Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 13 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 187

Discussie: Tears of Beauty

  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Vind de paarse tail wel mooi overkomen bovenop de mine's, de knal klink in het filmpje zeker goed maar dit moet je toch in echt beoordelen. Dit zou eventueel een goede tegenhanger kunnen zijn van de silver salute.

  2. #32
    VWC-Lid Silver Palm's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 augustus 2007
    Locatie
    Zuiden des Lands
    Berichten
    192
    Thanks
    2
    2 waarderingen in 2 posts
    kwa uiterlijk een zeer mooie cake en ook van het filmpje sta ik versteld. Natuurlijk is het lastig om de knal te beoordelen via een filmfragment, maar het klinkt zeker niet slecht. Mijn enige nl cake was vorig jaar de silver salute maar deze wil ik toch ook graag in mijn collectie hebben. Zeer zeker een vooruitgang van het nederlandse aanbod.
    Pyroterror is verledentijd.

  3. #33
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Berichten
    1.473
    Thanks
    184
    571 waarderingen in 189 posts
    Misschien wel leuk als de Eigenaren van VWC met de zelfde camera filmen die ze hebben gebruikt bij de demo van wolf (bij de silver salute) dan kunnen we het beter vergelijken. Kan dat?

  4. #34
    VWC-Lid Pyroguy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Berichten
    6.283
    Thanks
    2.953
    5.398 waarderingen in 1.974 posts
    @Lesl: Dan nog zit je met het verschil in afstand en het gebied waar hij geschoten wordt, ik denk dat je hem dan nog niet kunt vergelijken. Dit kan alleen door ze gewoon beiden te bestellen en lekker zelf live te vergelijken
    Vind een paarse tail met zilveren mines een goede combi, ben benieuwd hoe dit er in real-life uit ziet

  5. #35
    VWC-Lid fred 810's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 januari 2008
    Berichten
    730
    Thanks
    56
    76 waarderingen in 35 posts
    Hele mooie pot zeg, met een mooi Royal Fireworks tintje ( paarse tail)

  6. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Berichten
    1.473
    Thanks
    184
    571 waarderingen in 189 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
    @Lesl: Dan nog zit je met het verschil in afstand en het gebied waar hij geschoten wordt, ik denk dat je hem dan nog niet kunt vergelijken. Dit kan alleen door ze gewoon beiden te bestellen en lekker zelf live te vergelijken
    Vind een paarse tail met zilveren mines een goede combi, ben benieuwd hoe dit er in real-life uit ziet

    Dat snap ik ook wel maar toch een beetje ter vergelijking, die van wolf was in een open plaats, en dat zal ook die van Royal zijn, denk niet dat ze het midden in een woonwijk gaan doen. Maar toch zoals jij het zegt, het kan inderdaad niet, maar ik dacht, misschien een beetje?


  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.486
    Thanks
    878
    848 waarderingen in 207 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lesl Bekijk bericht
    Misschien wel leuk als de Eigenaren van VWC met de zelfde camera filmen die ze hebben gebruikt bij de demo van wolf (bij de silver salute) dan kunnen we het beter vergelijken. Kan dat?
    Uiteraard kunnen we dat ook maar het mooiste is daarbij dat we het ook live kunnen meemaken op de demo van 25 september.
    Laatst gewijzigd door jawe; 25 juni 2010 om 00:28

  8. #38
    VWC-Lid bassie1978's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 september 2007
    Locatie
    Overijssel
    Berichten
    6.452
    Thanks
    18.114
    5.931 waarderingen in 2.260 posts
    Idd, ik zal daar zeker bij zijn. Denk namelijk dat daar heel wat moois geschoten zal worden
    Verder blijf ik dit een erg goede pot vinden maar zal hem eerst in september maar eens in het echt gaan bekijken...

  9. #39
    VWC-Lid Nitraat12's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Locatie
    Groningen!
    Berichten
    6.211
    Thanks
    2.183
    7.285 waarderingen in 2.562 posts
    Leuke cake, De knallen lijken op het filmpje prima! 1 min puntje:

    Jammer dat er veel vergelijkende cakes zijn, Denk aan Big mc thunder, Mc thunder, Silver salute. Ik bedoel mine en dan een ti knalboeketje. Beetje afwisselen zou ook wel mogen!
    www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

  10. #40
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Berichten
    1.473
    Thanks
    184
    571 waarderingen in 189 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jawe Bekijk bericht
    Uiteraard kunnen we dat ook maar het mooiste is daarbij dat we het ook live kunnen meemaken op de demo van 25 september.

    Ik kan niet naar die demo, daarom vraag ik het op deze mannier snap je?

    Maarja, ik ga ontopic

    Zoals nitraat zegt, je ziet nu veel potten met zilveren mines, misschien dat ze daar verandering in brengen.
    Gelukkig kan je de knallen niet vergelijken (met bijvoorbeeld de mc thunder en de silver salute)

  11. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 augustus 2005
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.896
    Thanks
    401
    439 waarderingen in 202 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lesl Bekijk bericht
    Ik kan niet naar die demo, daarom vraag ik het op deze mannier snap je?

    Maarja, ik ga ontopic

    Zoals nitraat zegt, je ziet nu veel potten met zilveren mines, misschien dat ze daar verandering in brengen.
    Gelukkig kan je de knallen niet vergelijken (met bijvoorbeeld de mc thunder en de silver salute)
    hoezo kan je de knallen niet vergelijken? je kan niet vergelijken door middel van filmpje nee als je live mee maakt dan kan het wel.

  12. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 juli 2009
    Berichten
    212
    Thanks
    1
    7 waarderingen in 5 posts
    Het sterke punt van de Silver Salute zit hem in het aantal schoten tegelijk. Deze schiet 1 voor 1. De knal zal altijd anders beleefd worden als bij de Silver Salute. Welke harder gaat zal in het echt moeten vergelijken.

    De combinatie mine/tail/salute beloofd voor mij in iedergeval erg veel goeds. Zal deze dan zelf ook zeker willen hebben!

    Groetjes Dim

  13. #43
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Berichten
    1.473
    Thanks
    184
    571 waarderingen in 189 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyromaniac Bekijk bericht
    hoezo kan je de knallen niet vergelijken? je kan niet vergelijken door middel van filmpje nee als je live mee maakt dan kan het wel.
    Daarmee bedoel ik, dat de knallen niet hetzelfde zijn, je hebt het verkeerd begrepen denk ik

  14. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    26 september 2008
    Locatie
    delft
    Berichten
    5
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    helemaal goed zeker die knallen ksta nu al te shaken lol laat ze maar snel met de prijs komen

  15. #45
    VWC-Lid Tunit's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    1.065
    Thanks
    11
    42 waarderingen in 26 posts
    Ik zie hem nu pas, HOE kan dat?

    Wat een geweldige knalpot! Dubbelen finale zie je weinig.

    De laatste tijd wel veel TI boeketen, beetje afwisseling misschien? of door elkaar!

    Verder schitterende knal pot hoor!

Pagina 3 van 13 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •