Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 38 van 38
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 september 2008
    Berichten
    108
    Thanks
    43
    22 waarderingen in 8 posts
    hebben die buren hun huis al te koop staan ?
    hahahaha ik zou me niet meer veilig voelen als nsb'er zijnde!

    een dag voor oud en nieuw, en zoveel spullen in huis, tja...

    p.s wat een HELDEN ook die politieagentjes in dat programma !
    dat hele programma zegt al genoeg, met de bedragen van bekeuringen erbij, nu nog echte criminelen aanpakken....
    Laatst gewijzigd door PyroPlop; 10 januari 2010 om 17:15

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 oktober 2007
    Berichten
    616
    Thanks
    778
    79 waarderingen in 47 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyroPlop Bekijk bericht
    naast wie woon je dan?

    weet jij wat ze allemaal doen ?

    Voor hetzelfde geld hebben ze een paar potten gevoelige chemicalien op de plank staan, of liters met chloor...of een aantal gasflessen op zolder naast de CV.

    of een demente opa die nieteens meer weet dat hij een peuk in zijn bek heeft of het gas aan laat staan!

    en zo kan ik nog wel even doorgaan....maar het is vuurwerk en we gaan weer lekker overdrijven.

    neemt niet weg dat vuurwerk "gevaarlijker" is dan bijvoorbeeld een stapel oude kranten.

    en dit is echt niet om de "veiligheid" dit is gewoon iemand erbij naaien, een laffe NSB'er, afgunst en jaloezie en daar hebben veel mensen last van in dit landje.
    Daar heb je volkomen gelijk in, het is inderdaad afgunst en jaloerzie en ander niks gunnen. Het is zo tries dat het zo moet in dit land.

  3. #33
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Nee jongens, met dit soort reactie's schieten we lekker wat op!

    Tuurlijk is het erg sneu dat dit gebeurt is, maar moeten er meteen doodsbedreigingen geuit worden?!?
    Echt beneden alle peil dit!

    Hoezo verruwing van de maatschappij? Iemand doet (anoniem) aangifte van een misdaad(want dat is het!), en diegene moet dan maar meteen kapot gemaakt worden?
    Laten we op dit forum AUB enigszins geciviliseerd blijven, of ons in elk geval zo uiten!

    Als je met 100 km door m'n straat rijd geef ik je ook aan, maar dat maakt me nog geen nazi, en dat geeft je zeker niet het recht om me kapot te maken!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door witte reus Bekijk bericht
    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door dennis-pyro
    wat een nazi's die overburen.kapot schieten die lui

    Inderdaad zulk soort lui zijn bij mij hun leven ook niet zeker.

  4. #34
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    totaal geen medelijden met de persoon die hier gepakt is. De hoeveelheid vuurwerk wat inbeslaggenomen is is gewoon echt enorm veel. En als het dan mis gaat dan gaat het ook goéd mis. Iets waar vele hier nogal eens niet bij stil staan.

    Dan ook nog de reactie zo op straat. Ik vind het ook nogal stuitend zoals de auto van de overburen een trap krijgt.. wat kan die auto er aan doen?? Een Tip hebben ze gehad als je het programma op de bon mag geloven.. Maar wie zegt dat hun dat zijn geweest??

    Je weet als je met illegale dingen bezig bent dat je het risico loopt om gepakt te worden. al dan niet door een tip of zo.

    Dat je er bij gelapt ben is ontzettend vervelend. Maar aan de andere kant wie zn billen brand mag op de blaren zitten.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  5. #35
    VWC-Lid dennis-pyro's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Berichten
    1.975
    Thanks
    1.700
    1.520 waarderingen in 565 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
    Nee jongens, met dit soort reactie's schieten we lekker wat op!

    Tuurlijk is het erg sneu dat dit gebeurt is, maar moeten er meteen doodsbedreigingen geuit worden?!?
    Echt beneden alle peil dit!

    Hoezo verruwing van de maatschappij? Iemand doet (anoniem) aangifte van een misdaad(want dat is het!), en diegene moet dan maar meteen kapot gemaakt worden?
    Laten we op dit forum AUB enigszins geciviliseerd blijven, of ons in elk geval zo uiten!

    Als je met 100 km door m'n straat rijd geef ik je ook aan, maar dat maakt me nog geen nazi, en dat geeft je zeker niet het recht om me kapot te maken!
    Op pagina 1 heb ik mijn mening uitgebreid geformleerd. En jij zou iemand die 100 km door de straat rijd niet aanspreken hierop? Je zou hem er gelijk bijlappen. Wat een mietje ben jij zeg.

    Is het heel moeilijk om aan je overburen duidelijk te maken dat je het er niet mee eens bent? Je hebt niet voor niks een mond toch. Nee tegenwoordig is het in de mode om de anonieme tiplijn te bellen. Oooow we zijn het er niet mee eens dan bellen we toch de politie!!! Erg makkelijk allemaal

    Daarbij heb ik vernomen dat deze jongen het spul pas de 30ste in huis heeft gehaald. Moeten ze om dat ene dagje dan nog moeilijk gaan doen. Ik vind het schandalig gewoon.

    Ik noem het gewoon afgunst mensen gunnen elkaar niks meer.
    En daarom zeg ik bij mij zouden ze er niet klaar mee komen.
    Heel simpel. mafkezen
    Wat betreft de auto jack. ik heb vernomen dat de overburen degene zijn geweest die hem er bij hebben gelapt. En daar ook de auto van die een trap kreeg.

    Volkomen terecht ik vind dat als je er iemand bijlapt voor wat vuurwerk (wat maar een dag daar in huis heeft gelegen) ook op de blaren mag zitten. Ik zou zeker wraak nemen op dit soort nsber's (zo noem ik ze gewoon)

  6. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 oktober 2007
    Berichten
    616
    Thanks
    778
    79 waarderingen in 47 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door heartworm Bekijk bericht
    Nee jongens, met dit soort reactie's schieten we lekker wat op!

    Tuurlijk is het erg sneu dat dit gebeurt is, maar moeten er meteen doodsbedreigingen geuit worden?!?
    Echt beneden alle peil dit!

    Hoezo verruwing van de maatschappij? Iemand doet (anoniem) aangifte van een misdaad(want dat is het!), en diegene moet dan maar meteen kapot gemaakt worden?
    Laten we op dit forum AUB enigszins geciviliseerd blijven, of ons in elk geval zo uiten!

    Als je met 100 km door m'n straat rijd geef ik je ook aan, maar dat maakt me nog geen nazi, en dat geeft je zeker niet het recht om me kapot te maken!

    Dat is wel iets totaal anders!
    Om met een auto met 100 km/u door een woonwijk scheuren, dan vraag je om problemen.
    Ik vind het gewoon heel triest dat we elkaar niks meer gunnen, je hebt verdorie toch een mond om er wat van te zeggen dat je er het niet mee eens bent, nou dan.
    En hij heeft het niet al een jaar ofzo in huis liggen hij had het de 30e opgehaald en zou het in de nieuwjaarsnacht afsteken.
    Ja ik ben van mening dat ze iemand om zoiets lafs kapot moeten maken. Wat denk je van al die ellende voor diegene die is aangegeven, zo'n een is niet alleen een hoop geld kwijt maar raakt waarschijnlijk ook z'n baan kwijt plus dat zo'n een een strafblad heeft en daardoor moeilijker een baan weer krijgt.
    Vaak zijn het nog lui die een hekel aan werken hebben ook die anderen anoniem verklikken om zoiets als vuurwerk. Sorry maar ik vind het nogal hypocriet.

  7. #37
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    5 januari 2010
    Berichten
    15
    Thanks
    0
    8 waarderingen in 1 post
    Commentaar is er al genoeg geleverd over die buren, daar ga ik niet meer verder op in. Ik zou ook altijd eerst een gesprek aan gaan, voordat ik de politie op zou bellen, maarja als freak zijnde moet je er rekening mee houden dat niet iedereen dat doet. Mensen willen ook gewoon niet dat soort spul in hun straat hebben, al helemaal als ze kinderen hebben willen mensen een "veilige leefomgeving".

    Tis gewoon heel erg zuur de 30e gepakt worden, maarr zoals RedBaron zegt alsje iets illegaals doet moet je altijd blijven onthouden dat je gepakt kan worden en dat daar dan vervelende consequenties aan vast kunnen zitten.


  8. #38
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Statement lijkt me wel duidelijk topic gaat dicht.
    En voor degene die weer verwijten zoals nsber roepen moeten toch echt eens terug naar school om te leren waar nsb/nazi echt voor staat!
    Gerwin

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •