Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 31 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 458

Discussie: De Chainthunder...

  1. #16
    VWC-Lid dennis-pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.976
    Thanks
    1.700
    1.521 waarderingen in 566 posts
    je betaalt op dit moment inderdaad geen 150 meer voor een karton meestal geeft alpeco nu 10% korting of iets meer als je er meer dan 3 haalt, in een karton chainthunder 500 zitten er 12 ik denk dat je nu wel tegen de 200-225 euri zal zitten

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    73
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    zo, dat is flink aaaan de prijs zeg, zijn er niet nog meeer winkels die ze verkopen? alleen dan voor een gunstigere prijs?
    [SIZE=3]Als afgunst branden wou, konden ze de gaskraan dicht draaien.[/SIZE]

  3. #18
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkjunk
    zo, dat is flink aaaan de prijs zeg, zijn er niet nog meeer winkels die ze verkopen? alleen dan voor een gunstigere prijs?
    nope alpeco is denk ik net zo duur/goedkoop als andere winkels



    zoals je op deze foto kunt zijn is de chainthunder 500 vanaf 3 voor 22.50 ipv 25.00 en de chainthunder 100 vanaf 10 stuks 10.80 ipv 12.00 dus als zo zou een karton tussen de 250 euro en 270 euro liggen ;)
    Laatst gewijzigd door Gerwin; 6 juli 2005 om 20:45

  4. #19
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis-pyro
    je betaalt op dit moment inderdaad geen 150 meer voor een karton meestal geeft alpeco nu 10% korting of iets meer als je er meer dan 3 haalt, in een karton chainthunder 500 zitten er 12 ik denk dat je nu wel tegen de 200-225 euri zal zitten

    verschilt nogal
    heb een verhaal gehoord dat een karton 165 is, maar hoor ook verhalen dat men 30% korting geeft of dat men het slechts bij 10% korting houdt. verschilt dus nogal, net zoals altijd met de prijzen bij alpeco...

  5. #20
    VWC-Lid dennis-pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.976
    Thanks
    1.700
    1.521 waarderingen in 566 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jetztgehtslos
    verschilt nogal
    heb een verhaal gehoord dat een karton 165 is, maar hoor ook verhalen dat men 30% korting geeft of dat men het slechts bij 10% korting houdt. verschilt dus nogal, net zoals altijd met de prijzen bij alpeco...
    Klopt heb je gelijk in, zeker de vaste klanten van Alpeco krijgen natuurlijk vaak wat meer korting dan mensen die er voor de 1e keer binnen komen wandelen
    Maar de prijs die ik net noem kun je dus voor mensen zien die vrijwel nooit bij alpeco komen

  6. #21
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 juni 2005
    Locatie
    ,,,
    Berichten
    20
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkjunk
    zo, dat is flink aaaan de prijs zeg, zijn er niet nog meeer winkels die ze verkopen? alleen dan voor een gunstigere prijs?
    loots verkoopt ze ook maar ik weet niet of je daar ook zoveel korting krijgt :P

  7. #22
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis-pyro
    Klopt heb je gelijk in, zeker de vaste klanten van Alpeco krijgen natuurlijk vaak wat meer korting dan mensen die er voor de 1e keer binnen komen wandelen
    Maar de prijs die ik net noem kun je dus voor mensen zien die vrijwel nooit bij alpeco komen
    dat zijn wellicht mensen die er voor het eerst komen en gewoon een aantal van die dingen bestellen. mensen die op fora rond lezen of er vaker komen weten vaak wel dat ze naar de prijs moeten vragen he. op dit moment kan je dus gewoon niet zeggen van een karton CT kost zoveel en zoveel, is niet te doen. en bij andere zaken zal een karton uiteraard meer kosten omdat die zaken ook winst willen maken tov hun inkoopprijs bij alpeco.

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    17
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkfreak*Gizmo*
    loots verkoopt ze ook maar ik weet niet of je daar ook zoveel korting krijgt :P

    Loots koopt ze (zoals jehtzgehtlos al een beetje zei) net als vele winkels in bij Alpeco. Tel bij die inkoopprijs de transportkosten, opslagkosten en winst van de zaak bij op en je hebt de prijs daar.

    Edit: en dan heb ik het nog niet eens over de belastingen, verzekeringen etc.

  9. #24
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zinkie
    Loots koopt ze (zoals jehtzgehtlos al een beetje zei) net als vele winkels in bij Alpeco. Tel bij die inkoopprijs de transportkosten, opslagkosten en winst van de zaak bij op en je hebt de prijs daar.

    Edit: en dan heb ik het nog niet eens over de belastingen, verzekeringen etc.


    aangezien loots ook groot in zal kopen, zal het met de prijs van een enkele chainthunder niet veel schelen tussen loots en alpeco. alleen alpeco heeft meer transportkosten en loots kosten omdat hij in moet kopen.

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    17
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Bij een los stuk heb je inderdaad gelijk maar als je over kartonnen gaat praten ontstaat er wel een groot prijsverschil daar ben ik van overtuigd.

  11. #26
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Je ziet vaak dat een losse chainthunder iets goedkoper is dan bij Alpeco. Ik heb foto's gezien waarop meen ik € 23,- stond, maar kan ook € 22,50 geweest zijn. Je krijgt dus sowieso al wat van de korting die zij bij Alpeco krijgen, maar als je een karton zal kopen zal de prijs uiteraard wel iets hoger dan bij Alpeco zijn.
    Laatst gewijzigd door R@lph; 26 juni 2013 om 11:22

  12. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 augustus 2005
    Berichten
    5
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Bij wapenhandel frank vertelde ze mij dat 1x 500 € 23.- kost en per karton kosten ze € 245.- dus maar € 2,60 korting per stuk lijkt me niet zo veel
    Laatst gewijzigd door R@lph; 26 juni 2013 om 11:22

  13. #28
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lj80bom
    Bij wapenhandel frank vertelde ze mij dat 1x 500 € 23.- kost en per karton kosten ze € 245.- dus maar € 2,60 korting per stuk lijkt me niet zo veel
    Dit zal een duidelijk voorbeeld zijn van de winst die zij er op willen maken. Je moet bedenken dat zij kartonnen bij Alpeco inkopen, die los bij Alpeco € 25,- kosten. Om toch wat te concurreren zullen ze de prijs op € 23,- zetten. Wanneer jij een karton bij Alpeco koopt krijg je korting, bij een andere winkel dus ook, maar aangezien hij toch winst wilt maken zal die altijd boven de prijs blijven dan dat je bij Alpeco koopt.

    Je kan het ook zien als € 4,60 korting, want je krijgt tenslotte al € 2,- korting vergeleken met Alpeco.
    Laatst gewijzigd door R@lph; 26 juni 2013 om 11:23

  14. #29
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Heb enkele weken geleden een CT 500 gekocht voor € 25 bij Loots.
    Tevens een kleintje erbij, CT 60 voor € 3,50

    Is voor mij de eerste keer CT.
    Na alle verhalen en filmpjes nu toch zelf maar eens uitproberen.
    Heb hoge verwachtingen
    Laatst gewijzigd door R@lph; 26 juni 2013 om 11:23

  15. #30
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 augustus 2005
    Berichten
    5
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Zelfs toen ik aanbood om 3 kartonnen CT 500 te kopen bij Wapenhandel Frank wilde de verkoper (na een telefoontje) niet minder dan € 235,- per karton wat ik toch wel te veel vond dus ik heb ze laten liggen

    Edit: ik ben trouwens wel blij dat iig de 500 door de keuring is
    Laatst gewijzigd door R@lph; 26 juni 2013 om 11:24

Pagina 2 van 31 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •