Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chinees Nieuwjaar 2007

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Ken nog wat verhalen over de chinese restaurants, word je niet vrolijk van...
    Je loopt er langs enkele die bekend staan wegens de vele boetes wegens onhygienische toestanden

    Comment


      #32
      Oke maar chinees noprob lopend buffet wel dan XD maar heb zo het idee dat het een mcsnack wordt als we maar voor 7 uur weer weg zijn ben ik weer om 10 uur in het hoge noorden
      Gerwin

      Comment


        #33
        Je kan zat te eten halen. Ik zou zeggen dat is echt geen probleem, zat eettenten, cafe's etc.

        En kan je nog een brood halen bij de AH en die beleggen

        Comment


          #34
          Nee ik vind het goed idee hoor kon het alleen niet laten te reageren met me hoofd En ander spaans voor de fallas gangers onder ons

          Comment


            #35
            Kijk, wordt steeds gezelliger, alleen Guy zal waarschijnlijk nog missen dan en Mantronix.

            Qua eten, lijkt mij duidelijk;

            Comment


              #36
              Na al die post's hier waar ik een leuke sfeer bij kan bedenken, ben ik nog eens gaan kijken of het toch niet mogelijk voor mij was. Wat blijkt, dat ik dan "voorjaarsvakantie" heb. wat ook blijkt is dat 18/19/20 februarie carnaval is(zo dol ben ik er dus op). Dus ik hoef geen vrij te vragen van school. Het enige is een beetje rustig aan te doen komende tijd.

              Dus er bestaat een kans dat ik aanwezig zal zijn.

              Wat betreft eten ben ik niet lastig

              Comment


                #37
                Chinees Nieuwjaar gaat echt een geweldig feest worden en tegelijkertijd een grote meeting van VWC crew en members.
                Ik heb begrepen dat Rollende Baba en Wasabi ook van de partij zullen zijn.
                Hardstikke top.

                Zullen we daar de MC Donalds maar gaan afhuren?

                Comment


                  #38
                  Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht

                  Zullen we daar de MC Donalds maar gaan afhuren?

                  jep doen we, de eer is aan mattenfreak AKA MC Donalds freak om ze persoonlijk af te huren haha.
                  Once a pyro, always a pyro

                  Comment


                    #39
                    hehehe, gvd... heb net een halve bak babi pangang weg zittenvreten lees ik die berichten hier

                    Maaruh, dat wordt wel lachen denk ik, neem video/camera mee etc etc
                    Trouwens heel mischien ga ik dit jaar nog naar China, les geven in photoshop en vormgeven voor 3 maanden op de eerste kunstacademie in China. Zal ik wel wat vuurwerkfolders meenemen
                    Laatst aangepast door Rollende_Babba; 24 January 2007, 15:32.
                    Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

                    Comment


                      #40
                      Of ik mee ga naar de MAc weet ik nog niet. Ben niet zo'n fan van die zaken. Vult nooit zo erg en je bent wel zat kwijt.

                      Je kan trouwens bij de Gauchos voor 14 euro per persoon onbeperkt spare-ribs eten.

                      Comment


                        #41
                        Ik ga me zelf maar eens uithongeren voor die mcdonalds

                        Comment


                          #42
                          Wok to Go!

                          4 euro buikje rond!

                          Ach, Wasabi en ik weten zat anderen tentjes waar je super kan eten & drinken voor weinig geld in ROTJEknor.
                          Laatst aangepast door Rollende_Babba; 24 January 2007, 15:37.
                          Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door Rollende_Babba Bekijk bericht
                            hehehe, gvd... heb net een halve bak babi pangang weg zittenvreten lees ik die berichten hier
                            Ik neem alleen mijn fotocam mee want mike zal zijn film cam wel meenemen denk ik

                            Ene ik ga ook chinees eten vanaaf wel zelf gemaakt maja ik denk dat het wel macsnack wordt
                            Gerwin

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
                              Ik neem alleen mijn fotocam mee want mike zal zijn film cam wel meenemen denk ik

                              Ene ik ga ook chinees eten vanaaf wel zelf gemaakt maja ik denk dat het wel macsnack wordt
                              Wel lekker maar met mijn stofwisseling is dat in een uurtje volledig weg en heb ik weer honger!
                              Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

                              Comment


                                #45
                                Echt lachen, iedereen heeft andere voorkeur voor voer hahaha.

                                Comment

                                Working...
                                X