Banner GBV-WECO - DeVuurwerkwinkel.nl
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 82
  1. #61
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2010
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    101
    Thanks
    100
    72 waarderingen in 29 posts
    Gisteren avond mijn bestelling en Prijs opgehaald! Niets dan lof wat een geweldige snelle service en vriendelijk personeel. Bij mijn vertrek nog even controle ik miste nog wat ?? Ahh de caliberbox snel naar binnen en zonder problemen uit de bunker getrokken en geleverd .. Vuurwerkbestel bedankt voor de goede communicatie en geweldige services . Mij zien ze hier volgend jaar zeker terug .. Stefan & Personeel beste wensen voor 2017 en tot volgend jaar !!

  2. #62
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2011
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    110
    Thanks
    233
    83 waarderingen in 36 posts
    Heb hier vandaag mijn prijs opgehaald, dus wellicht niet meer objectief.. maar wat een superwinkel, duidelijk word aangegeven waar je moet zijn ( outlet, losse verkoop en afhalen duidelijk gescheiden).

    Net zo veel (vriendelijk) personeel als klanten, ik stond binnen 1 minuut weer buiten met mijn cakeboxen. Super gestroomlijnd! Vuurwerkbestel mijn budget is niet zo groot dus ben extra blij met de prijzen. Hartelijk dank en goede zaken gewenst!

    Oh ja wou nog even melden hoe attent ze hier zijn; op 1 van de cakeboxen zit een sticker met de tekst '' LET OP: Dit product bevat een kooi. kijk uit met uitpakken! Gelukkig nieuwjaar! Gr. Vuurwerkbestel.nl''

    Top!

  3. #63
    VWC-Lid Thunder Kingss's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 november 2010
    Berichten
    93
    Thanks
    41
    104 waarderingen in 17 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door r-blue Bekijk bericht

    Oh ja wou nog even melden hoe attent ze hier zijn; op 1 van de cakeboxen zit een sticker met de tekst '' LET OP: Dit product bevat een kooi. kijk uit met uitpakken! Gelukkig nieuwjaar! Gr. Vuurwerkbestel.nl''

    Top!
    Inderdaad erg fijn dat ze er een sticker op plakken. Daar komt bij dat de kooien ook al deels losgeknipt zijn en je ze alleen nog maar van de doos hoeft af te schuiven. Dat scheelt een hoop werk!

  4. Deze gebruiker waardeert Thunder Kingss voor het bericht:


  5. #64
    VWC-Lid Thunderboy's schermafbeelding
    Geregistreerd
    8 februari 2006
    Berichten
    2.515
    Thanks
    4.155
    5.068 waarderingen in 1.516 posts
    En ook vandaag weer super goed geholpen.
    Zowel bestelling als de prijs, alles binnen 5 minuten in de wagen.

    Behulpzame kerel ook bij het inpakken, aardig personeel die rustig en relaxed overkwamen.

    Volgend jaar zien jullie me weer, bedankt nog voor de goede service en succes morgen met de laatste dag

  6. #65
    VWC-Lid PyroBrian's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2014
    Berichten
    595
    Thanks
    602
    202 waarderingen in 99 posts
    Vanmiddag langsgeweest voor mijn gewonnen chaosphere box en ik kan de verhalen van mijn collega-pyro's alleen maar beamen. Staat netjes aangegeven, leuk aangekleed, kannen koffie stonden klaar bij binnenkomst, vriendelijk personeel en liep binnen een paar minuten weer met mijn box naar buiten. Dikke aanrader wat mij betreft.

  7. #66
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    3 januari 2012
    Berichten
    1.637
    Thanks
    1.020
    1.406 waarderingen in 557 posts
    Vanavond met Mlife gewonnen prijs opgehaald en gelijk ook nog Tante Rikie's Kruittuintje die we nog in de aanbieding hadden besteld voor 90 euro. Dat de afhaaltijd een uur later was, was geen enkel probleem! Ondertussen nog wat uitgezocht in losse verkoop. Gevraagd naar de Machine Gun box, die was eigenlijk niet in losse verkoop maar na even zoeken hebben ze er toch 1 gevonden. Top! Kregen ook nog kleine korting en een gratis Freak show. Verder duidelijk personeel met verstand van zaken.

  8. Deze gebruiker waardeert Rico voor het bericht:


  9. #67
    VWC-Lid Spinner's schermafbeelding
    Geregistreerd
    21 december 2013
    Locatie
    Stad van Flipje.
    Berichten
    902
    Thanks
    1.198
    1.111 waarderingen in 416 posts
    Nogmaals super bedankt vuurwerkbestel voor de gewonnen prijs. Aangezien ik de voorgestelde tijden niet kon, kwam Rutger met een mooi voorstel.

    Omdat de planning voor de 29e al helemaal rond was en mijn gewonnen "chaosphere box" niet meer in de planning paste stelde Rutger voor om de chaosphere te vervangen voor € 100,- vrij te besteden tijdens de losse verkoop. Dat vond ik een mooi voorstel.

    Toen ik de 29e kwam om mijn prijs op te halen, moest ik even naar Stefan vragen.

    Dus zo gezegd zo gedaan. Na de felicitaties mocht ik bij de losse verkoop mijn cakes uitzoeken. Tussendoor vertelde Stefan ook nog even dat ik voor € 125,- mocht uitzoeken. Waarvoor dank!

    Dus kon ik uit gaan kiezen. Bewust voor losse cakes gekozen omdat mijn collectie al redelijk veel boxen had.

    Heb daar gekozen voor de hff Crackling fan 2.0, eclipse 2.0, Voltage Speedzone en de color change.

    Super service tijdens deze toch al drukke dagen. Jullie zien me zeer zeker weer!

    Ook had ik voorgesteld om mijn prijs weer beschikbaar te stellen aangezien ik de genoemde data niet kon. Maar ik had immers gewonnen dus werd het zo opgelost.

    Vuurwerkbestel bedankt! Jullie staan voor snelle service, klantvriendelijkheid en hebben meedenkende mensen.

    Tot de volgende afhaaldagen!

  10. Deze gebruiker waardeert Spinner voor het bericht:


  11. #68
    VWC-Lid funkyi's schermafbeelding
    Geregistreerd
    13 oktober 2017
    Locatie
    Bunker 4
    Berichten
    1.671
    Thanks
    605
    910 waarderingen in 444 posts
    Volgens mij gaat het niet zo hard met de acties als voorgaande jaren. Wel een hele fijne Vuurwerkwinkel. Makkelijk met bestellen, makkelijk ophalen en de voorgaande jaren veelal gebruik gemaakt van de goede acties.
    Hopelijk komen ze ook dit jaar ook met een goede 40 grams pijlenaanbieding net als vorig jaar...

  12. #69
    Super Moderator omepje's schermafbeelding
    Geregistreerd
    11 augustus 2006
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    22.443
    Thanks
    41.004
    19.057 waarderingen in 8.437 posts
    Hier ook een bestelling opgehaald, perfect geholpen en goede service. Hele fijne winkel.
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

  13. #70
    Banned
    Geregistreerd
    10 januari 2006
    Berichten
    2.444
    Thanks
    2.118
    3.155 waarderingen in 1.183 posts
    Vandaag hier het vuurwerktotaal deel opgehaald. Bij het aanrijden zie je de mooie zaak al liggen, duidelijk en het ademt vuurwerk uit.

    Ter plaatse even met stefan gepraat maar die had het nogal druk. Bij het controleren van de bestelling word je bijgestaan door 2 leuke en uiterst behulpzame dames. Na de bestelling ingeladen te hebben iedereen nogmaals bedankt en terug gereden naar Roermond.

    Top winkel, Top service.

  14. #71
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    10 december 2010
    Locatie
    Enschede
    Berichten
    1.733
    Thanks
    107
    296 waarderingen in 131 posts
    Inderdaad 1 van de betere winkels. Personeel is aardig en behulpzaam. De winkel zelf ziet er ook echt leuk uit. Outlet gedeelte was ook interessant, de oude man daar was echt grappig!

  15. #72
    VWC-Lid vincmeister's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 september 2006
    Berichten
    744
    Thanks
    460
    846 waarderingen in 321 posts
    fijne winkel, dankzij het zaklampje ook prima te vinden! Ik heb Donderdag avond mijn Gangsterbox opgehaald. ondanks er wel een continue aanloop was, hing er een ontspannen sfeer.
    Meteen ook een klantenkaart meegekregen waar ook al gelijk 2000 punten op staan! (al moet ik wel even op onderzoek uit wat ik er mee kan ;) )

    VuurwerkBestel, hartelijk dank voor de mooie prijs!
    Youtube: Fuse & Cues

  16. #73
    VWC-Lid chrissie81's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Locatie
    Breda
    Berichten
    1.471
    Thanks
    4.044
    3.763 waarderingen in 1.087 posts
    Vanmiddag ook mijn prijs en overige bestelling opgehaald. Wat een ongelofelijke drukte nog op de 30e in de middag bij de afhaalbalie! Alsnog redelijk snel geholpen, en wat een respect voor de 2 jonge dames die daar iedereen helpen met controleren en/of mee naar de auto lopen. Liep een dame met me mee met 2 Volt flowerbeds alsof het een niks was
    FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

  17. #74
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    12 december 2010
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    101
    Thanks
    100
    72 waarderingen in 29 posts
    wanneer Komt jullie website weer online ?

  18. Deze 2 gebruikers waarderen Jord1975 voor het bericht:


  19. #75
    VWC-Lid Ronn0's schermafbeelding
    Geregistreerd
    17 december 2016
    Berichten
    797
    Thanks
    266
    418 waarderingen in 225 posts
    De site is inmiddels weer online zag ik :-) Hopen op nog een 10daagse winactie op 't forum :-D

  20. Deze gebruiker waardeert Ronn0 voor het bericht:


Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •