Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 23
  1. #1
    VWC-Lid Patz0r's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 november 2008
    Berichten
    102
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts

    Waar ben jij met oud en nieuw en wat ga je doen?

    Ik ben op 31ste in Amsterdam centrum, achter de DAM, lekker druk met toeristen dus veel toeschouwers die helemaal gek gaan worden!

    Ik ga vanaf uurtje of 22:00 pijltjes schieten, en om 0:00 gaat de hel losbreken!!
    (Ik ben gelukkig niet de enigste freak ;)

    Heleboel " mooi " intensief vuurwerk, gezelligheid, vanaf een uur of 2 zal t wel gaan minderen, en dan ga ik de verder met de avond, achter de bar next door ;)

    Als er nog freaks zijn in Amsterdam, zonder doel, plan of locatie, oftewel je staat in je eentje in de straat in een hoekje en niemand boeit het

    Iedereen is welkom de meer zielen meer vreugd ;) en natuurljk nog meer vuurwerk waar iedereen van geniet!!

    + TOP om mede freaks te ontmoeten!

    GROET!
    Laatst gewijzigd door Patz0r; 22 december 2009 om 11:35

  2. #2
    VWC-Lid teun48's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 maart 2008
    Locatie
    0181
    Berichten
    2.928
    Thanks
    524
    530 waarderingen in 195 posts
    Ik ben lekker in mijn eigen dorpje Berlicum, ligt naast Den Bosch.
    Lekker met 2 andere freaks en vele vrienden voor me huis stoken.
    Als de straat vies is wat niet al te lang duurt gaan we door naar een groot veld. Daar is het altijd heel druk en iedereen stookt hard mee.

    In de avond komen er kennisen en familie leden naar ons met vuurwerk!
    En we maken er een gezeligge avond van met spelletjes en vuurwerk.

    Om 12 uur gaan we met zijn alle naar buiten wensen we iedereen een fijn jaar en beginnen we met het stoken.


  3. #3
    VWC-Lid rene306's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 juli 2005
    Berichten
    92
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 2 posts
    ik ben ook gewoon thuis de hele dag ga gewoon af en toe naar buiten
    vuurwerk afsteken en in de avond komt de visite en gaat om 00:00uur de hel los
    als er nog sneeuw ofzo ligt schep ik dat ff weg zoals de stoep en een stukie van de straat en als het regent overdag vind ik nog niet zo erg als het om 00:00 uur maar droog is

  4. #4
    VWC-Lid Vadha's schermafbeelding
    Geregistreerd
    9 december 2007
    Berichten
    375
    Thanks
    1.959
    158 waarderingen in 50 posts
    Ik blijf eerst thuis om samen met een goede vriend van mij te stoken, denk dat ik ongeveer de helft zal afsteken in de avond. Dan zo rond 10 uur ga ik naar familie aan de andere kant van de stad om daar te wachten tot 00.00 om vervolgens de rest op te stoken.

  5. #5
    VWC-Lid lange's schermafbeelding
    Geregistreerd
    29 december 2007
    Locatie
    enschede
    Berichten
    314
    Thanks
    86
    315 waarderingen in 68 posts
    ik ben traditioneel bij mijn ouders, smiddags nog visite.
    s'avonds stoken, beetje tv kijken en bij buren bier drinken.

    0.00 staat de hele buurt dan te bloaz'n

  6. #6
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    7 december 2009
    Locatie
    Centraal Nederland
    Berichten
    401
    Thanks
    167
    127 waarderingen in 85 posts
    Gezellig met de familie een leuke avond houden. Om 00:00 ga ik met mijn zwager en stookmaat naar buiten om de voorraad weg te schieten. Dit jaar voor het eerst uitsluitend siervuurwerk.

  7. #7
    VWC-Lid pl0xmen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 december 2009
    Berichten
    17
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    ik ga om 7 uur met de trein naar leeuwarden -.- word een lange rit
    dan ben ik er rond 10uur 's ochtends en dan nog een half uur in de bus.
    daarna loop ik naar een oude vriend toe(heb hem al meer dan een halfjaar niet gesproken) en gaan we samen een rondje door het dorp lopen dan meteen de buurt wakker maken dat ze weten dat ik er weer ben daarna lekker met me broer de hele dag stoken en om 0.00 beginnen met het grote werk

    (me ouders zijn gescheiden en ik heb ruzie met mijn moeder gehad daarom ben ik er een halfjaar niet geweest)

  8. #8
    VWC-Lid Anthony bomb's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Berichten
    403
    Thanks
    99
    28 waarderingen in 10 posts
    Ik ben thuis en ook een plaats verderop te vinden. (Steenbergen)
    Om 10uur begin ik met wat spul zoals de green glitter missle fluitbatterij, de silver salute van dynasty, en een leuke mat.

    Zo nu en dan even naar binnen voor een slok drinken en een oliebol.

    Zo gaat dat eigenlijk door tot aan 24;00

  9. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Berichten
    1.473
    Thanks
    184
    571 waarderingen in 189 posts
    In de ochtent, precies 10 uur begin ik met mijn project, ik ga lekker door met vrienden tot een uur of 7 dan doe ik mijn afsluitingsproject, en ga ik met ouders en wel, naar de plek waar hun gaan feesten (soort kleine zaal, met andere familie enzvoorts, en nee ik ga niet feesten maar lekker genieten van mijn vuurwerk) en stook ik verder.
    Waarschijnlijk gaat het daar oersaai worden om 12 uur, aangezien ik de enige ben met potten (misschien een kennis? zwager?) en de dichtbijzijnde huizen 100 meter verderop zijn (als ze teminste stoken )
    Dus dan laat ik men potten wachten totdat ik thuis ben, rond een uur of 2. Dan begin ik aan mijn show


    EDIT: Dat van: ''Als ik thuis ben begin ik aan mijn show, is zo gegaan, 12 uur was het chaos, niet verwacht maja, ik dee lekker mee
    1 van de mooiste oud en nieuw
    Laatst gewijzigd door Lesl; 10 juni 2010 om 22:20

  10. #10
    VWC-Lid leo303's schermafbeelding
    Geregistreerd
    18 september 2005
    Locatie
    Eanske
    Berichten
    1.525
    Thanks
    449
    748 waarderingen in 315 posts
    Aah, ik kan me er nu al op verheugen

    's Morgens eerst om 10:00 uur de eerste knallers op straat gooien. Effe de buurt wakker schudden en de eerste kruitdampen opsnuiven, heerlijk! Daarna een paar vrienden ophalen en dan rijden we naar een naastgelegen dorpje om daar de hele middag te genieten bij het Carbid schieten. Ook daar een beetje stoken met de knallers, maarja, het carbid gaat toch vele malen harder haha. Eind van de middag weer terug naar huis, opwarmen, eten, en klaarmaken voor de avond. Misschien stiekem nog wat stoken ondertussen

    's Avonds eerst de collectie wegbrengen naar onze feestlocatie. Daarna terug naar huis om de fiets op te halen hahaha. Dan vanaf ongeveer 20:00 lekker (klein) siervuurwerk stoken, en wat doorlontprojectjes afschieten, afgewisseld met af en toe binnen effe een pilsje en wat te eten scoren. Dat houden we vol tot 23:30, en dan moeten we toch echt binnenkomen van de vrouwen. Vervolgens om 00:00 als een speer naar buiten en genieten van het moois in de buurt. Pas zodra dat minder begint te worden gaan we onze eigen potten en matten stoken. Zin zin zin!!!

  11. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 november 2009
    Berichten
    22
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Nou ik ben denk ik toch echt de enigste grote freak in mijn straat die echt opstaat om 10 uur te beginnen. Ik zit de hele dag thuis want sinds ik geboren ben ben ik maar 2 keer weg geweest met oud en nieuw en vond daar geen reet aan!

    Ik stook dan de hele dag door in mijn straat af en toe een pauze maar dan ga ik gelijk weer verder. Om 11/12 uur stink al enorm naar kruit volgens ma. En natuurlijk steek gewoon weer verder af. Als er een vuur is zitten wij ondertussen dingen te verzamelen als er nog wat is. Stoken gaat natuurlijk door tot een tijd van 10 voor 12 en dan naar binnen of zoals vorig jaar alles naar het vuur brengen :S. Was vorig jaar zelfs net te laat binnen!!! En dan het nodige siervuurwerk. En stoken gaat door tot ik er genoeg van heb! Ohja, helemaal vergeten de buren komen bij ons oud en nieuw vieren en die brengen natuurlijk ook wel wat vuurwerk mee!


    Nouja, bye

    Powpow
    Laatst gewijzigd door Powpow; 26 december 2009 om 01:15

  12. #12
    VWC-Lid PyroDC's schermafbeelding
    Geregistreerd
    22 september 2008
    Berichten
    36
    Thanks
    3
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Vanaf 10 uur in mijn trouwe stadje almere aan het stoken.
    Af en toe een pauze of ff bijvullen.
    Rond 17:00 komt me vriendin die gwn moet accepteren dat ik deze 1 dag van het jaar gewoon ff lekker wil stoken.
    0:00 naar binnen champagne drinken en dan nogmeer stoken en dan rond 2 uur bij de overburen naar binnen om nog ff te drinken.
    En dan rond 4 - 5 uur rustig in slaap vallen in me te drukke 1 pers bedje : ).
    2012 - 2013 (L)(L)

  13. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    28 augustus 2009
    Locatie
    Eck en Wiel
    Berichten
    110
    Thanks
    1
    13 waarderingen in 2 posts
    Van 10.00 tot 12 klein beetje vuurwerk stoken hier in het dorp.

    Van 1 tot half 7 werken.

    En daarna weer lekker thuis

  14. #14
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 augustus 2008
    Berichten
    5
    Thanks
    1
    0 waarderingen in 0 posts
    Ben overdag hier in me eigen woonplaats in de middag ga ik ff naar buiten om een rol en wat klappers af te steken en rond een uur of 19.30 begin ik met wat sier dan ga ik naar vrienden in een andere plaats en gaat het rond 22.00 ff los met sier en knal dan weer tv kijken en opwarmen voor het 0.00 moment (mooiste moment van het jaar)dan gaan de rest van de collecties de lucht in

  15. #15
    VWC-Lid Luman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 september 2009
    Berichten
    47
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Beetje in de straat stoken tot een uur of 5/6.
    En dan richting m'n neef waar er een heleboel sh... oliebollen de lucht in worden geschoten!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •