtjes van de 500sh los aan het peuteren was als een klein kind met me vader en broer op 2e kerst avond,naar buiten gehold
                            mat uit gevouwen,aan gestoken wat een bere geweld.. heerlijk niets gaat boven dit . die heerlijke kruitlucht en als je hem open vouwt zitten je handen gelijk onder het wel bekende zilver/grijs kruit heeerlijk.....

                            Comment


                              #74
                              Heb je dat vandaag gedaan?
                              Of is het een omschrijving van je gevoel dat je 1 januari na 12en had?

                              Comment


                                #75
                                gister gedaan ja ik heb geschreven 2e kerst dag he op mijn kalender was dat dus gisteren

                                Comment

                                Working...
                                X