Banner GBV-WECO - St8ment
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 93
  1. #31
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    1) Als het niet anders kan dan wel. Heb zoveel andere hobbys dat ik daar ook nog tijd genoeg aan kan besteden.
    2) Ja
    3) Aboluut niet
    4) Nee
    5) Nee
    Laatst gewijzigd door Gerwin; 23 maart 2010 om 12:58
    Gerwin

  2. #32
    VWC-Lid Sunseeker's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 november 2009
    Berichten
    855
    Thanks
    170
    293 waarderingen in 107 posts
    1. Kunnen jullie zonder vuurwerk?
    Ik hoef niet elke dag wat te stoken, maar op 31 december ben ik niet te houden, maar dat is volgensmij bij iedere freak.

    2. Kunnen jullie zonder vuurwerkwebsite,s? Sinds kort zit ik op deze sites en vind het reuze gezellig, elke dag ben ik wel online. Maar als ze er niet waren, tja, minder gezellig. Maar geen probleem.

    3. Gaat vuurwerk bij jullie voor alles? Nee, zeker niet!

    4. Als je door omstandigheden (vakantie, ziekte e.d.) niet met vuurwerk bezig kan zijn, treden er dan ontwenningsverschijnselen op? Al ben ik ziek, stoken zal ik!

    5. Moet je perse elke dag met vuurwerk bezig zijn anders is je dag niet compleet? Nee, ik hoef er niet elke dag mee bezig te zijn. Anders wordt het ook weer zo normaal.

  3. #33
    VWC-Lid boozebelly's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 mei 2009
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    315
    Thanks
    227
    165 waarderingen in 55 posts
    1. Kunnen jullie zonder vuurwerk?
    - Alhoewel ik wel iets zou missen, zou ik er wel zonder kunnen. Maar dan moet het noodgedwongen zijn door financiële omstandigheden o.i.d. Ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat vuurwerk een luxe product is en niks noodzakelijks.

    2. Kunnen jullie zonder vuurwerkwebsites?
    - Liever niet. Zoals nu kijk ik er zelden tot nooit op, maar vanaf september geniet ik er weer dagelijks van.

    3. Gaat vuurwerk bij jullie voor alles?
    - Wel voor veel dingen, maar toch niet voor alles. Ik stel bijvoorbeeld wel een grote aankoop uit om meer geld over te houden voor vuurwerk (zoals witgoed o.i.d.) maar als er een rekening ligt die betaald moet worden dan gaat die wel voor.

    4. Als je door omstandigheden (vakantie, ziekte e.d.) niet met vuurwerk bezig kan zijn, treden er dan ontwenningsverschijnselen op?
    - Nu absoluut niet, maar als ik zo in december niet met vuurwerk bezig kan zijn dan word ik wel narrig ja.

    5. Moet je perse elke dag met vuurwerk bezig zijn anders is je dag niet compleet?
    - Hetzelfde antwoord als vraag 4. Aan het einde van het jaar heb ik mijn dagelijkse portie wel weer nodig ja. maar nu alsjeblieft niet zeg, de zomer staat net op het punt van komen

  4. #34
    VWC-Lid vuurwerkfreak4live's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2008
    Berichten
    822
    Thanks
    90
    83 waarderingen in 31 posts
    1.Kunnen jullie zonder vuurwerk.
    - Nee, ik denk het niet. (Weet geen verdere toelichting te kunnen vinden)

    2. Kunnen jullie zonder vuurwerkwebsites?
    - Ja, als ik zonder computer zit kan ik wel zonder. Als ik de beschiking heb over een computer met internet moet ik altijd toch wel even kijken.

    3. Gaat vuurwerk bij jullie voor alles?
    - Nee, vuurwerk gaat niet voor alles. Er zijn natuurlijk dingen belangrijker dan vuurwerk.

    4.Als je door omstandigheden (vakantie, ziekte e.d.) niet met vuurwerk bezig kan zijn, treden er dan ontwenningsverschijnselen op?
    - Nee, dat zeker niet. Al komt dat wel heel weinig voor.

    5. Moet je perse elke dag met vuurwerk bezig zijn, anders is je dag niet compleet?
    - Nee ik moet niet elke dag met vuurwerk bezig zijn.
    [B]Phantom[/B]

  5. #35
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    1. Kunnen jullie zonder vuurwerk?
    nee, heb er al een paar keer over nagedacht om te sparen, maar dan zou oud en nieuw niet compleet zijn voor mij

    2. Kunnen jullie zonder vuurwerkwebsite,s?
    ja, maar als ik internet aanzet kijk ik toch altijd eerst even. zijn ze offline ga ik wat anders doen

    3. Gaat vuurwerk bij jullie voor alles?
    uiteindelijk stiekum meer als ik zelf denk

    4. Als je door omstandigheden (vakantie, ziekte e.d.) niet met vuurwerk bezig kan zijn, treden er dan ontwenningsverschijnselen op?
    nee, ik kan heel goed met andere dingen bezig zijn. meestal als ik thuis even niks te doen heb dat ik dan weer even ga kijken op internet.

    5. Moet je perse elke dag met vuurwerk bezig zijn anders is je dag niet compleet?
    nee

  6. #36
    VWC-Lid Nuevitas's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 december 2008
    Locatie
    Breda
    Berichten
    177
    Thanks
    67
    61 waarderingen in 32 posts
    1. Kunnen jullie zonder vuurwerk?
    - Nee, ik kan me niet meer herinneren dat ik oud&nieuw zonder vuurwerk heb gevierd. Heb mezelf wel een aantal keer voorgenomen het volgend jaar geen geld meer aan vuurwerk uit te besteden of niet meer zoveel, maar dat is een verloren strijd... ieder jaar rond half nobember beginnen mn vingers weer te juiken en koop ik het toch.

    2. Kunnen jullie zonder vuurwerkwebsite,s?
    - Heb het wel gekund, aangezien ik pas sinds 2008 lid ben van VWC. Maar sindsdien kom ik aant einde van het jaar altijd hier rondneuzen voor informatie en probeer zelf te participeren aan het verschaffen van info, maar dat is meestal niet nodig, gezien t feit dat hier bijna alles al genoteerd staat.

    3. Gaat vuurwerk bij jullie voor alles?
    - Geen idee, denk het zelf niet, want heb er verder geen problemen mee gehad.

    4. Als je door omstandigheden (vakantie, ziekte e.d.) niet met vuurwerk bezig kan zijn, treden er dan ontwenningsverschijnselen op?
    - Nee, want bij mij begint het vuurwerkgehalte pas 3 maanden voor oud&nieuw zich op te treden en dan is de vakantie al voorbij en ben op t moment niet zo'n grote vuurwerkfanaat zoals sommige leden hier wel zijn. Mocht ik mn geld kunnen verdienen rondom vuurwerk dan zou ik er graag jeden tag mee bezig willen zijn.(ben over t algemeen niet verslavingsgevoelig, kan me er makkelijk van distancieren)

    5. Moet je perse elke dag met vuurwerk bezig zijn anders is je dag niet compleet?
    - Nee, zie vraag 4.

  7. #37
    VWC-Lid scootflyer's schermafbeelding
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Berichten
    422
    Thanks
    47
    63 waarderingen in 38 posts
    1. Kunnen jullie zonder vuurwerk?
    Geen oudjaarsdag zonder vuurwerk voor mij. Er is al een aantal keer voorgesteld om met oudjaarsdag op vakantie te gaan, maar dat heb ik gelukkig tegen weten te houden.
    Door het jaar heen wil ik nog wel eens een morning glory afsteken. Gewoon om die heerlijke kruitlucht binnen te krijgen. (Ik vrees dat er zo weer ééntje aangaat....)

    2. Kunnen jullie zonder vuurwerkwebsite,s?
    Er is veel voor mij veranderd sins ik op de vuurwerkwebsites rondkijk. Het simpele chinese pakketje is veranderd in een behoorlijk aantal cakes. Ook is het budget op de één of andere manier flink omhoog gegaan.

    3. Gaat vuurwerk bij jullie voor alles?
    Nee, er zijn belangrijker zaken dan vuurwerk.

    4. Als je door omstandigheden (vakantie, ziekte e.d.) niet met vuurwerk bezig kan zijn, treden er dan ontwenningsverschijnselen op?
    Ik ben inmiddels op de leeftijd dat ik geen verplichte vakanties heb met famillie. Tijdens een griepje heb ik nog altijd mijn laptop en kan ik daar mooi op de websites kijken. Ziek zijn tijdens oudjaarsdag wordt lastig, het zal behoorlijk ernstig moeten zijn wik ik geen vuurwerk kunnen afsteken. En volgens mij heb je dan ook niet echt last van ontwenningsverschijnselen.

    5. Moet je perse elke dag met vuurwerk bezig zijn anders is je dag niet compleet?
    In de periode februari tot augustus ben ik minder met vuurwerk bezig. Ik bezoek wel een aantal shows hier in de buurt, maar ben zeker niet iedere dag met vuurwerk bezig.
    Voor mijn gevoel begint het seizoen weer na de zomervakantie. Dan zijn vaak de eerste demo's en komen er de discussies over de nieuwe producten.

  8. #38
    VWC-Lid PyroBoy040's schermafbeelding
    Geregistreerd
    6 maart 2010
    Locatie
    In het Zuiden
    Berichten
    36
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 2 posts
    Ik Ben Ook wel zeker vuurwerk verslaaft ons mam word HE-LE-MAAl gek van mij als ik bijvoorbeeld vuurwerk heb moet ik het wel minimaal 1x per dag zien of aanraken kijken filmpjes zoeken meer info noem maar op ben ik de enige of ......
    Eindhoven De Gekste !

  9. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    1. Kunnen jullie zonder vuurwerk?

    Nee, ik kan niet zonder vuurwerk. Al heb ik het niet, vuurwerk is in mijn hoofd, gedachten, dromen. Het is een stukje uniek menselijke creatie, die mij blijft fascineren. Vuurwerk is voor mij mijn grootste hobby en werd zelfs een te grote hobby waardoor ik het niet meer kon combineren. Maar gelukkig is dat goed gekomen.

    2. Kunnen jullie zonder vuurwerkwebsite,s?

    Nee, ik kan niet zonder vuurwerksites. Ik ben actief elke dag op vuurwerkcrew.nl, snuffel ik freakpyromaniacs.com door voor de laatste nieuwtjes en zit ik vaak op youtube films te kijken.

    3. Gaat vuurwerk bij jullie voor alles?

    Nee, vuurwerk gaat niet voor alles. Ik heb een vriendin, studie, familie die nog altijd voor gaan, maar ik probeer het zoveel te combineren dat het toch leuk blijft.

    4. Als je door omstandigheden (vakantie, ziekte e.d.) niet met vuurwerk bezig kan zijn, treden er dan ontwenningsverschijnselen op?

    Ontwenningsverschijnselen in welke vorm? Als ik op vakantie ga, kies ik daar zelf voor en heb ik zelf de behoefte om enige vorm van rust en comfort te ontvangen. Wel heb ik als ik op de terugreis ben, dat ik zin heb om eens te kijken op de vuurwerk fora's voor de laatste nieuwtjes die ik gemist heb. Maar ik mis het niet op vakantie.

    5. Moet je perse elke dag met vuurwerk bezig zijn anders is je dag niet compleet?

    Vuurwerk is een grote hobby, maar als ik niet kan d.m.v. prive-omstandigheden, dan mis ik het niet.

  10. #40
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.968
    Thanks
    2.326
    3.387 waarderingen in 1.553 posts
    Niet serieus.

    1. Kunnen jullie zonder vuurwerk?
    Ja hoor.
    En zonder bier.
    Zonder sigaren.
    Zonder scouting
    Zonder auto.

    2. Kunnen jullie zonder vuurwerkwebsite,s?
    Ja hoor, me buurman trapt niet altijd door om de internet verbinding constant te houden.

    3. Gaat vuurwerk bij jullie voor alles?
    Vrouwen en kinderen eerst.

    4. Als je door omstandigheden (vakantie, ziekte e.d.) niet met vuurwerk bezig kan zijn, treden er dan ontwenningsverschijnselen op?
    Nee hoor, ik gebruik zat medicijnen, als ik daar mee stop, is maar 1 ontwennings verschijnsel.
    Kassie 6. (Is dus wel serieus, maar dat is een andere verhaal...)


    5. Moet je perse elke dag met vuurwerk bezig zijn anders is je dag niet compleet?
    Nee, 1 x per is jaar is al veels te veel.

    ----

    Wel serieus.
    1. Kunnen jullie zonder vuurwerk?
    Nee, ik ben 365 dagen mee bezig.

    2. Kunnen jullie zonder vuurwerkwebsite,s?
    Nee, dat is een dagelijks, ehuh uurlijks ritueel.
    Tijdens vakanties enz, kan ik wel zonder.
    Dus zo ernstig is het nou ook weer niet.

    3. Gaat vuurwerk bij jullie voor alles?
    Ja en nee.
    Ligt aan de situatie, als ik een avondje film of theater heb, dan moet ik een vuurwerkshow ook missen.
    En daar zit ook niet altijd mee.
    Ja soms ook wel.

    4. Als je door omstandigheden (vakantie, ziekte e.d.) niet met vuurwerk bezig kan zijn, treden er dan ontwenningsverschijnselen op?
    Nee hoor, glas bier en in en het gaat wel weer.
    Hips.
    Moet dan wel vaker aan vuurwerk en vuurwerksites denken.

    5. Moet je perse elke dag met vuurwerk bezig zijn anders is je dag niet compleet?
    Zonder vuurwerk is mijn dag ook compleet hoor.
    Een lepeltje completa doet ook wonderen... toch?
    Ik ben altijd met vuurwerk bezig, of ik denk er elke dag aan.
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  11. #41
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 december 2010
    Berichten
    425
    Thanks
    28
    17 waarderingen in 15 posts
    1. Kunnen jullie zonder vuurwerk?

    Een gedeelte van een jaar wel. In de periode februarie tot juni gaat het me goed af maar daarna kan ik niet echt zonder.

    2. Kunnen jullie zonder vuurwerkwebsite,s?

    Denk het niet. Ik zit hier erg vaak op en haal hier wel de meeste informatie vandaan over nieuwe en oude producten en plus is het één van de weinige plekken waarbij ik kan praten met andere vuurwerkliefhebbers want ik heb niet veel in de buurt

    3. Gaat vuurwerk bij jullie voor alles?

    Dit zeker niet. Vuurwerk is meer een hobby en een hobby is niet het belangrijkste in mijn leven. Studie en gezondheid is veel belangrijker.
    Ik zie veel dingen in het topic over dat een vriendin die voor gaat maar dat is bij mij zeker nu niet het geval. Ik heb dan geen vriendin maar ik ben nog maar 16 jaar en wil nu gewoon plezier hebben met vrienden en met mijn hobby vuurwerk. Vriendin kan altijd later nog.


    4. Als je door omstandigheden (vakantie, ziekte e.d.) niet met vuurwerk bezig kan zijn, treden er dan ontwenningsverschijnselen op?

    Ik denk op vakantie meestal wel aan vuurwerk maar ik kan ik best wel voor een tijdje zonder.

    5. Moet je perse elke dag met vuurwerk bezig zijn anders is je dag niet compleet?

    Nee, ik kan zoals ik al zei best zonder vuurwerk een aantal dagen.
    Als ik genoeg lol heb gehad die dag ik die voor mij ook compleet.

  12. #42
    VWC-Lid PyroPowerZ's schermafbeelding
    Geregistreerd
    4 april 2009
    Locatie
    Hier :D
    Berichten
    864
    Thanks
    110
    141 waarderingen in 70 posts
    1. Kunnen jullie zonder vuurwerk?
    Nee, dat kan ik niet.
    2. Kunnen jullie zonder vuurwerkwebsite,s?
    Ja, zolang ik met andere dingen bezig ben wel , zodra ik niet veel te doen heb open ik al snel wat fora
    3. Gaat vuurwerk bij jullie voor alles?
    Nee, vriendin gaat voor. Vrienden vaak ook wel, alleen is het niet vaak nodig om te kiezen.
    4. Als je door omstandigheden (vakantie, ziekte e.d.) niet met vuurwerk bezig kan zijn, treden er dan ontwenningsverschijnselen op?
    Nog nooit mee gemaakt. Ik weet overal wel vuurwerk te vinden .
    5. Moet je perse elke dag met vuurwerk bezig zijn anders is je dag niet compleet?
    Nee. Ik ben er wel bijna iedere dag mee bezig, maar het is niet echt "nodig".


    Misschien nog een leuke vraag:

    Vind je zelf dat je vuurwerk verslaafd bent?
    Klappen die handel! De meesten zijn toch doof.

  13. #43
    VWC-Lid mollyman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 oktober 2006
    Berichten
    568
    Thanks
    262
    220 waarderingen in 72 posts
    1. Kunnen jullie zonder vuurwerk?
    Zonder vuurwerk kan ik wel, zonder fantaseren over vuurwerk en het hele jaar ermee bezig zijn, zonder dat kan ik niet.

    2. Kunnen jullie zonder vuurwerkwebsit's? Mijn max is ongeveer 1 week zonder sites als vuurwerkcrew.

    3. Gaat vuurwerk bij jullie voor alles? Nee, komt zelfs nog na mijn sport.

    4. Als je door omstandigheden (vakantie, ziekte e.d.) niet met vuurwerk bezig kan zijn, treden er dan ontwenningsverschijnselen op?
    Ja die treden absoluut op, volgens nervositeit of er geen nieuwe producten op de markt zijn.

    5. Moet je perse elke dag met vuurwerk bezig zijn anders is je dag niet compleet? Nee, ik hoef er niet elke dag mee bezig te zijn. Anders wordt het ook weer zo normaal.
    Op andere fora: bloodwake / mollyman

  14. #44
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 december 2009
    Berichten
    135
    Thanks
    30
    15 waarderingen in 10 posts
    1. Kunnen jullie zonder vuurwerk?
    Ja, heb een aantal jaar geen vuurwerk afgestoken omdat ik van dichtbij een paar zware ongelukken had meegemaakt.
    Ben weer begonnen toen hier de 200gr potten in de winkels kwamen en met de komst van de 500gr potten was het feest compleet.

    2. Kunnen jullie zonder vuurwerkwebsites?
    Ja, maar liever niet.

    3. Gaat vuurwerk bij jullie voor alles?
    Gezondheid, familie en vrienden gaan voor alles maar kom mij eind van het jaar niet aan mijn kop zeuren over andere dingen dan vuurwerk want dan is de kans wel groot dat ik al helemaal in de vuurwerk modus ben. lol

    4. Als je door omstandigheden (vakantie, ziekte e.d.) niet met vuurwerk bezig kan zijn, treden er dan ontwenningsverschijnselen op?
    Geen last van maar het is wel zo dat als ik ergens ver weg ben alles wat ook maar een beetje te maken heeft met vuurwerk mij direct opvalt.
    En als ik ziek ben dan vermaak ik mij juist met oude vuurwerkfolders.

    5. Moet je perse elke dag met vuurwerk bezig zijn anders is je dag niet compleet?
    Moeten niet, leuk is het wel natuurlijk!

  15. #45
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    524
    530 waarderingen in 195 posts
    1. Kunnen jullie zonder vuurwerk?
    Nee, het hoord bij de jaarwisseling.
    2. Kunnen jullie zonder vuurwerkwebsite's?
    Zou kunnen, maar nee ik zou het niet willen missen.
    3. Gaat vuurwerk bij jullie voor alles?
    Een aantal jaar lang ging het voor heel veel ja, na afgelopen jaarwisselingen zijn andere hobbies belangrijker voor mij geworden, dus nee, het gaat zeker niet meer boven alles.
    4. Als je door omstandigheden (vakantie, ziekte e.d.) niet met vuurwerk bezig kan zijn, treden er dan ontwenningsverschijnselen op?
    Een duidelijke nee.
    5. Moet je perse elke dag met vuurwerk bezig zijn anders is je dag niet compleet?
    Nee, ik zit pas sinds een kleine week hier wat rond de snuffelen, eerder dat jaar was ik het even vergeten, wat ook geen probleem is vind ik zelf.

Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •