Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 123
  1. #16
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Ja hoor, de actie met Dutch Fireworks is bekend gemaakt!!
    En het is een hele mooie actie met zeer hoge kortingen!!!

    De actie is hier te lezen door de volgende link aan te klikken:

    http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/sho...120#post301120

  2. #17
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2009
    Berichten
    191
    Thanks
    219
    343 waarderingen in 112 posts

    Dutch-Fireworks webwinkel geopend

    Liefhebbers,

    Dutch-Fireworks uit Tiel heeft de webwinkel inmiddels ook geopend.

    www.dutch-fireworks.nl

    Nagenoeg het gehele dynasty assortiment, welke tevens in onze folder staat is nu te bekijken.

    De folder zullen we z.s.m posten.

    Veel plezier.

    Bob1 en Marinus

  3. #18
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Grote vuurwerkshow bij Dutch Fireworks
    woensdag 1 december 2010 04:02
    TIEL - Voor het tweede jaar houdt Dutch Fireworks komende zaterdag een grote vuurwerkdemonstratie. Bij deze show kunnen consumenten alvast kijken wat voor vuurwerk er dit jaar gekocht kan worden tijdens de voorverkoop en de laatste drie dagen van het jaar in het pand aan de Vijverlaan 6 in Tiel.

    door Esther Coumans

    Het pand van MB schoonmaak- en bedrijfsdiensten aan de Vijverlaan 4 in Tiel is vorig jaar uitgebreid. Vijverlaan 6 is erbij gekomen en deze ruimte hebben Marinus van Binsbergen en Bob Langras vorig jaar voor het eerst benut voor de verkoop van consumenten vuurwerk. In het dagelijkse leven is Van Binsbergen de eigenaar van MB schoonmaak- en bedrijfsdiensten en Langras is bij het bedrijf rayonleider. Daarnaast houden ze allebei een passie van vuurwerk er op na.

    ,,Het is allemaal uit een hobby ontstaan", vertelt Langras over de verkoop van het consumenten vuurwerk. ,,Al 21 jaar verkoop ik vuurwerk en verzorg ik professionele shows zowel in Nederland als ver daarbuiten." Dat Langras goed is met het vuurwerk bewijst wel dat hij medeverantwoordelijk was voor het vuurwerkspektakel op de veertigste verjaardag van prins Willem-Alexander. ,,Dat was natuurlijk fantastisch om te doen."

    Van het een kwam het ander en nu gaan ze voor de tweede keer consumentenvuurwerk verkopen. ,,Wij hebben gekozen voor het merk Wolff", geeft Van Binsbergen aan. ,,Het is kwalitatief goed en betaalbaar vuurwerk en het heeft vrij veel liefhebbers. En in de omgeving van Tiel is het verder niet verkrijgbaar. Ook goed om te weten is dat het bij professionele bedrijven en de diverse vuurwerkfora op nummer 1 staat.”

    Niet iedereen kan en mag zomaar consumentenvuurwerk verkopen. ,,Voordat je één rotje hebt verkocht, zijn er al tientallen mensen langs geweest om alles goed te keuren”, laat Van Binsbergen weten. Langras vult aan: ,,Je moet van tevoren voldoen aan alle regelgeving met bijbehorende procedures en veel diploma’s en certificaten halen. Je moet namelijk wel voldoen aan alle veiligheidseisen. Veiligheid blijft belangrijk. Het afsteken van vuurwerk met oud- en nieuw is een traditie en dat moeten we ook houden.”

    Dutch Fireworks is een zelfstandig bedrijf. ,,Wij kunnen daardoor in Tiel onderscheidend zijn”, aldus Van Binsbergen. ,,Op andere plaatsen in de regio waar vuurwerk wordt verkocht, is het vaak een nevenactiviteit. Wij zijn daarin echt een uitzondering.” Langras: ,,Wij hebben de ruimte, tijd en aandacht om de mensen goed in te lichten. Wij geven echt advies op maat. Iemand moet met een voldaan gevoel naar huis gaan en van het vuurwerk genieten.”

    In de folder die 8 december huis-aan-huis wordt verspreid staat een selectie van het consumentenvuurwerk. ,,En tijdens de demonstratie van zaterdag 4 december wordt de selectie van de folder getoond in de show”, zegt Langras. ,,De opening en het slot is volledig afgestemd op muziek. Het wordt een super spektakel. Iedereen is welkom om te komen kijken aan de Vijverlaan. Het begint om 19.00 uur. Na de demonstratie zijn de mensen welkom om een kijkje in de winkel te nemen en alvast te reserveren voor de jaarwisseling.” Voor iedere bestelling boven de €10,- krijgt de klant een veiligheidbril gratis en vanaf € 30,- ook een extra pot vuurwerk.

    Op de website www.dutch-fireworks.nl staat al het vuurwerk die de consumenten kunnen bestellen in de voorverkoop. Met bij elk stuk vuurwerk een apart filmpje, zodat de klanten kunnen zien wat het precies doet en hoe het eruit ziet.

    Dutch Fireworks, Vijverlaan 6 Tiel, www.dutch-fireworks.nl.

    Bron : http://www.veenendaalsekrant.nl/page...ks.630078.news
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  4. #19
    VWC-Lid the cigarman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 maart 2008
    Locatie
    Bij Filpjes vuurwerkwinkel.
    Berichten
    4.969
    Thanks
    2.327
    3.388 waarderingen in 1.553 posts
    Leuk stukje.
    Wat een kijkje geeft in de ,,keuken'' van Dutch fireworks.

    Oei wat heb ik er toch donders zin in zaterdag!
    Kom zei de vis in de vissenkom.

  5. #20
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Leuk stukje Arjan wat je gevonden hebt over Dutch Fireworks. Bedankt.
    Ik kijk enorm uit naar zaterdag, ik heb er zin in.

  6. #21
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.771
    Thanks
    3.297
    11.380 waarderingen in 5.129 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
    Leuk stukje Arjan wat je gevonden hebt over Dutch Fireworks. Bedankt.
    Ik kijk enorm uit naar zaterdag, ik heb er zin in.
    Jij gaat ook overal heen he, je lijkt wel een vuurwerkfreak . Ik ben hier niet aanwezig maar ik zie jou en je vrouw een week later in Zoetermeer
    Vuurwerk doet de duivels dansen

  7. #22
    VWC-Lid Sop's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 oktober 2010
    Locatie
    jup
    Berichten
    100
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    Ik snap dat niet, €17,- gratis vuurwerk bij een bestelling van €30,- dus als ik de heavy 5 (€34,60) + pijlenpakketje imperial (€10,40) = samen €45,- neem
    hoef ik maar 30 euro te betalen, dit lijkt me nogal onlogisch...
    Iemand duidelijkheid?

  8. #23
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    11 juli 2005
    Berichten
    16.113
    Thanks
    2.017
    2.617 waarderingen in 1.037 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sop Bekijk bericht
    Ik snap dat niet, €17,- gratis vuurwerk bij een bestelling van €30,- dus als ik de heavy 5 (€34,60) + pijlenpakketje imperial (€10,40) = samen €45,- neem
    hoef ik maar 30 euro te betalen, dit lijkt me nogal onlogisch...
    Iemand duidelijkheid?
    Sop@ Volgens mij moet je het zo zien:
    Je rekent 45 euro af, maar je krijgt ter waarde van (45+17) 62 euro aan vuurwerk mee.
    Het is dus geen korting op het aankoopbedrag maar gratis vuurwerk bij een besteding van een minimum aankoopbedrag


  9. #24
    VWC-Lid Sop's schermafbeelding
    Geregistreerd
    25 oktober 2010
    Locatie
    jup
    Berichten
    100
    Thanks
    0
    2 waarderingen in 2 posts
    En die 17 euro kiezen zij uit?

  10. #25
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2009
    Berichten
    191
    Thanks
    219
    343 waarderingen in 112 posts
    35% korting dutch - fireworks Tiel

    Liefhebbers,

    Vanaf vandaag is onze webwinkel weer open.

    www.dutch-fireworks.nl

    Wij geven 35% op ons Wolff Dynasty assortiment. Deze actie loopt van 12 november tot en met 6 december.

    Bestellen is eenvoudig en volautomatisch geregeld via onze webwinkel. Kijk rustig rond in onze webwinkel en bestel wat je leuk vind.

    Aktie artikelen, veiligheidsartikelen en de ZINK FEUERWERK pijlen uitgezonderd
    Voor de ZINK FEUERWERK pijlen hebben we een prachtige prijs die nergens ander wordt gegeven op dit moment.

    Tiel ligt in het midden van het land en is daarom voor een ieder makkelijk te bereiken tijdens de DDD.
    Om goede aandacht aan je bestelling te kunnen geven hebben wij de afhaalmomenten ook al aangegeven, zodat je zelf kunt bepalen wanneer het je het beste uitkomt.

    Het team van Dutch-Fireworks gaat samen met jouw voor een KNALLEND 2012


    www.dutch-fireworks.nl Vijverlaan 6 4005 HB Tiel. Het beste vuurwerk van de Betuwe!
    Laatst gewijzigd door Bob1; 12 november 2011 om 19:29 Reden: Homepage is aangepast

  11. #26
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2009
    Berichten
    191
    Thanks
    219
    343 waarderingen in 112 posts
    ZINK PIJLEN NL DUTCH-FIREWORKS TIEL

    Vanaf vandaag, zolang de voorraad strekt in MIDDEN NEDERLAND de ZINK PIJLEN NL

    Voor een prachtige prijs van € 57,50 per pakket.

    10 x 40 gram

    Inhoud
    Witte dop Weisse Blinker 2 x
    Gouden dop Gold 3 x
    Zilveren dop Silber Weide 2 x
    Zwarte dop Leuchtkäfer 3 x

    Bestellen op www.dutch-fireworks.nl

  12. #27
    Banned
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    1.517
    Thanks
    925
    225 waarderingen in 123 posts
    Oef, 35% korting op de prijzen die soms al liggen onder de adviesprijs (zoals bij Megaboost), zonder dat je een bepaald bedrag hoeft te halen!
    Je bent haast wel gek als je hier geen gebruik van maakt!

  13. #28
    VWC-Lid Meshuggah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 december 2010
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    416
    Thanks
    1.741
    300 waarderingen in 104 posts
    Heb alleen een vraagje, waarom doet de silver salute als enige sier cake niet mee voor de 35% kortings actie? (en krijgen jullie de heave 4/5 nog in jullie assortiment?)

    Groetjes,
    Meshuggah

  14. #29
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2009
    Berichten
    191
    Thanks
    219
    343 waarderingen in 112 posts
    Meshuggah,

    Staat erbij! vinkje vergeten.

    Je kunt ze bestellen.

    Bob1

    Heavy 4 en 5 dit jaar helaas niet.

  15. #30
    VWC-Lid Meshuggah's schermafbeelding
    Geregistreerd
    12 december 2010
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    416
    Thanks
    1.741
    300 waarderingen in 104 posts
    Als ik vervoer kan regelen zijn jullie eerste keus!

Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •