Banner Vuurwerkmania - Vuurwerkmania.nl
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567
Weergegeven resultaten: 91 t/m 93 van 93
  1. #91
    VWC-Lid Arahon's schermafbeelding
    Geregistreerd
    30 december 2014
    Berichten
    1.005
    Thanks
    107
    728 waarderingen in 346 posts
    1. Kunnen jullie zonder vuurwerk?
    Ja, ik heb jaren geen vuurwerk afgestoken.
    2. Kunnen jullie zonder vuurwerkwebsite's?
    Nee, wanneer ik het online niet zou volgen, kocht ik waarschijnlijk ook geen vuurwerk of erg weinig.
    3. Gaat vuurwerk bij jullie voor alles?
    Nee, absoluut niet.
    4. Als je door omstandigheden (vakantie, ziekte e.d.) niet met vuurwerk bezig kan zijn, treden er dan ontwenningsverschijnselen op?
    Nee joh.
    5. Moet je perse elke dag met vuurwerk bezig zijn anders is je dag niet compleet?
    Nee, ik heb meer te doen ;)
    6. Gaat vuurwerk ten koste van andere dingen?
    Nee, in 2016 nogal wat financiële malaise gehad en mijn vuurwerk verkocht aan vrienden en familie of geannuleerd. Echter, het gaat natuurlijk wel ten koste van andere luxe.

  2. #92
    VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2017
    Locatie
    Bunker 4
    Berichten
    1.671
    Thanks
    606
    910 waarderingen in 444 posts
    1. Kunnen jullie zonder vuurwerk? Vast wel al zal dat wel wennen worden.Als het er niet meer is dan betekent het dat de mooiste dagen van het jaar verloren zijn.
    2. Kunnen jullie zonder vuurwerkwebsite,s? Als er geen vuurwerk meer is dan zal de belangstelling voor de websites wel afnemen. Zolang er vuurwerk is ben ik blij dat de websites er zijn.
    3. Gaat vuurwerk bij jullie voor alles? Absoluut niet
    4. Als je door omstandigheden (vakantie, ziekte e.d.) niet met vuurwerk bezig kan zijn, treden er dan ontwenningsverschijnselen op? Nee, behalve met oud & nieuw. 1 keer niet kunnen vieren en was er kapot van.
    5. Moet je perse elke dag met vuurwerk bezig zijn anders is je dag niet compleet? Nee

  3. #93
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.462
    Thanks
    41.050
    19.067 waarderingen in 8.443 posts
    Vraag is:
    1. Kunnen jullie zonder vuurwerk?
    Nee, kan me niet voorstellen dat ik oudjaarsdag geen vuurwerk af zou steken.
    2. Kunnen jullie zonder vuurwerkwebsite,s?
    Nee, VWC is een heel groot onderdeel van de totale hobby. Zou dit weg vallen zou ook een heel groot deel van de hobby verdwijnen.
    3. Gaat vuurwerk bij jullie voor alles?
    Kids en de vriendin gaan 100% zeker voor. Maar gelukkig krijg ik alle ruimte om optimaal te genieten van de hobby.
    4. Als je door omstandigheden (vakantie, ziekte e.d.) niet met vuurwerk bezig kan zijn, treden er dan ontwenningsverschijnselen op?
    Verschijnselen niet echt, maar trek dat vrij moeilijk als ik een week niet er mee bezig kan zijn.
    5. Moet je perse elke dag met vuurwerk bezig zijn anders is je dag niet compleet?
    Liefst elke dag mee bezig dus, mocht het een dag niet zo zijn kan ik prima om leven hoor. Maar de volgende dag wel extra iets langer mee bezig.
    6. Gaat vuurwerk ten koste van andere dingen?
    Uiteraard niet, het is en blijft een hobby. Gezin en daarbij komende dingen gaat hoe dan ook voor.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 567

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •