Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 65
  1. #46
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
    Negatief? Het verschil is dat Blokker even een beetje een ander bedrijf is dan een vuurwerkimporteur. Beetje slechte vergelijk, niewaer?
    het enige veschil is het product wat ze verkopen...

    je mag best weten waarom een bedrijf over word genomen, maar laat het dan aan dat bedrijf zelf over om dat te vertellen?!
    het is misselijk dat er in deze tijd altijd een verantwoording naar buiten gebracht moet worden, omdat een bedrijf anders nog wel eens duistere zaakjes in uitvoering heeft...

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Om heel eerlijk te zijn, ben ik er ook wel nieuwsgierig naar.
    Het is toch vrij groot nieuws, dan wil je er stiekem wel meer van weten.

  3. #48
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    jongens jongens, bedrijfovername's is de orde van de dag.
    Ik zelf ben ook ondernemer en als ik bij elke bedrijfsovername moet gaan nakijken of het bedrijf er financeel slecht of goed voor staat, kom ik niet aan werken toe want dan heb ik er een dagtaak bij.

    Laten we gewoon, wachten tot dat de desbetreffende partijen zelf openheid van zaken doet, wat ze in mijn ogen NIET verplicht zijn .
    Daarom moeten we mekaar niet lastig blijven met vragen en als MOONTAN meer wist had hij het wel vermeld of hij weet het wel maar mag in het belang niets zeggen.
    En zo hoort het wil je een site als deze runnen, dus laten we gezellig blijven onder elkaar.

    Meestal zijn bedrijfsovername's bedoelt om je als bedrijf te versterken, een voorbeeld kijk naar WOLFF met hun overname ze zijn gelijk 1 van de grotere spelers en daar moet je wel tegen blijven concurreren voor dat ze een monopoly positie hebben op de markt en ik geef Zena en anderen groot gelijk.

    Ik wil hier niet personen aanvallen want het is niet mijn bedoeling omdat te doen, maar laten we gewoon wachten zodat het bedrijf waar deze discussie over gaat vanzelf naar buiten treed met het nieuws.

    Ik zelf werk ook aan het eind van het jaar bij een vuurwerkwinkel en ik help met het uitzoeken van bepaalde collecties, en heb contact met bijna iedereen in de vuurwerkbranche.
    Er zijn ook importeurs waarmee je contact heb en dan hoor je 3 maanden niks op je laatste mail dan ga ik toch ook niet gelijk de suggestie trekken dat het goed of slecht gaat met de importteur, NEE dan wacht ik gewoon af waarmee ze dan naar buiten kom als er nieuws is.

    Vermeld er nog even dat ik niet iemand aan wil vallen maar, gewoon deze discussie netjes wil laten verlopen zonder verwijten naar elkaar te doen

  4. #49
    Super Moderator Viva la Bang's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 september 2006
    Locatie
    Hier
    Berichten
    4.284
    Thanks
    5.335
    4.409 waarderingen in 1.488 posts
    Erg goed verwoord Ylke! Zou t niet beter kunnen. Nogmaals Thanks!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  5. #50
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    Klopt Ylke. Waarom altijd direct naar een negatieve zijde zoeken bij zo'n bericht? Het officiele (meer complete) bericht van Zena NL moet nog naar buiten komen. Laten we daar gewoon rustig op wachten.

    Zonder verdere details te uiten kan ik vanuit mijn gezichtspunt wel stellen dat de overname bovenal een zeer gunstige ontwikkeling is voor zowel Zena NL als de "kopende partij". Men heeft kansen gezien en gaat deze proberen te verwezenlijken. En meer details lezen we op of na 8 juni wel.

    Cameo
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  6. #51
    VWC-Lid XpyroX's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 september 2008
    Locatie
    thuis ;)
    Berichten
    471
    Thanks
    230
    225 waarderingen in 85 posts
    ik wens zena nederland veel succes en hoop dat het goed blijft gaan, want het is gewoon top vuurwerk wat ze verkopen

  7. #52
    VWC-Lid @znpyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 oktober 2006
    Berichten
    254
    Thanks
    42
    68 waarderingen in 20 posts
    het is weer 'ns oorlog tussen de leden

  8. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    welnee @znpyro het is maar hoe je het wilt zien

  9. #54
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    31 augustus 2009
    Berichten
    2.445
    Thanks
    868
    1.647 waarderingen in 768 posts
    Het is altijd leuk om te weten waarom er een overname plaatsvind, alleen is dit niet altijd reëel.
    Ik heb weinig meer toe te voegen aan wet de andere leden hebben gezegd.
    Ik wil alleen wel even kwijt dat ik het een beetje raar vind dat een moderator een lid een eikel noemt.
    Maarja, daar zal wel een geschiedenis aan vast zitten..

  10. #55
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.486
    Thanks
    878
    848 waarderingen in 207 posts
    Hierbij laten we dus de geschiedenis zoals het is en wachten we gewoon tot 8 Juni totdat er meer details komen!.

  11. #56
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ik wil alleen wel even kwijt dat ik het een beetje raar vind dat een moderator een lid een eikel noemt.
    Maarja, daar zal wel een geschiedenis aan vast zitten..[/QUOTE]

    En daar heb je volkomen gelijk in. Ik als moderator moet het goede voorbeeld geven. Schelden tegen elkaar doen we niet op het forum.
    Ik ben ook maar een mens en het gebeurde in een opwelling, maar het hoort niet. De gewraakte zin is inmiddels door mij verwijderd.

  12. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 november 2009
    Locatie
    Flevoland
    Berichten
    1.256
    Thanks
    1.362
    731 waarderingen in 273 posts
    "Straks wil je ook nog weten wat het personeel van een importeur in haar vrije tijd doet, wie met wie luncht om maar een voorbeeld te noemen." citaat Moontan.

    Ach Fred, als het open vragen zijn maakt het toch geen bal uit of ze gesteld worden? Als men er een antwoord op willen geven, is dat toch aan hen nietwaar?
    Ikzelf heb hier ook een topic gestart waarin men uit vrije wil kan vertellen wat men bezig houd naast het vuurwerk. (Overigens snap ik je uiting wel in dit verband hoor!)

    Ok. Genoeg gezegd hierover. Ik ben blij met al het nieuws dat men, in dit geval Zena, vrij geeft. En ons als liefhebbers op de hoogte houden, zie ik zelf toch als een mooie vorm van relatiebeheer.

  13. #58
    VWC-Lid Arjan's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 augustus 2005
    Berichten
    330
    Thanks
    110
    653 waarderingen in 141 posts

    Exclamation

    Na een korte stilte leek het me goed om ook inhoudelijk te reageren hierop door mij om e.a. te verduidelijken.

    Er is de afgelopen weken al veel over gediscusseerd op de forums maar door deze overname zal het Zena concept weer verder uitgebouwd kunnen worden en daardoor ook sterk en krachtig met de bekende uitstraling naar buiten toe kunnen treden. De gedachten en ideeën voor een nog sterker imago als concept heeft inmiddels vaste vorm gekregen, is goed doordacht op commerciëel vlak en is (vind ik) zeer goed te noemen voor de langere termijn.

    Vanaf 8 juni a.s. zal het gehele concept worden gelanceerd op de forums, gaan de site(s) open en dan gaan we vanaf dat moment heel veel van ons laten horen. Er worden speciale sites/blogs bijgehouden voor de liefhebbers en voor de detaillisten zal er genoeg informatievoorziening worden getroffen.

    Ik zag ook wat opmerkingen voorbij komen over de collecties waarop ik het volgende kan antwoorden. De huidige Zena collectie blijft in principe zoals deze is maar er zullen na verloop van dit jaar of volgend jaar enkele artikelen komen te vervallen. Dit zijn natuurlijk niet de hardlopers en topartikelen die jullie al gewend zijn van Zena, maar artikelen die gewoon niet goed in de markt liggen of waar weinig interesse in is.

    Ook komen er via het nieuwe concept nieuwe cakes bij variërend van 2,5 euro tot 80 euro.. Daarbij word ook een duidelijke pakketlijn uitgebracht, dus voor ieder wat wils! Verder gaan we als importeur ook een demo organiseren en hebben nog veel meer plannen.. Meer daarover als meer bekend word na 8 juni.

    Er zullen door de overname en verandering vast nog vragen zijn, ik zal mijn best doen om hier op te reageren als het mogelijk is..

    Dus.. niet vergeten.. na 8 juni gaan we los!

  14. #59
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 oktober 2008
    Berichten
    7
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts

    detaillisten???

    Vorig jaar heb ik voor het eerst(!) Zena vuurwerk gekocht via de site van Zena zelf en het opgehaald in Noordwijkerhout.
    Blijven deze afhaal-adressen ongewijzigd ivm de overname, of moet ik hiervoor ook wachten op het nieuwsbericht van 8 juni????
    Ik zou het nl zonde vinden als deze vervalt. Werk zelf in een winkel waar vooral Mercurius verkocht wordt, echter is Zena vele malen mooier.

  15. #60
    VWC-Lid Starburst's schermafbeelding
    Geregistreerd
    10 november 2007
    Locatie
    Tapijtstad
    Berichten
    2.300
    Thanks
    855
    1.995 waarderingen in 691 posts
    Ben benieuwd wat Zena Nederland ons meer kan bieden dit jaar. Uit het verhaal van Arjan te merken wordt er groots uitgepakt. Ben benieuwd!

Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •