Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 23 van 23
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    13 december 2008
    Berichten
    95
    Thanks
    5
    2 waarderingen in 2 posts
    Eerst lekker uitslapen, voor zover ik kan uitslapen
    En dan een lekker krantje lezen.
    Dan een pakketje vuurwerk naar m'n neef brengen en daar ff op de koffie.
    Daarna weer richting huis, ondertussen een lekkere zak warme oliebollen halen.
    Dan thuis eerst even en oliebol eten, en dan de garage in.
    De folie van de cakes af halen, lontjes vrijmaken etc, en kijken wat ik tegelijk met elkaar ga shieten, en wat na elkaar.
    Dan nog is even de fora uitpluizen om te kijken wat ik vergeten ben.
    Net voor sluitingstijd rij ik weer eens richting de vuurwerkwinkels in de buurt.
    Kijken wat ik nog voor een leuk prijsje mee kan nemen, en als de winkel dicht gaat, kijken wat de eigenaar afsteekt (vaste traditie, na slutingstijd geeft ie een klein showtje)
    Dan plant ik mezelf op de bank voor Ik Hou Van Holland, met een oliebol.
    Ondertussen mischien 1 of 2 kleine cakes afschieten die om 00.00 toch niet opvallen.
    Dan met m'n ouders en zusje aftellen, de mensen op straat nieuwjaar wensen, en dan gaan we los!


  2. #17
    VWC-Lid niewap's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 december 2008
    Locatie
    wapenveld
    Berichten
    174
    Thanks
    24
    2 waarderingen in 2 posts
    Niet al te laat uit bed, uurtje of 10.
    Gewoon relaxen en hier even kijken natuurlijk.
    Beetje oliebollen eten en af en toe wat afsteken, niet meer de hele dag. S'avonds af en toe wat sier afsteken en om na 12ven het mooiste wat ik in huis heb...
    Waarschijnlijk na 1uur nog even naar een feest toe indien gezellig dan langer(B)

    Kan zijn dat dit hem word, maar kan ook zijn dat er onverwachts iets gebeurt dat het word veranderd natuurlijk. Maar dat is overal zo mee.
    Geniet ervan!!, voor je het weet zijn die mooie laatste dagen van het jaar voorbij...

  3. #18
    VWC-Lid pyro-power's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 augustus 2008
    Locatie
    Op het bureau
    Berichten
    587
    Thanks
    3
    9 waarderingen in 6 posts
    Moet eerst werken van 8 tot 5 bij de Bakker Bart, daarna ga ik er tegen aan natuurlijk. En in m'n pauzes ga ik ook keihard stoken natuurlijk, freaks lokken naar de bakkerij met m'n vuurwerk enzo
    Guess who's back?

  4. #19
    VWC-Lid Vaessen's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 december 2009
    Berichten
    202
    Thanks
    7
    7 waarderingen in 6 posts
    Ik moet eerst werken tot 13:00 , daarna ga ik mn vriendin ophalen en thuis alles klaarmaken voor het feestje in de avond, ik laat wellicht wel al een kleine cake of een pijltje of 2-3 af, verder niets.

    In de avond is het feest, lekker eten en drinken met vrienden, rond 23:00 ga ik alles zover klaarzetten in de volgorde zoals het afgestoken zal worden, waarna ik vervolgens hoop dat het niet of in ieder geval niet te hard regent..

    00:00 is het snel snel happy new year wensen en daarna lekker los gaan

    Can't wait...

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    4 november 2007
    Berichten
    5.582
    Thanks
    2.934
    4.276 waarderingen in 1.455 posts
    kan s'morgens nog vuurwerk afsteken en moet om 12:00 werken in een vuurwerkwinkel tot 17:15uur normaal tot 17:00uur maar we houden een happy moment voor VWC leden bekend als actie de-vuurpijl.

    na dat deze actie is afgelopen sluiten we de winkel en gaan we met alle jongens die gewerkt hebben de bunkers in en mogen 1 minuut winkelen(Gratis.
    Daarna gaan we met de baas en zijn vrouw ondergenot van een oliebol de restanten afsteken en dat is een leuk showtje.
    dan naar huis en verdaer met mijn doorlont projecten en wachten tot 24:00 uur en dan los gaan op de goede manier.

    dit is mijn dag

  6. #21
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.755
    Thanks
    3.294
    11.367 waarderingen in 5.122 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
    na dat deze actie is afgelopen sluiten we de winkel en gaan we met alle jongens die gewerkt hebben de bunkers in en mogen 1 minuut winkelen(Gratis.
    En hoe groot was de buit ?

    Kan ik daar volgend jaar ook niet werken LOL

  7. #22
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ik was tijdens de jaarwisseling in Velsen Noord bij mijn vriendin thuis. En uiteraard daar ook flink staan stoken. Broer van mijn vriendin kreeg allemaal complimenten op zijn werk voor het mooie vuurwerk, heel gaaf dus! Daar doe je het ook voor.

    En tot 10 uur savonds heb ik thuis staan stoken, was nog mooier daar. Volgend jaar.. Thuis? In ieder geval met me broertje zodat die ook van grote dingen kan genieten hehe.

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Berichten
    66
    Thanks
    4
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Dit jaar viel (niet als het jaar ervoor) weer flink tegen. Hele dag rondgesjokt en zelfs een uur (of 1,5) binngezeten.

    's avonds lekker voor de deur gestookt. 's nachts natuurlijk ook lekker voor de deur. Oliebol in de ene hand, aansteeklont in de andere.
    Rozen verwelken, Schepen vergaan, maar mijn liefde voor Vuurwerk blijft altijd bestaan!:handsup:

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •