Banner Lesli Vuurwerk - Vuurwerkplanet.nl
Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 114
  1. #31
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aap007 Bekijk bericht
    als nederlander ben ik toch wel achterdochtig waar de rest van het geld dan heen gaat.
    Als je hebt gezien hoe ze verpakt zitten dan weet je waar dat geld heen gaat, ELKE pijl zit per stuk verpakt in een plastic zak.

    en dat is dus zonde he, maken ze een product waar een deel van de opbrengst naar een goed doel gaat.
    dan doe je tog niet elke pijl in een dure plastic zak? iig zo bekijk ik het.
    Once a pyro, always a pyro

  2. #32
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    614
    Thanks
    52
    35 waarderingen in 13 posts
    Ik snap je denken, maar door die speciale plastic zak krijgt een dergelijke pijl wel een degelijke uitstraling voor de klant, door die 10cent hooguit 30 cent wordt er wel gezorgd dat er enkele meer verkocht worden. Wat betreft het rendament wat ze hier mee behalen geen idee. Maar dit lijkt me een visie die zij wellicht in gedachte hebben. Wellicht is een donatie kaartje bij elke pijl wel een goede oplossing

  3. #33
    VWC-Lid aap007's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 november 2006
    Berichten
    98
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guy Bekijk bericht
    Ik snap je denken, maar door die speciale plastic zak krijgt een dergelijke pijl wel een degelijke uitstraling voor de klant, door die 10cent hooguit 30 cent wordt er wel gezorgd dat er enkele meer verkocht worden. Wat betreft het rendament wat ze hier mee behalen geen idee. Maar dit lijkt me een visie die zij wellicht in gedachte hebben. Wellicht is een donatie kaartje bij elke pijl wel een goede oplossing
    Dat lijkt me niet. Mensen die dit soort pijlen kopen doen het voor het goede doel, anders kocht je natuurlijk de goedkopere pijlen met de betere effecten.
    Ik denk dat ze gewoon die wenspijl per stuk moeten verkopen, papiertje aan de stok en meer niet. Zoveel mogelijk rendement eruit halen als nodig is lijkt mij, zeker voor een goed doel!

  4. #34
    Administrator Mattenfreak's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Omgeving Utrecht
    Berichten
    11.105
    Thanks
    12.982
    19.589 waarderingen in 4.250 posts
    Kwam toevallig langs dit bericht op de site van Lesli Vuurwerk.
    Bevat informatie over de opbrengst, een flink bedrag en laat meteen weten dat er dit jaar weer een Wenspijl te koop is.

    Opbrengst Wenspijl overhandigd aan Wendy van Dijk



    Afgelopen maand was het moment dan aangebroken.
    Namens Lesli Vuurwerk overhandigde Jasper Groeneveld de goed gevulde cheque met een bedrag van maar liefst 29.800 euro aan Doe Een Wens-ambassadeur Wendy van Dijk. Dit bedrag is de opbrengst van de verkoop van de afgelopen jaarwisseling nieuw geintroduceerde vuurwerkpijl, de Wenspijl. Per verkochte Wenspijl doneert Lesli Vuurwerk €1 aan Doe Een Wens Stichting Nederland.

    Er zijn in totaal 29.800 Wenspijlen verkocht. Door alle wensen die de lucht in zijn geschoten, kunnen, met behulp van deze opbrengst van €29.800,=, de wensen van veel ernstig zieke kinderen in vervulling gaan. Dankzij de medewerking van de ruim 350 Lesli vuurwerkverkooppunten verspreid over heel Nederland en uw vertrouwen als consument in de aankoop van de Wenspijl heeft Lesli Vuurwerk deze cheque aan Doe Een Wens Stichting kunnen overhandigen.

    Ook het komende vuurwerkseizoen zal de Wenspijl weer bij alle verkooppunten van Lesli Vuurwerk verkrijgbaar zijn. Maar u kunt ook te zijner tijd uw Wenspijl(en) bestellen op www.vuurwerkplanet.nl of www.wenspijl.nl. Bezoek ook de site www.doeeenwens.nl voor meer informatie over Doe Een Wens Stichting Nederland.
    Laatst gewijzigd door kruitsnuiver; 18 januari 2008 om 08:31

  5. #35
    VWC-Lid Invader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Locatie
    Gäöl
    Berichten
    971
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Haha, toevallig hoorde ik een paar dagen geleden dat Wendy van Dijk een gigantische winst heeft gehaald dit jaar.
    Toch wel een erg grote omzet, 29.800 pijlen verkocht. Zo zie je maar weer de solidariteit en vooral de welvaart in Nederland.

  6. #36
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    29 juli 2005
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    1.851
    Thanks
    2
    18 waarderingen in 14 posts
    Nog een paar foto's, waarvan onderandere 1tje van de cheque van 29.800 euro.





    Laatst gewijzigd door kruitsnuiver; 16 september 2007 om 01:24 Reden: thanks to invader, foto is aangepast.
    Once a pyro, always a pyro

  7. #37
    VWC-Lid Invader's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Locatie
    Gäöl
    Berichten
    971
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    Toch wel een aardig grote pijl. Je hebt trouwens 2x dezelfde foto gepost.

  8. #38
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Hij is nu trouwens 6,95. Vind dat dus echt schofterig, zelfs iets voor het goede doel moet een euro duurder. En wedden dat die euro extra niet naar de stichting gaat?

    Zowat 7 euro voor een mager pijltje. Sneu voor de stichting, maar de importeur en detailisten draaien wat mij betreft deze actie de nek om door het verhogen van de prijs.

    Filmpje:
    http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=1524
    Laatst gewijzigd door Jupilerfreak; 14 november 2007 om 16:25

  9. #39
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Berichten
    1.426
    Thanks
    272
    321 waarderingen in 178 posts
    ik heb het al eens ergens vermeld maar zal het nog maar eens zeggen.. ik heb deze pijl afgelopen jaar ook gehad.. nou wat een slechte pijl was dit! ookal gaat die euro naar het goede doel voor 5 euro moeten ze toch wel een betere pijl kunnen maken als deze.

    dus ik maak voortaan die ene euro zo wel over naar die stichting en dan houd ik er 5 in mijn eigen zak waar ik een veel leuker pijltje voor kan kopen want dit is echt zonde van me geld

  10. #40
    VWC-Lid Bert's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 juli 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    408
    Thanks
    343
    41 waarderingen in 28 posts
    Ik stort ook liever die 6,95 euro aan de stichting dan dat ik die pijl weer haal. Het idee van "voor het goede doel" is er bij mij een beetje af aangezien Lesli hier zijn zakken lekker mee vult en slechts 1 eurotje per slechte pijl weg geeft.

    edit:
    Doe Een Wens Stichting Nederland in Woerden
    bankrekening 36.60.21.222
    http://www.doeeenwens.nl/particulieren_donatie.html
    Laatst gewijzigd door Bert; 16 november 2007 om 10:14

  11. #41
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Berichten
    8.650
    Thanks
    5.120
    3.064 waarderingen in 1.426 posts
    Het bewijs is geleverd, stichting doe een wens blijft slechts 1 euro ontvangen, de extra euro komt nu ten goede aan de importeurs en detailisten.





    Ik ga dus mooi zelf doneren aan Stichting doe een wens.

  12. #42
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 september 2007
    Berichten
    1.673
    Thanks
    0
    4 waarderingen in 4 posts
    Ik vind de pijl het geld ook niet waard nee.
    En als ik iets aan een goed doel wil geven geef ik wel een paar euro ofzo in een potje aan iemand.. Die vaak bij winkelcentrums staan bijvoorbeeld.
    Bovendien wordt hier ook best vaak misbruik van gemaakt door mensen..

  13. #43
    VWC-Lid X-Treme's schermafbeelding
    Geregistreerd
    26 september 2006
    Locatie
    Noordwijkerhout
    Berichten
    224
    Thanks
    28
    236 waarderingen in 73 posts
    Ondanks de gestegen verkoopprijs zijn er het afgelopen jaar toch nog 32.600 wenspijlen verkocht.
    Wat dus neerkomt op een totaal bedrag van € 32.600,- voor de Doe een wens Stichting.

  14. #44
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    Wat een verkoper mij vetelde, is dat vrouwen ze graag kopen.
    Mede vanwege het goede doelen idee en dat ze een wens kunnen doen.

    Ik wou er vorig jaar 1 kopen, heb het niet gedaan.
    Misschien dat ik er dit jaar wel koop, omdat er een Lesli dealer in me stad zit.
    Maar dat ligt er aan, wat ik voor de rest ga kopen in het voorseizoen....

  15. #45
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Berichten
    2.283
    Thanks
    1.618
    945 waarderingen in 366 posts
    Vrouwen hebben ook inderdaad geen verstand van vuurwerk want het zijn baggerpijlen.
    Laatst gewijzigd door jejestilo074; 12 juli 2008 om 15:07

Pagina 3 van 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •