Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 19
  1. #1
    VWC-Lid Rollende_Babba's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Locatie
    ROTJEknor
    Berichten
    704
    Thanks
    7
    6 waarderingen in 5 posts

    Angry Ezel gewond door ontploffende 'croftybom'

    ai jai jai ... hier wordt ik dus echt woest om!!


    Ezel gewond door ontploffende 'croftybom'

    Uitgegeven: 15 december 2006 14:36
    Laatst gewijzigd: 15 december 2006 15:41

    DORDRECHT - Een ezel van de kinderboerderij in het Weizigtpark in Dordrecht is vrijdag gewond geraakt toen het dier een croftybom op zijn snuit kreeg. De 24-jarige ezel, luisterend naar de naam Maaike, heeft een beschadigd hoornvlies, brandwonden aan haar kop en verkeert volgens de politie in acute shock.

    De politie in Dordrecht is naarstig op zoek naar de dader of daders. De kinderboerderij in het park is vrij toegankelijk. Een croftybom is een plastic fles gevuld met een mengsel waar onder meer gootsteenontstopper in zit. Na schudden explodeert de fles.


    Gorinchem

    Eind oktober raakte in Gorinchem een 11-jarige jongen zwaargewond aan een oog toen een zelfgemaakte croftybom in zijn gezicht ontplofte. Twee dagen eerder raakte in dezelfde gemeente een hond gewond toen het dier snuffelde aan een fles met gootsteenontstopper die op dat moment explodeerde.

    Drogisterijketen Kruidvat stuurde in oktober een bericht naar alle filialen waarin het personeel werd opgeroepen extra op te letten bij de verkoop van gootsteenontstopper aan minderjarigen.

    Het Centraal Bureau Levensmiddelenhandel (CBL) attendeerde de supermarkten op verdachte aankopen van het goedje.

    bron: Nu.nl

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    614
    Thanks
    52
    35 waarderingen in 13 posts
    Bah hier kan ik me dus inderdaad ook erg kwaad over maken. Dat zo'n ding in hun poten knalt en ze dan niks meer kunnen zien kan me niet veel uitmaken maar kom op een dier wat nieteens zichzelf kan verweren(niet dat dat ertoe doet). Maarjah al die dierenmishandelaars dan

    Het werd bij ons ook verkocht, inmiddels staat het onder de toonbank en kan er alleen door vragen aan gekomen worden.

  3. #3
    VWC-Lid Rollende_Babba's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Locatie
    ROTJEknor
    Berichten
    704
    Thanks
    7
    6 waarderingen in 5 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
    Bah hier kan ik me dus inderdaad ook erg kwaad over maken. Dat zo'n ding in hun poten knalt en ze dan niks meer kunnen zien kan me niet veel uitmaken maar kom op een dier wat nieteens zichzelf kan verweren(niet dat dat ertoe doet). Maarjah al die dierenmishandelaars dan

    Het werd bij ons ook verkocht, inmiddels staat het onder de toonbank en kan er alleen door vragen aan gekomen worden.
    Je bedoelt de ontstopper?
    Of heb je het over kant en klare croftybommen? Nee toch?

    Ik vind dat die beesten (geen mensen) ook al zijn ze 8 jaar direct naar een heropvoedingskamp gebracht mogen worden en stallen van dieren mogen uitmesten. En een fikse boete geven waar de ouders ook voor op moeten draaien, want er zit echt iets fout in de opvoeding als je tot zo'nmisselijke daad kan komen, hoe oud je ook bent!

  4. #4
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Wat een klootzak zeg.
    Zulke gasten moeten ze ipv 10 uur taakstraf te geven, 240 uur ezelstront laten scheppen. Maar ze eerst bont een blauw slaan.

  5. #5
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts
    ja die gasten zijn niet goed bij hun hoofd.. die moet je voor de rest van hun leven isoleren van de buiten wereld.. dit soort figuren worden later van die TBS klanten die moet je ook gewoon dood knalle. het enige wat ze aan deze maatschapij bijdragen is rottigheid ... op ruime die handel

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    614
    Thanks
    52
    35 waarderingen in 13 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rollende_Babba Bekijk bericht
    Je bedoelt de ontstopper?
    Of heb je het over kant en klare croftybommen? Nee toch?
    uiterraard. .

    Maar las net dat er een moeder met kind gewond zijn geraakt
    Met vuurwerk kun je nog fatsoenlijk omgaan, dit iz ZO onvoorspelbaar
    Laatst gewijzigd door Guy; 16 december 2006 om 10:23

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2006
    Berichten
    94
    Thanks
    0
    6 waarderingen in 4 posts
    Allemaal sneu enzo, maar wat heeft dit met vuurwerk te maken?

  8. #8
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    614
    Thanks
    52
    35 waarderingen in 13 posts
    Staat niet direct tot verbinding met elkaar. Toch zie je en merk je vaak dat het met elkaar gelinked wordt.
    Denk dat dit kom door vaak de jeugd die dit doet, en het een explosie geeft.

  9. #9
    VWC-Lid Rollende_Babba's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Locatie
    ROTJEknor
    Berichten
    704
    Thanks
    7
    6 waarderingen in 5 posts
    Ik heb het gepost en gelinkt met elkaar omdat dit dus ook met vuurwerk gedaan kan worden... Er is niet zozeer een link maar i.d.d wordt het in de maatschappij geacioseerd met vuurwerkbommen fout natuurlijk, maar mischien wel een dicussie waard.

  10. #10
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gurby Bekijk bericht
    dit soort figuren worden later van die TBS klanten die moet je ook gewoon dood knalle. het enige wat ze aan deze maatschapij bijdragen is rottigheid ... op ruime die handel
    Ik vind dit een beetje te kort door de bocht eerlijk gezegd....
    Ben het natuurlijk helemaal mee eens dat deze mensen er niet makkelijk vanaf mogen komen maar om gelijk TBS en het afknallen van deze mensen erbij te betrekken vind ik ver gaan...
    Je moet wel onthouden dat het vaak kinderen zijn die in een groepje stoer willen doen.... je kan niet gelijk concluderen dat deze kinderen later in een gesticht moeten....
    Het blijft geschift daar geen woord over...
    Dit is toch wel een van de ergste rages ooit als ik de berichten zo lees....
    Echt verschrikkelijk!

  11. #11
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts
    zo is ieder zijn mening fire spree ik ben daarin mischien harder in dan jij.....
    als het mijn kind zou zijn kreeg ie er flink van langs eerlijk waar.....
    en kort door de bocht neej denk het niet... als je iemand zijn leven verziekt is het zeker niet kort door de bocht

  12. #12
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Ik ben het ook helemaal met je eens dat ze flink gestraft mogen worden mijn kind had ook geen fijne dag/week/jaar gehad maar om nou gelijk conclusies voor hun toekomst te trekken vind ik ver gaan....

  13. #13
    VWC-Lid Gurby's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 augustus 2006
    Locatie
    Palmbeach
    Berichten
    807
    Thanks
    42
    35 waarderingen in 17 posts
    nou als je zoiets al in je hoofd haalt is er duidelijk iets niet goed gegaan bij het ontstaan van je hersens..... en worden dit soort dingen van kwaad tot erger

  14. #14
    Pyroworld Firespree's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juni 2006
    Locatie
    Achter de dijk...
    Berichten
    1.251
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Wordt een soort chatbox zo maar goed
    Ik denk dat dit soort dingen niet altijd te maken hebben met verkeerd ontstaan van je hersenen...vrijwel altijd gebeuren dit soort dingen in groepsverband en doet iemand zoiets omdat de groep er druk achter zet om het te doen...
    in zo een groep hoeft er maar eentje te zeggen (als grapje of niet tis ) gooi hem daarheen dan en de rest heeft vaak zoiets van ja bluf bluf... als de groep je zodanig onder druk zet dat je voor gevoel niks anders meer kan dan gooien doe je dat...hoe verschrikkelijk je het zelf misschien ook vind...
    Ga op deze manier niet degen die gegooid heeft in een smoes voorzien want hij heeft zelf verkeerde vriendne uit gezocht mocht het zo zijn gegaan maar het gebeurt jammer genoeg vaak genoeg dat er door deze reden mensen dingen doen die ze eigenlijk niet willen en de rest van de groep ook niet eens in die zin...

  15. #15
    VWC-Lid Rollende_Babba's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Locatie
    ROTJEknor
    Berichten
    704
    Thanks
    7
    6 waarderingen in 5 posts
    Als die in de opvoeding had geleerd respect te hebben dieren had dit nooit gebeurd!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •