Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tears of Beauty

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Wat me nu pas opvalt: Wat een ontzettend mooi label!!

    Comment


      #47
      niet alleen het label ook de pot is erg goed.

      Comment


        #48
        Zo mooie pot hoor Ze zijn goed bezig. Ze moeten er eigenlijk eentje maken met 100+ shots maar dan zullen de kosten en aantal gr ook wel aardig stijgen.
        Met een eindbom. TrTrTrtRttRRRtRRtR BAM!

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door ruben fransen Bekijk bericht
          Zo mooie pot hoor Ze zijn goed bezig. Ze moeten er eigenlijk eentje maken met 100+ shots maar dan zullen de kosten en aantal gr ook wel aardig stijgen.
          En gaat de kwaliteit van de knal waarschijnlijk ook achteruit
          Maar dit kun je zelf ook wel oplossen, gewoon meerdere potten kopen

          Ik ben ook heel erg benieuwd naar de prijzen, ik hoop dat de prijzen een beetje meevallen. Anders is een kartonnetje prima te overwegen
          Laatst aangepast door DsNL; 6 July 2010, 17:43.

          Comment


            #50
            Of de knal heel veel achteruit gaat betwijfel ik. Ik denk eerder dat er ook rekening moet worden gehouden met de prijs, aangezien er denk ik maar een beperkt aantal mensen zijn die veel over hebben voor een knalblok..
            ..

            Comment


              #51
              de kwaliteit zal dan ook wel achteruitgaan aangezien je aan de 500 gram gebonden bent.....

              Comment


                #52
                Deze knalcake is perfect zoals ik hem op het filmpje kan zien, straks op de demo dan zullen we hem live zien en HOREN.

                En groter, 100 sh. die zijn er al, dus niks veranderen aan deze cake.
                Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                Comment


                  #53
                  Tears of Beauty heeft de potentie om een topper te gaan worden,de paarse tail is een leuke toevoeging,de witte mines en titanium salutes zijn al een bewezen duo.
                  Light some fireworks, and see who answers.

                  Comment


                    #54
                    Kan dit topic verwijderd worden? anders is het zo dubbel, en minder overzichtelijk!
                    Bedankt!

                    Comment


                      #55
                      Oorspronkelijk geplaatst door Lesl Bekijk bericht
                      Kan dit topic verwijderd worden? anders is het zo dubbel, en minder overzichtelijk!
                      Bedankt!
                      hehe
                      Royal Fireworks niet de enige wel zeker de betere!

                      Comment


                        #56
                        hmmmm je zou deze cake toch voor de grap eens gaan vergelijken met de silversalute
                        02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door Lesl Bekijk bericht
                          Kan dit topic verwijderd worden? anders is het zo dubbel, en minder overzichtelijk!
                          Bedankt!
                          Dit topic staat inderdaad dubbel op het forum!
                          http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/sho...ars+off+beauty!

                          Hier zal vast wel een reden voor zijn, of misschien wel helemaal niet

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door nederlandsvuurwerk Bekijk bericht
                            Dit topic staat inderdaad dubbel op het forum!
                            http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/sho...ars+off+beauty!

                            Hier zal vast wel een reden voor zijn, of misschien wel helemaal niet
                            Of er worden zoveel reacties verwacht, dat ze er 2 speciaal open laten staan, toch wel begrijpelijk, hoe hard knalt het, en de grote vraag, is hij beter dan de silver salute, dat ziet u na een paar afleveringen van Royal!

                            Comment


                              #59
                              hey folk .

                              ik hoop dat deze cake beter is dan se silver saluut .

                              want de silver saluut is mij tegen gevallen afgelopen oud en nieuw.

                              greetz firepower

                              Comment


                                #60
                                Oorspronkelijk geplaatst door firepower Bekijk bericht
                                hey folk .

                                ik hoop dat deze cake beter is dan se silver saluut .

                                want de silver saluut is mij tegen gevallen afgelopen oud en nieuw.

                                greetz firepower
                                Als je 25e naar de demo komt dan weet je gauw genoeg dat die beter is

                                Comment

                                Working...
                                X