Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jullie mening over de countdown!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Als we die dingen nu eens verplaatsen naar siervuurwerk algemeen, want dat valt meer daaronder als onder de countdown vind ik zelf. De rest moet bijna helemaal opgeschoont worden omdat het elk jaar anders is natuurlijk.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door *kevin* Bekijk bericht
      Als we die dingen nu eens verplaatsen naar siervuurwerk algemeen, want dat valt meer daaronder als onder de countdown vind ik zelf. De rest moet bijna helemaal opgeschoont worden omdat het elk jaar anders is natuurlijk.
      nee vind ik niet.. hou het lekker allemaal daar in. En gesloten ook in de zin van dat het tot dé datum niet zichtbaar is. Anders ga je weer vragen over die topics in andere topics of subforums krijgen.. kortom een gedoe.. Gewoon sluiten, en opzei zetten en weer open gooien op dé datum
      [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
        Uiteraard blijven ze leesbaar, maar dan wel gesloten. Ik deel ieder zijn mening hier. Hebben we straks weer wat om naar toe te leven! :-)
        idd wel een goed idee. Wel dat je gewoon alles kan lezen maar niet meer kan posten. Prima!

        Sowieso erin houden dit gedeelte op VWC. Erg leuk.

        Comment


          #19
          Van mij mag hij ook dicht,Als inderdaad de boel leesbaar blijft,En ook een verzoek:Als het weer december is,Kan dan een van jullie een oliebollen topic starten,Dat was het eenigste wat er nog aan ontbrak,
          Laatst aangepast door skyrider; 12 January 2010, 22:33.
          Light some fireworks, and see who answers.

          Comment


            #20
            van mij mag hij ook dicht, hebben we weer wat om naar uit te kijken

            Comment


              #21
              hij mag van mij dicht maar zou het fijn vinden als alles nog wel lees baar blijft!
              colecties 2010-2011 mag dan wel open blijven er zijn genoeg mensen die door het jaar heen verzamelen!
              en gok jij het er op,,en aanraders end mogen van mij wel open blijven want dat is het helejaar van toepassing!
              mocht er tog misbruik van worden gemaakt gewoon weg een slotje!

              Comment


                #22
                De antwoorden zijn allemaal 1 richting uit, dus dat lijkt me duidelijk.

                De countdown sluit op 1 februari en word weer geopend op 1 september. Sommige topics schonen we op en plaatsen we in het algemene vuurwerk gedeelte zodat er nog wel topics blijven waar het echt over vuurwerk gaaf, en niet de sfeer.

                Groet,
                Ruben

                Comment


                  #23
                  Goed plan

                  Comment


                    #24
                    Dus voor de gene die nog iets willen posten, doe het snel.
                    Want maandag is het alweer 1 februari en zal de Oud&Nieuw Countdown op slot gaan.
                    Laatst aangepast door Mattenfreak; 29 January 2010, 22:24.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      #25
                      whahah gouw ff spammen
                      nee ik vind dit de juiste beslissing en heb er vreden me!!

                      Comment


                        #26
                        Lijkt mij ook een goed plan, dan heb je iets om na uit te kijken

                        Comment


                          #27
                          Nog elf maanden
                          Vuurwerk doet de duivels dansen

                          Comment


                            #28
                            eerste maand zit er weer op ja
                            https://youtube.com/c/EindjePyro

                            Comment


                              #29
                              ach, de maanden vliegen dadelijk weer voorbij en dan is dit stukje forum weer zo open
                              https://www.houtse-bazar.nl

                              Comment


                                #30
                                Kan nog steeds posten, of zal het om 00:00 worden gesloten? ;)
                                https://www.houtse-bazar.nl

                                Comment

                                Working...
                                X