Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Intratuin vuurwerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Iemand enig idee waar de atro magic wip is gebleven (knetterlint)
    Zoetermeer en pijnacker gemailt maar nog geen reactie.

    Comment


      #32
      De Intratuin webshops zijn ook deels online, maar nu zie ik dat mijn schuurmans/China red dealer een Lesli dealer is geworden. Nee bedankt
      Doe gewoon normaal, dat is het moraal

      Comment


        #33
        Dit was vorig jaar ook zo. Ik baalde alle china red weg maar dit veranderde toen wel weer. de site is online maar het assortiment klopt nog niet per plaats.

        Comment


          #34


          Collectie helaas nog zonder prijzen

          Comment


            #35
            Intratuin Zoetermeer : https://zoetermeer.intratuinvuurwerk.nl/
            Vuurwerk doet de duivels dansen

            Comment


              #36
              De Soviet Shooter line heet nu Star Shooters zo te zien. De Koersk display box heeft ook een andere naam nu, namelijk: STARSHOOTERS MAMMOTH PROFIBOX. Zullen ongetwijfeld nog meer producten zijn met een andere naam.

              Comment


                #37
                Moet wel zeggen dat het assortiment van al die tuincentrums verre van interessant is...

                Comment


                  #38
                  op deze site staan wel al de meeste prijzen, kan misschien een beetje helpen
                  http://dubai.webshop.vuurwerkpos.nl/

                  Comment


                    #39
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kimberly Bekijk bericht
                    op deze site staan wel al de meeste prijzen, kan misschien een beetje helpen
                    http://dubai.webshop.vuurwerkpos.nl/
                    Zo dan, ben jij een snuffelwonder of zo dat je die hebt gevonden
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Torrr Bekijk bericht
                      Zo dan, ben jij een snuffelwonder of zo dat je die hebt gevonden
                      Hehehe ^•^

                      Comment


                        #41
                        Op de webshops die al online staan is geen China Red meer te vinden. echt ontzettend jammer, steeds meer het idee dat mijn vrees de werkelijkheid gaat worden.
                        China Red heeft meer betaalbaar spul, daarnaast had ik al een Lesli dealer in de buurt...
                        Doe gewoon normaal, dat is het moraal

                        Comment


                          #42
                          hier de lijst van verkooppunten.

                          Vuurwerk kopen? Bekijk waar ons vuurwerk verkocht wordt. China Red wordt verkocht door heel Nederland. Zoek op een dealer bij u in de buurt...


                          de webshops kloppen nog niet dat was vorig jaar ook zo had ik hierboven ook al gezegt. We zijn er nog te vroeg bij.

                          Comment


                            #43
                            Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                            hier de lijst van verkooppunten.

                            Vuurwerk kopen? Bekijk waar ons vuurwerk verkocht wordt. China Red wordt verkocht door heel Nederland. Zoek op een dealer bij u in de buurt...


                            de webshops kloppen nog niet dat was vorig jaar ook zo had ik hierboven ook al gezegt. We zijn er nog te vroeg bij.
                            Je had helemaal gelijk man, de webshop word nu geupdate, en china red staat er weer bij!
                            Nu nog wachten op de prijzen
                            Doe gewoon normaal, dat is het moraal

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door kruitstress Bekijk bericht
                              Je had helemaal gelijk man, de webshop word nu geupdate, en china red staat er weer bij!
                              Nu nog wachten op de prijzen
                              Een aantal webshops zijn nu volledig online bijv: de intratuin in Hendrik ido ambacht kun ja ook vast de prijzen zien.

                              Comment


                                #45
                                Mijn dealer in Cruquius is ook online, incl prijzen.
                                Nieuw is de Zena collectie!
                                Senyor pirotècnic, pot començar la mascletà !!!

                                Comment

                                Working...
                                X