Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    [VIDEO] Knokke-Heist Int. vuurwerkfestival 2003 - Hendrickx & Lefeber

    Knokke-Heist 2003 Internationaal Foti Fireworks - Australie (geschoten door Hendrickx & Lefeber)


    De tweede show die we zouden bezoeken in Knokke-heist was de show van Foti Fireworks afkomstig uit Australie. De Winnaar van 2002 zou deze avond de slot schow schieten. Foti was er... Hun vuurwerk niet.. Dat stond vast ergens in Frankrijk. Om toch een vuurwerk te hebben die avond. Hebben alle deelnemende bedrijven (rohor, duistland - Pyro spectacular, Z-Afrika - Thailand Fireworks - Pyro-tech Engeland) en de Organisatie (Hendrickx en Lefeber) op twee dagen tijd een compleet vuurwerk in elkaar gesmeten.

    Het vuurwerk was geen Pyromusical die mooi op de muziek geschoten werd. Het was echter wel een leuk vuurwerk met een lengte van ongeveer 30 minuten. Met toch aardig wat mooie stukken vuurwerk ertussen. Van deze 30 minuten heb ik een compilatie vanhoogtepunten gemaakt van 16 minuten

    Je kunt het filmpje *HIER* downloaden. Veel plezier!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. #2
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Ook deze show is weer erg goed...
    Aantal dingetjes die ik wil noemen:
    De shells op 1:05 vond ik echt mooi! Wat is de naam van deze shells??
    Vond de muziek niet altijd even goed aansluiten dat was op zich wel jammer had geen extra waarde op deze manier.....
    Aantal heel goed gevulde stukke waar de hele lucht vol is...
    Zitten aantal bijzondere shells in geweldig die reactie bij die smilie
    Het effect op 4:14 met de falling leaves met crackling ook erg gaaf nog niet vaak gezien (wil ik wel de hele lucht mee vol zien )
    Aantal echt hele mooie mines en ook leuke verschillende goed gedaan dat ook!
    Gewoo leuk showtje met heel wat verschillende effecten!

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •