Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    [VIDEO] Sneek, Sneekweek 2003

    Sneekweek 2003

    Helemaal naar Sneek gegaan, voor vuurwerk. Mijn ouders verklaarde me voor gek. Nu rijden we 2 a 3x zover, maar goed hahahaha. ons was verteld dat er deze avond groot kaliber vuurwerk geschoten zou worden. in het centrum van Sneek werd klein kaliber vuurwerk geschoten en op de achtergrond zou dan buiten Sneek groot kaliber geschoten worden.

    Onder het mom van alles moet weg, heeft JNS daar 5 minuten lang om de ongeveer 5 seconde 8, 10 en 12 inch bommen weg staan jagen. we hebben in het pikke donker in een veld op een paar honderd meter van dat schouwspel kunnen genieten. Yep, voor 5 minuten dus naar Sneek. Maar het was het waard/


    Filmpje kunt je *HIER* Downloaden
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. Deze gebruiker waardeert RedBaron voor het bericht:


  3. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Totaal geen verhaal, totaal niet veel variatie maar tog is het erg wijs hoor.

    die 300mm (12'') shells zijn tog wel erg lekker, het zijn niet de mooiste/bijzonderste effecten maar puur geweld met een lading sterren haha, ordinair shells pompen dit prachtig!

    Ook dit is helaas al een tijdje verleden tijd in nederland, voor dit soort calibers ga ja al snel naar spanje,malta en italie etc.

    De bom op 1.32min is denk ik een misser ofzo, vond hem nou niet egt over komen als een 8,10 of 12incher hehe.

    Bedankt,

    Kruitsnuiver...
    Once a pyro, always a pyro

  4. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Heel leuk Red Baron je achtergrond story bij deze film.
    5 minuten. jaja. een wereldreis maken voor slechts 5 minuten.
    Wat freaks er toch allemaal niet over over hebben voor hun hobby.

    Wat de show inhoudelijk betreft sluit ik me volledig aan bij het commentaar van Kruitsnuiver en Red baron.
    Een explosie van shell,s 5 minuten lang. Toch wel mooi om te zien.
    Goed gefilmd ook weer.

    Bedankt.

  5. #4
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    RedBaron lach als een kind dat zijn eerste nieuwe fiets krijgt helemaal vervult met geluk
    Ja de show niet veel over te zeggen begin shells zijn best leukmaar daar houdt et wel beejte mee op....Maar wat was toch elkens die gekke toeter na een knal echt ongelooflijk irritant xD
    Verder wel leuk maar zo een eind rijden voor die 5 minuutjes...maja ik zou het waarschijnlijk toch ook wel doen

  6. #5
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Zo zeg, prachtig zoiets, kan me goed voorstellen dat je hier een stuk voor gaat rijden. Heb zelf eens met me pa een roteind gereden voor 7 minuten knallen (eerste mascleta van Nederland), maar dit zou het ook zeker waard zijn! 5 minuten welliswaar, maar wel shells die je weinig zag in grote hoeveelheden neem ik aan en tegenwoordig al bijna helemaal niet meer.

    Het is welliswaar wat eentonig, telkens hetzelfde effect een aantal maal, maar wel mooie effecten die ook kwalitatief erg goed zijn. Die bowties vond ik érg mooi trouwens.

    Bedankt weer voor de film, zeer leuk om eens te zien en ook de reacties van jullie.

  7. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    614
    Thanks
    52
    35 waarderingen in 13 posts
    Erg leuk, vind een dergelijk showtje ookwel iets hebben. Alleen maar grote shells in een rustig tempo. Beter dan een show met veel 3" maar totaal ongeregeld.

    En die piep is de echo, maar het lijkt inderdaad erg veel op een toeter

  8. #7
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    we dachten eerst dat er een Eend achter ons zat te kwaken hahahahaha. Maar later besefte we dat het de echo was die met een noodvaart terug kaatste via een bedrijfshal die vlak achter ons stond
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  9. #8
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Ook altijd leuk met dat geblaat van dronkenlappen op de film


  10. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 juli 2005
    Berichten
    94
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Leuk filmpje en mooi verhaal, Red Baron! Het is hier inderdaad het geweld van de grote calibers op het einde. Zo te horen aan jullie reactie (hohoho) was het wel een behoorlijke zintuigelijke sensatie. Tsja, creativiteit bij het schietend bedrijf ontbreekt wel enigszins, maar daar staat wel 300 mm tegenover!

  11. #10
    Pyroworld BlackBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 januari 2007
    Locatie
    Te vinden via Google Earth
    Berichten
    68
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    het was jammer dat het slechts peony's waren en ik toen nog geen foto camera had anders hadden we hiervan ook foto's gehad.

    maar het was 300 mm en dat in Nederland en we stonden er geloof ik 100 meter vandaan
    www.pyroworld.nl -- Pyrotechnicus -- MCSA 2003: Messenger -- Systeembeheerder

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •