Banner Lesli Vuurwerk - ZenaVuurwerk.nl
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 65
  1. #1
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts

    Overname Zena Nederland

    PERSBERICHT:

    Overname Zena Vuurwerk Nederland

    Zena Vuurwerk Nederland is overgenomen. Het belangrijkste uitgangspunt bij de overname is om de ingeslagen weg voort te zetten en waar mogelijk verder te verbeteren.

    Wie zijn wij?
    Ons team bestaat uit vakmensen met jarenlange ervaring in de vuurwerkbranche. Wij zijn werkzaam geweest als importeur en groothandel maar ook als winkelier.
    De kennis die wij hierbij hebben vergaard gaan we nu inzetten om Zena Vuurwerk Nederland definitief op de Nederlandse kaart te zetten. Wij hebben gekozen voor Zena Vuurwerk Nederland vanwege het kwalitatief hoogwaardige vuurwerk en het sterke verkoopconcept voor winkeliers.

    Wat verandert er?
    Wat goed is moet goed blijven. Praktisch zal er daarom niets veranderen. Ook Arjan Uitman is enthousiast over de versterking van het Zena concept en zal bij ons in dienst treden. De continuïteit van de ingeslagen weg is mede hierdoor voor de lange termijn gewaarborgd. De formule zal dit jaar nog meer vorm krijgen.

    De komende tijd gaan wij er alles aan doen om Zena Vuurwerk Nederland succesvol voort te zetten en verder uit te breiden.

    Ruud Nieuwenhuijse en Gerben Wichers

    EINDE PERSBERICHT

    PERSOONLIJKE NOTE FRED:
    Vanmiddag ben ik op bezoek geweest bij Zena Nederland en is de overname uitvoerig besproken. Zena Nederland is dus in handen gekomen van Ruud Nieuwenhuijse en Gerben Wichers.
    Arjan Uitman blijft werkzaam bij Zena Nederland. Steve Middel, en Frans Sijbrandij beiden ex-werknemers van voormalig B&W zijn ook in dienst getreden bij Zena Nederland.
    Verder blijft alles bij het oude, het bekende Zena concept blijft bestaan,de producten blijven hetzelfde, alleen zullen op termijn de websites worden aangepast.

    Verder heb ik een uitstekende middag gehad, bijzonder gastvrij onthaald, en de nieuwe vestiging in Rijen (Vuurwerkland Rijen) van top tot teen bekeken.
    Wat is dat een prachtige vestiging zeg.
    We gaan binnenkort opnieuw naar Rijen toe en zullen dan foto,s maken.

    "Er is nog meer uniek nieuws" maar daarover later meer.
    Laatst gewijzigd door moontan; 20 mei 2010 om 22:07

  2. #2
    VWC-Lid 3xh's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 februari 2009
    Locatie
    kruitenhaag:wink:
    Berichten
    5.291
    Thanks
    14.061
    5.842 waarderingen in 1.884 posts
    zo wat een mooi en ook beetje raar bericht.
    komt als een verassing.
    vuurwerk Rijen was groot en vermoed dat deze nog groter gaat worden.
    nou Zena nl gefeliciteerd met jullie aanwinsten!

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Berichten
    2.347
    Thanks
    1.165
    1.193 waarderingen in 545 posts
    Zoo dat komt wel onverwachts moet ik zeggen!
    Als de prijs/kwaliteit maar gewaarborgd blijft in de toekomst
    Ben erg benieuwd, wat het ons gaat brengen!

  4. #4
    VWC-Lid vuurwerkfreak4live's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2008
    Berichten
    822
    Thanks
    90
    83 waarderingen in 31 posts
    Het komt ook voor mij natuurlijk als een verrasing.
    Alleen gelijk wat me ook opkomt er is natuurlijk een band met Zena Belgie. (Denk aan LVC/ VWB Forum enz.)
    Wat gebeurt hiermee?
    [B]Phantom[/B]

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Stel gerust jullie vragen.!!
    Ik zal pogen om zo snel mogelijk hier antwoord op te krijgen.
    Maar alles blijft bij het oude, alleen is er sprake van een eigenaarswisseling en de websites zullen op termijn aangepast worden

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    27 februari 2009
    Berichten
    51
    Thanks
    1
    0 waarderingen in 0 posts
    Dat had ik niet verwacht zeg. Is er ook een reden bekend waarom Zena NL wordt overgenomen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    "Er is nog meer uniek nieuws" maar daarover later meer.
    Je maakt me wel heel nieuwsgierig.

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    Bedankt voor het melden Fred, we wisten van de week al dat je op gesprek ging maar nu hebben we meer informatie over hoe het verder gaat.
    Ik hoop dat ze kunnen zorgen voor een nog mooier assortiment producten en dat de kwaliteit gewaarborgd blijft.

    Het zijn zeker mensen met verstand van zaken en wens ze dan ook veel succes toe met deze klus en we zien graag de laatste nieuwtjes van ze tegemoed.
    Laatst gewijzigd door *kevin*; 20 mei 2010 om 22:10

  8. #8
    VWC-Lid Cameo's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.163
    Thanks
    85
    316 waarderingen in 70 posts
    Fijn dat e.e.a. nu eindelijk "open" besproken mag worden. Dergelijk verrassend nieuws hou je maar moeilijk voor je

    Ook langs deze weg wens ik Arjan en de mannen van voormalig B&W alle succes toe bij het ontplooien van de nieuwe plannen. Ik denk dat jullie een gouden team hebben met alle ingredienten om er iets heel moois van te maken samen. Mede namens de andere Museumdudes langs deze weg: proficiat!

    Groet,
    Cameo
    -= Will I ever grow up? Hope not! :wink: =-
    Site admin van [COLOR=DarkRed][URL=http://www.vuurwerkmuseum.nl]Het Vuurwerkmuseum[/URL] [/COLOR]

  9. #9
    VWC-Lid Golddigger's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 november 2007
    Locatie
    Overal en nergens
    Berichten
    1.661
    Thanks
    2.188
    1.144 waarderingen in 424 posts
    De twee mannen die het overnemen, wat is hun aandeel in het vuurwerkwereldje?

    En gaat vuurwerkland Rijen nu alleen assortiment van Zena verkopen?
    Groeten...:)

  10. #10
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.093
    Thanks
    5.432
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Goh, verrassende overname zo na het faillisement van B&W. Ik hoop dat die gang van zaken die daar tot het faillisement leidden, en de beruchte wisselingen in cake-effecten, de Zena NL liefhebbers bespaard blijven.

    Dus nu is Zena NL losgekoppeld van het originele Belgische Zena-initiatief vanuit Original?

    De markt verschuift deze jaren, en deze verschuiving valt toch net zo op als de B&W-redding door Wolff.
    Laatst gewijzigd door Richardus; 20 mei 2010 om 22:34

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golddigger Bekijk bericht
    De twee mannen die het overnemen, wat is hun aandeel in het vuurwerkwereldje?

    En gaat vuurwerkland Rijen nu alleen assortiment van Zena verkopen?
    Gerben Wichers is de medeoprichter geweest van voormalig Brave & Wichers.
    Gerben is sinds lange tijd eigenaar van Vuurwerkland Rijen en Vuurwerkland Appingedam.

    Ruud Nieuwehuijse,was commercieel directeur van voormalig Brave & Wichers.

  12. #12
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.093
    Thanks
    5.432
    6.230 waarderingen in 2.977 posts
    Waar halen voormalig eigenaren van een failliet bedrijf het kapitaal vandaan een andere importeur over te kopen? Lijkt me sterk dat er een bank zo gek is ze voor te schieten, of dat ze zoveel privé kapitaal uit winst hebben opgebouwd in de loop der jaren zonder dat te gebruiken om hun eigen bedrijf te redden...? Ik snap dit niet.

  13. #13
    VWC-Lid Sunseeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 november 2009
    Berichten
    855
    Thanks
    170
    293 waarderingen in 107 posts
    nou eigenlijk ben ik niet de persoon om dat temoeten vertellen maar goed klein stukje dan , brave & wichers betaan al een paar jaar niet meer omdat erik brave , peter wichers toen namelijk heeft uit gekocht alleen omdat de naam "brave&wichers " een begrip in vwland was is die naam blijven bestaan , maar peter wichers was er al een paar jaar uit , en heeft nu besloten om terug tekeren in nederland kwa vw

    Dat is een quote uit de shout. Misschien dat dit wat meer duidelijkheid brengt.

  14. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Namens Vuurwerkcrew wil ik Arjan,Gerben,Ruud,Steve en Frans heel veel succes toewensen met de samenwerking binnen Zena Nederland.
    Gelet op de achtergronden van deze namen en op de plannen die nog in ontwikkeling zijn denk ik dat Zena Nederland alleen nog maar beter en groter zal worden.
    De passie voor, en de kennis van het vuurwerk die deze mensen tentoon spreiden komen ons allemaal ten goede. Je kan nu rustig spreken van een "dream-team"
    Binnenkort meer over deze ontwikkelingen....

  15. #15
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    ben benieuwd naar de ontwikkelingen dit jaar op vuurwerkgebied er is in dit korte jaar al heel wat gebeurt.
    ik hoop dat de personen die zena hebben overgenomen wel door blijven gaan met het concept zena, maar waar ook een gezicht van hun in terug te vinden is.

    Wens de mensen die dit bedrijf gaan leiden en organiseren alle geluk en steun toe in de toekoms en maak er wat moois van en maak ons blij.

Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •