Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wenspijl van Lesli Vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    Ja vorig jaar gaf ik er een aan me moeder die totaal niet van vuurwerk hield maar dit toch wel een mooi gebaar vond
    Vuurwerk is een passie!

    Comment


      #62
      Hier een filmpje van mij!

      jammer dat het zo mistig was!

      + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

      Comment


        #63
        't Is wel een leuke pijl, maar voor die prijs (in ogenschouw nemend dat slechts één euro naar het goede doel gaat) véél te duur. Geef dan minimaal 2 euro van de verkoopprijs aan Doe Een Wens. Ik maak liever het hele bedrag over aan de stichting, wat ik dan ook gewoon evenals vorig jaar weer ga doen.

        Comment


          #64
          Mooie vuurpijl. Maar niemand zal een cent aan deze pijl uitgeven. Ten eerste is die erg duur en ten tweede gaat er maar een simpele 1 euro naar het goede doel. Met deze prijs moet minstens 2 euro erna toegaan.
          Website: https://www.rfgfireworks.nl

          Comment


            #65
            ik vind het een mooie doel dus ik zal er wel een kopen
            Geniet vandaag want wie heeft er jouw beloofd dat er een morgen is?

            Comment


              #66
              dit jaar kost die 7,49, vind ik teduur, als er nou 5 euro van naar het goede doel ging dan was het anders

              Comment


                #67
                Helemaal mee eens. Op zo'n pijl moet je gewoon geen winst maken. De kosten bestaan dan uit x productie kosten en x euro voor het goede doel.
                Nu gaat er 1 euro naar het goede doel, een klein beetje zin de productie kosten en de rest is wint.

                Ik was eigenlijk van plan om hem dit jaar aan te schaffen maar om daar nu 2 euro meer voor te betalen heb ik er ook niet voor over.

                Comment


                  #68
                  Veel te duur! Best jammer, want is een leuk idee om eens op een andere manier een goed doel te steunen.
                  Stoken tot je er bij neervalt!

                  Comment


                    #69
                    Waar ik me ook over verbaasde,is dat ie nu al gekocht kan worden. Hij hing gewoon tussen het kindervuurwerk wat nu al verkocht wordt!
                    Zeg niet alles wat je weet,maar weet wat je zegt...

                    Comment


                      #70
                      Dat lijkt mij niet de bedoeling. Dat verkooppunt is dus gewoon in overtreding.

                      Comment


                        #71
                        ik vind hem ook te duur
                        maak liever 5e over aan stichting doe een wens.
                        en laat die pijl dan ma zitten zo mooi is die niet

                        Comment


                          #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                          ik vind hem ook te duur
                          maak liever 5e over aan stichting doe een wens.
                          en laat die pijl dan ma zitten zo mooi is die niet
                          Als iedereen dat doet EN een pijl koopt is het nog beter!
                          Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

                          Comment


                            #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door red thunder Bekijk bericht
                            Waar ik me ook over verbaasde,is dat ie nu al gekocht kan worden. Hij hing gewoon tussen het kindervuurwerk wat nu al verkocht wordt!
                            dan wil jij mij vast wel vertellen waar? het zou de eerste vuurwerkwinkel zijn die openlijk vuurwerk verkoopt buiten de verkoop dagen om.

                            Comment


                              #74
                              Oorspronkelijk geplaatst door red thunder Bekijk bericht
                              Waar ik me ook over verbaasde,is dat ie nu al gekocht kan worden. Hij hing gewoon tussen het kindervuurwerk wat nu al verkocht wordt!
                              geloof ik eigenlijk niet, of ze moeten dom zijn

                              Comment


                                #75
                                Als alle leden hier op VWC die 5,95 over heeft dan kunnen we als freaks een statement maken en een positief gebaar maken aan de rest van NL waardoor de stichting een extra financiële impuls krijgt. Het aantal leden maal 1 Euro!!!!! Misschien een leuke actie om op te zetten??? Ik kan jullie vertellen dat ik het zelf gezien heb dat Doe Een Wens stichting ècht het geld goed gebruikt!

                                Een positief geluid van onze kant is altijd goed en is hard nodig.
                                @VWC, jullie kunnen binnenkort een mail verwachten...
                                Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

                                Comment

                                Working...
                                X