Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ninja pijlen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Bij de plantenhal kosten ze ditjaar: 10, 12,50 en 15 euro! dus voor maar 15 euro krijg je de ninja 3 pijlen!
    we wachten met ze'n allen op de dag der dagen van het jaar, en die is als het zover is, zo voorbij.

    Comment


      #47
      Ik heb ze vroeger ook een paar jaar achter elkaar gehad, de Ninja I en Ninja Ii. Toen een tijdje niet en dit jaar zag ik dat Valk ze had dus dit jaar wordt het de Ninja I II en III toppijlen!
      Vuurwerk is een passie!

      Comment


        #48
        Ik *verbeter* mijn pijlen altijd, dus ook ditjaar weer. Zo kom je elk jaar erachter welk vuurwerk merk of pijlenpakket je het meest naaien. Alpeco naait je het meest met zijn pijlen, maar das geen wonder. Ook de kruitinhoud van deze pijlen waren weer te triest om naar huis te schrijven. Van 2 pakken ninja 3 pijlen waren de 30grams : tussen de 9 en de 20 gram. Gemiddeld 13 gram
        15grams : tussen de 7 en de 13 gram. Gemiddeld 10 gram

        bij het ninja 1 en ninja 2 pakket waren de verschillen tussen groot en klein ook nauwelijks meerbaar. Alles zat zo'n beetje tussen de 6 en 12 gram per pijl.

        toch gek dan hey dat deze pijlen zo'n mooi effect geven, terwijl je weet dat maar 30% van de kop gevuld is.
        we wachten met ze'n allen op de dag der dagen van het jaar, en die is als het zover is, zo voorbij.

        Comment


          #49
          Oorspronkelijk geplaatst door illegaal vuurwerkfan Bekijk bericht
          Ik *verbeter* mijn pijlen altijd, dus ook ditjaar weer. Zo kom je elk jaar erachter welk vuurwerk merk of pijlenpakket je het meest naaien. Alpeco naait je het meest met zijn pijlen, maar das geen wonder. Ook de kruitinhoud van deze pijlen waren weer te triest om naar huis te schrijven. Van 2 pakken ninja 3 pijlen waren de 30grams : tussen de 9 en de 20 gram. Gemiddeld 13 gram
          15grams : tussen de 7 en de 13 gram. Gemiddeld 10 gram

          bij het ninja 1 en ninja 2 pakket waren de verschillen tussen groot en klein ook nauwelijks meerbaar. Alles zat zo'n beetje tussen de 6 en 12 gram per pijl.

          toch gek dan hey dat deze pijlen zo'n mooi effect geven, terwijl je weet dat maar 30% van de kop gevuld is.
          Uuuh vergeet ook niet ff de stijg moter mee te tellen!!
          Dat is ookal gouw tussen de 10 a 15gram.
          Dus zo hard word je niet genaait

          Comment


            #50
            ik had dit jaar voor de vooravond het mega ninja pakket, leuke pijlen
            maar was blij dat ze op waren.....
            ik had precies 2 van de dikste pijlen die goed om hoog gingen.
            de kleinen gingen goed omhoog maar hadden soms een rare afwijking.
            vond het ook wel lang duren voor dat ze opstegen.
            had afgelopen zaterdag nog een pakketje lightyear op gehaald die gingen een heel stuk beter.

            Comment


              #51
              Ninja 3

              Vuurwerkland AVRI: www.avri-vuurwerkland.nl

              Comment


                #52
                Dit jaar maar weer eens een pakje 'meegenomen' toen ik klaar was met werken. Het zijn nog steeds zeer goede pijlen! Vooral de kleine pijlen hebben goede effecten.
                "I came in like a crackling ball."

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
                  Dit jaar maar weer eens een pakje 'meegenomen' toen ik klaar was met werken. Het zijn nog steeds zeer goede pijlen! Vooral de kleine pijlen hebben goede effecten.
                  Welke had je precies?? Wil graag 1 of 2 proberen, maar wat is een mooie prijs?? Nog nooit gehad, dus heb verder geen ervaring.

                  Comment

                  Working...
                  X