Petitievoorvuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    [VIDEO, CLASSIC] Kermisvuurwerk Hoorn 2003

    Kermisvuurwerk Hoorn 2003.

    Ik ben eens door mijn archief aan het snuffelen,en ben zo links en rechts eens oude shows aan het opdiepen uit mijn Archief. Vandaag kwam ik de show uit Hoorn tegen welke ieder jaar met de Kermis geschoten wordt.

    Maar goed, hier nog een klein achtergrond verhaaltje:

    In het begin wilden we nog wel eens uuuuuren vantevoren klaar gaan zitten ( om maar niets te hoeven missen én dat we zeker vooraan zouden zitten :P). Maar goed, als je dan zolang vantevoren klaar zit dan maak je nog wel eens wat mee. We zaten daar geduldig op het bankje ineens horen we op de achtergrond een harde doffe dreun, gevolgd door een rookpluimpje een paar minuten later in de lucht. Wat bleek achetraf? op het ponton waar men het vuurwerk aan het opbouwen was\klaarstond vertrok vroegtijdig door een kortsluiting in de afschiet apparatuur een 12 inch bom ( hoe verzin je het!) Deze had blijkbaar geen zin langer te wachten en vertrok dus al vroegtijdig uit zijn buis.

    juist ja, dat was dus effe schrikken. Goed, het was een mooie dag dus verder genietenm van het zonnetje wat zo zachtjes aan weg zakte in het marker meer. Horen we opeens helemaal uit de verte een brandweerwagen met loeiende sirenes richting ons komen. wij om ons heen kijken, huh? nergens rook geen vlammen. Wat is er nú weer aan de hand?! Ha ja juist.. een 10 tal meter verderop had er iemand een peuk in de berm gegooit dat was gaan smeulen... Yeaaaahh right.. daar moet dan de brandweer helemaal voor komen, want stel je voorrrr... er moest eens echt brand uit breken....

    We hebben ons duidelijk niet verveelt voor dat de show. Goed genoeg gelachen Natuurlijk heb ik deze show gefilmd met het Oude sony DV camcorder die ik toen nog had. De show werd overigens geschoten door Laser & Fireworks Europe.

    wat kun je in deze video onder andere verwachten?

    • Show werd geschoten vannaf 3 Pontons, 2 kleintjes 1 grote
    • Maximum kaliber was 12 inch (waarvan een al vroegtijdig in de haven ontplofte overdag)
    • Diverse mooie shells waaronder: De princessbombe, titaan kronen, waterbommen, studata effect. En nog wat bijzondere effecten.


    voor het filmpje kun je *HIER* klikken, veel kijk plezier.

    Er zullen in de loop van de tijd méér oude shows volgen!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Bedankt Red Baron, je geeft direct een goed visitekaartje weg vind ik.
    Als er volgens jou nog meer van dit soort shows gaan volgen dan wordt het echt smullen geblazen.
    Wat ik het allermooiste van jouw show vind hier is dat bijna alle mogelijke vuurwerkeffecten er in verwerkt zijn. Prachtig. Alles komt aan bod.
    Vind het een hele mooie show en film.

    Toppie.


  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Kijk dit is leuk, een show uit de ''oude doos''.

    Een flinke show voor Nederlandse begrippen, zulke shows kom je nu helaas niet meer tegen in Nederland.

    In deze show werden erg mooie bommen geschoten (véél weco zo te zien), ik vond bijvoorbeeld de palmtree's op 3.20min érg mooi, en ook de horsetails/waterfall bommen op 8.53min zijn zeer goed en vallen erg lang naar beneden.
    En ja de twee princess bombe's van Weco op 12.12min zijn ook erg lekker maar dat zijn we wel gewend van de princess bombe, ook zag ik volgens mij 2x de blinker baterij van Weco (2.5'' blok die tot voorkort ook bij Alpeco tekoop stond) tegelijk langs komen.

    De reactie op de waterbommen vond ik ook wel leuk haha.

    Deze show had volgens mij een flink budget, want er gingen nou niet bepaald de goedkoopste bommen de lucht in daar (denk aan princess bombe, en vele andere Weco bommen)

    Ik wacht met smart op de andere shows uit de ''oude doos'', ik hou er wel van.

    Groeten,
    Kruitsnuiver.
    Once a pyro, always a pyro

  4. #4
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Zeer nette show vooral die 12 inchers heerlijk die knallen en het effect

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 juni 2006
    Berichten
    4
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    gerwin coukd you give me the time in this video where the het effect is

  6. #6
    VWC-Lid Invader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Locatie
    Gäöl
    Berichten
    971
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hcook Bekijk bericht
    gerwin coukd you give me the time in this video where the het effect is
    'Het' is no effect. Het is a Dutch word, witch just means 'it'.

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •