Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 55

Discussie: Camuro

  1. #16
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.100
    Thanks
    12.966
    19.586 waarderingen in 4.247 posts
    Volgens mij stond ie gisteren verkeerd opgesteld op de demo gezien de W-shape nu duidelijk te zien is. Prima cake, goede variatie in effecten, nette burst en die spinners aan het einde maken hem af en hebben mij overtuigd.

  2. #17
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    vuurwerkbieb

  3. #18
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.284 waarderingen in 2.561 posts
    Gaaf wat een cake met variatie zeg!!
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  4. #19
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Ok, nu is er een film van de importeur die bijna overdreven heldere en bijzondere kleuren laat zien, en een demofilmpje die fletse onopvallende kleuren toont. Heeft hier nou een importeur z'n films getweakt of een filmer een niet zo bijster goeie camera? Ooggetuigen die me kunnen vertellen welk filmpje het meest waarheidsgetrouw is?

  5. #20
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    ik film met een mini dv cam en deze filmt geen full hd Daarnaast was het nogal regenachtig weer gisteren tijdens de demo, wat de beeldkwaliteit ook niet goed doet.

    Videobeelden geven sowieso altijd slechts een indicatie. In het echt zullen zowel de kleuren, burstknallen en beleving altijd anders zijn dan de indruk die een filmpje geeft. Maar dit is een prima cake om in je collectie te hebben, niks mis mee.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Ok, nu is er een film van de importeur die bijna overdreven heldere en bijzondere kleuren laat zien, en een demofilmpje die fletse onopvallende kleuren toont. Heeft hier nou een importeur z'n films getweakt of een filmer een niet zo bijster goeie camera? Ooggetuigen die me kunnen vertellen welk filmpje het meest waarheidsgetrouw is?
    Laatst gewijzigd door ylke; 6 juni 2011 om 21:02
    vuurwerkbieb

  6. #21
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Ben wel blij met je demofilmpjes hoor! Bij deze zijn de kleuren wel zo opvallend dat ze een doorslaggevend punt voor me zijn. Nou nog horen van een ooggetuige of de kleuren van de importeursfilm realistisch zijn...wie o wie biedt het verlossende antwoord?

  7. #22
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Gelukkig maar dat je er blij mee bent, ik doe mijn best mensen in ieder geval een goede indruk van het (nieuwe) vuurwerk te geven en tzt komt er wel een betere cam

    Je zoekt ooggetuige; wat ben ik dan alleen de cameraman? haha

    zoals ik al typte; de kleuren zijn prima, iets wat me sowieso opviel gisteravond bij veel hardix cakes; meestal een zeer harde burst, duidelijke kleuren en de kleuren / effecten blijven gelukkig ook nog eens redelijk lang hangen zoals het hoort.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Ben wel blij met je demofilmpjes hoor! Bij deze zijn de kleuren wel zo opvallend dat ze een doorslaggevend punt voor me zijn. Nou nog horen van een ooggetuige of de kleuren van de importeursfilm realistisch zijn...wie o wie biedt het verlossende antwoord?
    vuurwerkbieb

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Locatie
    Harderwijk
    Berichten
    42
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 3 posts
    De importeursfilm zijn zeker realistisch, de reden dat ik het weet is omdat ik deze filmpjes zelf maak. Ik gebruik alleen andere camera's dan de meeste hier, maar dit is omdat ik dit onder andere voor mijn werk doe. Dan heb je het ook over camera's in een andere prijscategorie.

    Daarbij was het weer tijdens het schieten van de importeurfilmpjes een stuk beter als bij de demo van de week. Maar vuurwerkbieb top dat je het opneemt, en een betere camera komt vanzelf. Camera en alle rommel daar om heen is nou eenmaal duur.

  9. #24
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.092
    Thanks
    5.429
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Bedankt voor je reactie, Pick! Je hebt me helemaal overtuigd en ik zet deze cake zeker op m'n wenslijst. Kan niet wachten zulke kleuren met eigen ogen te zien. Lekkere luxe om met zulk materiaal te kunnen filmen, je boft maar met je baan!

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 januari 2007
    Locatie
    den bosch
    Berichten
    1.074
    Thanks
    53
    6 waarderingen in 6 posts
    leuk nieuw product dit .
    mooie variatie in effecten en shape's .
    die staat mischien wel in de straat over 3 maandjes .
    www.thundershow.nl

  11. #26
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pick Bekijk bericht
    De importeursfilm zijn zeker realistisch, de reden dat ik het weet is omdat ik deze filmpjes zelf maak. Ik gebruik alleen andere camera's dan de meeste hier, maar dit is omdat ik dit onder andere voor mijn werk doe. Dan heb je het ook over camera's in een andere prijscategorie.

    Daarbij was het weer tijdens het schieten van de importeurfilmpjes een stuk beter als bij de demo van de week. Maar vuurwerkbieb top dat je het opneemt, en een betere camera komt vanzelf. Camera en alle rommel daar om heen is nou eenmaal duur.
    Aha, dan hebben we elkaar wel ontmoet daar bij de eerste demo dus Wist alleen niet dat je ook op het forum zat.

    Verder over de Camuro: zelf vind ik dit echt een topper, mooie heldere kleuren, lekkere burst en de finale met de spinners maakt het helemaal af, zoals ook meerdere dit vinden Bij mij komt hij daarom ook in de collectie dit jaar hoor!

  12. #27
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 oktober 2010
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    126
    Thanks
    15
    13 waarderingen in 8 posts
    Mooie pot!
    vooral de laatste 3 schoten zijn haast professioneel te noemen.

  13. #28
    VWC-Lid lwd gast's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Locatie
    leeuwarden
    Berichten
    587
    Thanks
    309
    198 waarderingen in 101 posts
    4 schoten en ja ziet er echt mooi uit mooie effecten vooral die spinners en voor die prijs zeker goed te doen

  14. #29
    VWC-Lid TenJ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    761
    Thanks
    89
    95 waarderingen in 41 posts
    Bij Harries Vuurwerkhal zelfs 27 euro, geen geld voor deze toppper. Ik vind dat Hardix dit jaar eindelijk weer eens met goede, nieuwe producten voor normale prijzen is gekomen!
    Youtube: http://www.youtube.com/MovieTJ

  15. #30
    VWC-Lid Vuurwerkbieb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    3 december 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    2.279
    Thanks
    268
    749 waarderingen in 309 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenJ Bekijk bericht
    Bij Harries Vuurwerkhal zelfs 27 euro, geen geld voor deze toppper. Ik vind dat Hardix dit jaar eindelijk weer eens met goede, nieuwe producten voor normale prijzen is gekomen!

    hier ben ik het dus 100% mee eens. De hardix importeur demo deed mij dit jaar ook verbazen in positieve zin.

    Eindelijk heeft hardix eens mooie fluoriserende kleuren, goede gilcakes en bijna alle cakes hebben een heerlijke burst mee gekregen. Ga zo door Hardix (Roderick) !!!

    Deze camuro ga ik zeker weten ook halen: prima prijs kwaliteits deal!
    vuurwerkbieb

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •