Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 25
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts

    [Bezoek] Witte Tenten Verhuur 28-04-2010

    Verslag bezoek aan Witte Tentenverhuur op 28 april 2010.

    Op 28 april 2010 waren wij te gast bij de Witte Tenten Verhuur in Eemnes.
    Namens Vuurwerkcrew waren ik en Wesley aanwezig, namens de Witte Tenten Verhuur waren Evelien,Ruud,Nancy en Mike aanwezig.
    Ja en de aanwezigheid van Mike bij de Witte Tenten als stagiaire is natuurlijk apart en even wennen voor ons want voor het eerst in 5 jaar zat Mike niet naast ons maar tegenover ons.
    Normaal stelden Mike en ik altijd de vragen aan de importeur, nu was het zo dat wij de vragen aan Mike (maar voornamelijk aan Evelien natuurlijk) moesten stellen.
    Mike heeft het overigens reuze naar zijn zin bij de Witte Tenten, hij wordt overal bij betrokken, bezoekt klanten en potentiële afnemers, verricht bijzondere opdrachten en verleent ook assistentie bij de opbouw van de tenten voor allerlei evenementen.
    Zoals altijd ontstond er een gezellig en informeel gesprek waarvan wij jullie hier onder graag verslag van uit brengen:

    Eigen schietbedrijf
    Als eerste nieuws kwam naar voren dat de Witte Tenten verhuur een eigen schietbedrijf is begonnen onder de naam “Bombers Vuurwerk Evenementen”
    Bombers Vuurwerk zal worden geleid door Nancy, de dochter van Evelien en Ruud, die inmiddels de benodigde papieren heeft gehaald.
    Verder zal ook de bekende vuurwerker Willem de Boer (ex Dream Fireworks) deel uitmaken van het team.
    Willem de Boer heeft natuurlijk de nodige ervaring op vuurwerkgebied en kan zich bij Bombers Vuurwerk helemaal gaan uitleven en zijn eigen ideeën inbrengen.
    Bombers zal zich gaan richten op de vuurwerkevenementen met consumenten vuurwerk en professioneel vuurwerk. En zij zullen uiteraard ook de demo shows voor de dealers van Marijn Vuurwerk gaan verzorgen.

    Terugblik op het jaar 2009
    Evelien kijkt bijzonder tevreden terug op het afgelopen jaar.
    De basis blijft een goed en regelmatig contact met haar dealers, een snelle en correcte levering tijdens de verkoopdagen en een vuurwerkassortiment wat blijft aanspreken bij de consument.
    Met de dealers worden regelmatig infoavonden gehouden, dit om het onderlinge contact te verstevigen en de korte lijnen binnen de communicatie te behouden.
    In 2009 zijn er weer nieuwe verkooppunten bijgekomen.
    Producten die in verhouding het meest populair zijn en het meest verkocht:
    De Binkies, Vette Maja,Zware Jongens,Grof Geschut,Straatfeest,Wil wil wel en de goedkopere pakketten.
    De eigen winkel in Eemnes heeft tijdens de verkoopdagen enorm geplust ten opzichte van voorgaande jaren.


    Nieuwe producten 2010
    De collecties van de Witte tenten Verhuur zullen dit jaar worden uitgebreid met de volgende producten:

    - Een bundel Binkies in een doos verpakking.
    - Knalcake,s
    - Pakket met Romeinse kaarsen
    - Een pijlenpakket
    - Twee nieuwe pakketten in de Ongeloof krankzinnige lijn
    - Een nieuw pakket in de Marijn vuurwerk lijn met combinatie cake,s en cake,s met hummer effecten
    - Een nieuwe lijn genaamd: “Menselijkheid” met als inhoud 7 cake,s variërend van 150 gram tot en met 500 gram. De cake,s dienen de 7 zonden uit te dragen en krijgen fantastisch mooie label,s.

    Producten die verdwijnen/uitlopen.
    De volgende producten zullen in de loop van de tijd gaan verdwijnen uit het assortiment.

    Oranje Boven, Felle Nel, Knappe Dennis, Humeurige Hummer, Valse Lijpo, De Daltons, De drie Musketiers,Vlugge Japie,Rottige Rotzak,Bokkige Bob,Nijdige naarling, Julius Caesar, Venijnige Plaaggeest en Bulderende Brutus

    Deze bovenstaande producten blijken niet geheel aan de verwachtingen te voldoen en worden minder verkocht als waar men op gehoopt gehad. Deze producten zullen dus plaats moeten maken voor producten met een betere prijs/kwaliteitsverhouding.

    Vragen van leden van dit forum
    De leden van dit forum worden in een apart topic in de gelegenheid gesteld om vragen te stellen.
    Voor zover de antwoorden op die vragen al niet in bovenstaand verslag zijn opgenomen volgen hier de resterende vragen met antwoorden.

    1. De vraag of er een cake met Tourbilions op de markt komt: Antwoord : Dit verzoek is aan de Fabriek in China om uitwerking voorgelegd.
    2. De vraag of er een binkie met fluit gaat komen. Antwoord: in ieder geval dit jaar niet maar voor volgend jaar wordt er serieus over nagedacht.
    3. De vraag: hoe staat het met het proces over de Binkie. Antwoord: Evelien heeft een goed gevoel over de toekomst van de Binkie en de afloop van de rechtszaak. Vervelend is wel dat er nog steeds geen oproep voor een rechtszaak is geweest.

    Overig nieuws
    1. Witte tentenverhuur zal dit jaar niet deelnemen aan de Garden Business Beurs
    2. Er komt dit jaar geen open demo. Wel zal er een demo voor de cliënten en het personeel komen waar de nieuwste producten zullen worden geshowd.
    Vuurwerkcrew is voor deze demo uitgenodigd en zullen van deze demo filmbeelden maken

    Tot zover het verslag. Wij danken Evelien voor de getoonde gastvrijheid en de genomen tijd en moeite.
    In september volgt er weer een bezoek
    Laatst gewijzigd door moontan; 8 juni 2010 om 23:30

  2. #2
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    Mooi verslag , lekker veel leesvoer, en intresante info.
    Thanks

  3. #3
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.068 waarderingen in 8.444 posts
    Fred, bedankt voor wederom een mooi verslag.
    Alles wat die avond besproken is staat er in vermeld.
    Ben nu al benieuwd naar het bezoek in spetember.

  4. #4
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Jammer dat de Vlugge Japie verdwijnt. Vond dit wel een lekker potje eigenlijk...
    Goed te horen dat de Vette Mar.ja zeker blijft. Ik ben echt een fan van deze mine (fontein).

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    Wederom een mooi verslag over de ontmoeting met Marijn.
    ben zelf benieuwd naar de knalcake's en de cake met hummer effecten.
    Hoop binnenkort kennis te maken met de collectie van Marijn.

  6. #6
    Banned
    Geregistreerd
    16 november 2007
    Berichten
    102
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Leuk verslag, de knalcake,s is positief, maar wat moet ik mij bij de 7 zonden voorstellen? wel apart en grappig bedacht weer.
    Ik ga zeker weer voor Marijn dit jaar

  7. #7
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.290
    Thanks
    5.344
    4.411 waarderingen in 1.490 posts
    En weer een leuk verslag met nieuws! Leuk om te lezen wat er allemaal komen gaat en wat er langzamerhand uit gaat. En zoals we van Witte tenten gewend zijn ook weer een erg leuke naam voor de nieuwe lijn. Ook erg fijn dat de Vette Marja blijft, wat een topper is dat toch! Bedankt voor het verslag!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    15 juni 2008
    Berichten
    27
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Bedankt voor het verslag.
    Wat mij opvalt is dat er een heleboel losse cake,s verdwijnen maar ik zie in het verslag niet terugkomen dat daar nieuwe cake,s tegenover staan.
    Komen die nieuwe cake,s nog of zitten die in de pakketten?

  9. #9
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.773
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    @VuurwerkBussum : zie onderstaande uit het verslag van Fred

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Een nieuwe lijn genaamd: “Menselijkheid” met als inhoud 7 cake,s variërend van 150 gram tot en met 500 gram. De cake,s dienen de 7 zonden uit te dragen en krijgen fantastisch mooie label,s.
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  10. #10
    VWC-Lid DarkSoul's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    4.393
    Thanks
    1.483
    4.770 waarderingen in 1.535 posts
    Het was even wachten op het verslag, maar dan heb je ook wat! Mooie reportage weer hoor, Fred (en ook Wesley).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
    Jammer dat de Vlugge Japie verdwijnt. Vond dit wel een lekker potje eigenlijk...
    Goed te horen dat de Vette Marja zeker blijft. Ik ben echt een fan van deze mine (fontein).
    Ja, die Vlugge Japie is inderdaad jammer. Die was afgelopen jaar al helemaal op in Eemnes. Misschien misschien dat ie nog bij een ander verkooppunt in de bunkers staat, maar ik denk dat deze cake eigenlijk al als verleden tijd mag worden beschouwd omdat ie vorig jaar al niet bij is geproduceerd.
    De Vette Marja liep vorig jaar ongelooflijk hard. Sterker nog, overal was men los. Hopelijk wordt ie dit jaar groter ingekocht zodat ik er ook nog een stel heb

    Wat betreft de andere uitlopende cakes, zou ik mensen adviseren eens kritisch naar de Felle Nel en de Venijnige Plaaggeest te kijken. Dat zijn twee aparte cakes die ik persoonlijk kwalitatief prima vind. Als je ze ook wat vind, is komende jaarwisseling waarschijnlijk je laatste kans (hoewel de Felle Nel waarschijnlijk al lastig te vinden zal zijn).


    Mike verleent ook assistentie bij de opbouw van de tenten voor allerlei evenementen.
    WÁT?!?! Dat kleine kereltje staat tenten op te bouwen?! Kan het me nauwelijks voorstellen

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Berichten
    85
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Bedankt voor het heldere en leuke verslag.
    Is er ook een reden aangegeven waarom de vuurwerkshow dit jaar niet gehouden wordt?
    Vindt het wel jammer want het was tot nu steeds een leuke demo en vorig jaar zelfs een leuk feestje in de tent er bij.

  12. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    25 september 2007
    Berichten
    336
    Thanks
    350
    139 waarderingen in 80 posts
    Bedankt voor het verslag, ik ben ook heel benieuwd naar de nieuwe producten! Volgens mij heb ik iets gemist over die Binkies... was er wat mis met die geweldige dingetjes dan? Gelukkig lijkt het er op dat ze mogen blijven.

  13. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juni 2010
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Jaja daar ben ik dan zelf,
    Ik zal antwoord op jullie vraag geven waarom er geen openbare show komt dit jaar.
    Want dat zit namelijk zo, afgelopen jaar mochten wij voor het laatst daar schieten in verband met dat het gebied waar wij de vuurwerk show houden en jachtgebied is.
    Door dat wij daar vuurwerk schieten kunnen de mannen van het jacht schieten een paar dagen geen konijntjes vernielen.
    Zo zit dat eigenlijk.
    Natuurlijk kunnen wij wel een andere plek uit zoeken maar bij ons in Eemnes mag je als je op de snelweg rijd geen vuurwerk zien, want dat zou kunnen afleiden bij het rijden.
    En aangezien je in Eemnes veel snelweg hebt naar de weilanden is dat niet zo makkelijk om iets geschiktst te vinden.
    Daarom hebben wij dit voor 2010 even laten gaan maar we hopen dat we in de toekomst weer een geschrikte plek kunnen vinden.
    Als er nog vragen zijn hoor ik het graag.

    Ook heb ik en persoonlijke mail waar je eventueel naar kan mailen.

    Groetjes Nancy Arler

    Witte Tentenverhuur & Bombers Vuurwerk

    [email protected]
    Laatst gewijzigd door moontan; 15 juni 2010 om 15:45

  14. #14
    VWC-Lid stefantvs's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Berichten
    3.301
    Thanks
    2.271
    1.826 waarderingen in 608 posts
    @nancy, bedankt voor de duidelijke uitleg

  15. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Berichten
    1.473
    Thanks
    184
    571 waarderingen in 189 posts
    Vraagje, ik snap niet wat er bedoeld word met ''pakket met romeinse kaarsen''.
    Een paar candl's in een verpakking, of de standaard romeinse kaarsen?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •