Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 121 t/m 135 van 135
  1. #121
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Berichten
    51
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    Zoals de Titel al aangeeft. Het Internationaal Vuurwerkfestival Knokke-Heist 2007 is gewonnen door het Zweedse Goteborg. Een terechte winnaar, de zweden lieten de concurrentie mijlen ver achter zich. En wisten met een verbluffend mooie showde winst met gemak binnen te slepen.

    We kunnen ze 27 augustus 2008 weer terug verwachten op het strand van Knokke-heist als ze de slot show mogen schieten.
    wie is 2e,3e en 4e geworden ?(Als dat bekend is)
    alvast bedankt
    the_bulldog
    Laatst gewijzigd door the_bulldog; 28 augustus 2007 om 16:04

  2. #122
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Terechte winnaar denk ik ja!!
    Gefeliciteerd aan de mensen van Goteburg geweldige prestatie!

  3. #123
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Die show was niet om aan te zien!


    Terechte winnaar, zat zowat te kwijlen...

  4. #124
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Hoe luidt de complete uitslag verder ?

    Nrs. 2,3 etc?

  5. #125
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ik heb de show net ook in zijn geheel bekeken.
    Typisch een show van Caballer.
    Ik weet ondertussen dat ze niet gewonnen hebben, maar deze show is een perfecte show. Veel goud maar mij verveelt het niet.
    Mooi gekozen muziek nummers van Queen, Who wants to live forever, Aerosmith: I don,t wanna miss a thing, Pink Floyd: The Wall en Europe: Carrie.
    Populaire muziek die uitstekend past bij het gekozen vuurwerk.

    Firespree heeft enthousiast en goed commentaar geschreven, waar ik mij volledig bij aan kan sluiten.
    Prachtige effecten, en de finale is al Caballer: krankzinnig mooi.

    Bedankt voor de super fiilm weer.


  6. #126
    Pyroworld BlackBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 januari 2007
    Locatie
    Te vinden via Google Earth
    Berichten
    68
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Uitslag:

    1e ZWEDEN: Göteburg Fyrverkerifabriken (winnaar 2001)
    2e ENGELAND: Pyro 2000 (winnaar 2000)
    3e SPANJE: A. Caballer
    4e PORTUGAL: Macedo

    Götenburg Fyrwerkerfabriken zien we dan ook volgend jaar terug
    voor Knokke 2008.


    Correct me if i'm wrong :P moest het ff uit mun hoofd doen.
    www.pyroworld.nl -- Pyrotechnicus -- MCSA 2003: Messenger -- Systeembeheerder

  7. #127
    Pyroworld BlackBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 januari 2007
    Locatie
    Te vinden via Google Earth
    Berichten
    68
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Hoe luidt de complete uitslag verder ?

    Nrs. 2,3 etc?
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=1493
    www.pyroworld.nl -- Pyrotechnicus -- MCSA 2003: Messenger -- Systeembeheerder

  8. #128
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts

    [VIDEO & FOTOS] Knokke-Heist Int. vuurwerkfestival 2007 Bugano - Zwitserland

    woordje vooraf: PAS OP VEEL FOTOS!


    De slot show van Knokke-heist 2007 was in handen van het Zwitsere Bugano. Deze firma heeft in 2006 het festival gewonnen. Dit eigenlijk omdat ze zo een geweldig arsenaal aan produkten wegschoten.. En niet zozeer omdat ze nou perfect op muziek schoten.

    Dus met een goede manier van schieten van je produkten , die kwalitatief zeer de moeite zijn, kun je de Jury én publiek dus óók overtuigen en laten zien dat jij de beste bent, en beste werd van editie 2006.



    Zouden ze dit keer weer met zoveel mooie produkten naar de belgische kust komen? Jawel hoor! Al bij aankomst hoorde ik al dat men eigen import bij had van San tai en Ann Ping,.. dat beloofde dus veel goeds!

    eerst ff een ronde over het terrein, daar viel ons op dat er een enorme hoeveelheid draadloze schietkastjes stonden. Dat stond gewoon al gaaf op het terrein! zoveel kastjes achtermekaar!



    Nadat we de ronde over terrein gedaan hadden, en een uiterst vermakelijk gesprek met de man van Bugano hebben gehad. Zijn we naar ons podiumpje gegaan. Vooraf aan de slotshow was er eerst nog de prijsuitreiking. het beloofde geen verassing te worden wie zou winnen. En dat werd het ook niet. Het werd Goteborg.



    toen ik mijn boeltje had opgebouwd werd ik belaagd met een laser lampje vanuit het publiek. Ha ha ha wat lollig na de 2e of 3e keer hadden we in de smiezen wie het was. Na 2x een boze blik zijn kant op te werpen was het kennelijk nog niet genoeg. Dus bij de 3e keer dat hij op mn camera en ogen scheen was ik het beu...

    Ik sprong letterlijk het podium af walste als een storm ram dwars door het massaal opgekomen publiek heen (met alle verontwaaridge reakties natuurlijk als gevolg) en voor alleer de dader het wist (2 koppen groter als mij) stond ik voor zn neus en melde ik hem even op een nogal echt botte hollands arrogante manier dat hij beter zou stoppen.. want anders..






    Daar had ie niet bepaald van terug... want je verwacht niet dat iemand ineens voor je neus staat.. affijn deze persoon verbouwereerd achetrlatend, met publiek om hem heen dat manend zei dat ie al eerder gewaarschuwd was. ben ik terug gegaan naar ons podium.



    De show begon eindelijk, en ja wat valt erover te zeggen? verbazing allom weer om de mooie effecten en hoge kwaliteit bommen. En jaaaaa! we hebben een rode Princessbombe gezien! verder veel lang hanngende effecten zoals crowns, willows enzovoorts.





















    Een top show, die als meer dan waardig slot van dit festival gezien mag worden!! Er zijn natuurlijk meer fotos beschikbaar! deze kun je *HIER* bekijken.. Ja ja van deze show is ook weer een filmpje (gemaakt volgens nieuw recept ) gemaakt deze kun je dan ook *HIER* vinden!

    Vooral van de video beelden wil ik graag jullie mening en reakties horen. aangezien ik het festival nu in breedbeeld gefilmd heb. En ik voor deze show de kleurinstellingen eens flin aangepast heb. Dus geef vooral je kritieken en reaktie!
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  9. #129
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackBaron Bekijk bericht
    Uitslag:

    1e ZWEDEN: Göteburg Fyrverkerifabriken (winnaar 2001)
    2e ENGELAND: Pyro 2000 (winnaar 2000)
    3e SPANJE: A. Caballer
    4e PORTUGAL: Macedo

    Götenburg Fyrwerkerfabriken zien we dan ook volgend jaar terug
    voor Knokke 2008.


    Correct me if i'm wrong :P moest het ff uit mun hoofd doen.

    Bedankt voor de uitslag.
    Zweden en Spanje hebben we kunnen zien. nr. 1 en 3. Beiden weergaloze shows.

    Ben reuze benieuwd naar de films van Portugal en Engeland

  10. #130
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Zo van mij 1 thanks, omdat je dat zo snoezig vind!
    Ik zal hem downloaden en morgen even kijken, dan hoor je wel hoe of wat als ik tijd heb.

  11. #131
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Ziet er netjes uit man en o o o die schietkistjes he lekker lekker
    Gerwin

  12. #132
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
    Ziet er netjes uit man en o o o die schietkistjes he lekker lekker
    zo zien ze dr vandichtbij uit:





    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  13. #133
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Ja had ze al gezien in het album jammer dat je geen inside photo hebt man :(
    Gerwin

  14. #134
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Film bekeken en ziet er goed uit vind alleen de finale wel erg magertjes maarja ieder zijn mening he
    Gerwin

  15. #135
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Prachtige show is deze van Bugano. Het is maar goed voor Gothenburg dat Bugano buiten mededinging heeft meegedaan. Anders had ik het nog zo net niet geweten wie er gewonnen zou hebben.
    Alhoewel de muziekkeuze van Gothenburg is beter.
    De muziek van Bugano is Beethoven, nog een bekende wals, en het alom bekende I have a dream van Abba.
    Maar waar deze show duidelijk mee scoort is een breed scala aan effecten die je niet gauw in een show tegenkomt.
    Ik vind de effecten nog mooier dan Gothenburg.
    Alleen de finale had iets specialers,heftiger gemogen.

    Prachtige meerslagen, Peony,s met palmpistils, Blauw/witte peony bommen, keurig half om half, een salvo tourbillions in diverse varianten, fel rood gekleurde roman candles. En nog een serie effecten die ik niet één,twee,drie thuis kan brengen.

    De kwaliteit van de beelden zijn door de nieuwe camera (breedbeeld) perfect en de kleuren haarscherp.
    De foto,s zijn ook weer prachtig en sommige lenen zich uitstekend als wallpaper.

    Mag ik beide heren (Rode en Zwarte Baron) weer heel erg bedanken voor deze schitterende momenten?


Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •