Banner GBV-WECO - ExportVuurwerk.nl
Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    VWC-Lid daanvdboor's schermafbeelding
    Geregistreerd
    27 november 2008
    Berichten
    155
    Thanks
    212
    13 waarderingen in 6 posts

    ronald adventure shop beverwijk

    Deze bekende zaak in Beverwijk verkocht jaren lang Diamond-Collection. Dit jaar hebben ze daar Breeschoten aan toegevoegd. Ze verkopen veel produkten van zowel Diamond-Collection als Breeschoten.
    Er liggen ook 2 folders in de winkel, 1 van Diamond en 1 van Breeschoten. Hopelijk lukt het hier wel mee.
    Ik persoonlijk vind ze vrij duur.
    Laatst gewijzigd door Viva la Bang; 9 december 2009 om 14:41 Reden: Spelling

  2. #2
    VWC-Lid Tunit's schermafbeelding
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    1.065
    Thanks
    11
    42 waarderingen in 26 posts
    Ze verkopen dit jaar gewoon weer Schuurmans, Breeschoten daar in tegen niet meer.

    Heb net de folder opgehaald, niet veel verschil met voorgaande folders zelfde style iets anders ingedeeld. Voor de rest niet veel bijzonders te melden over de winkel.

    Adresgegevens;
    Ronald Adventure Shop
    Zeestraat 13
    1941 AJ Beverwijk
    0251-221572
    Website;
    www.ronaldadventureshop.nl
    Webshop 2010

  3. #3
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    8 december 2015
    Berichten
    10
    Thanks
    0
    23 waarderingen in 6 posts
    Wij zijn met Ronald Adventure Shop een nieuwe weg in geslagen. Zo voeren wij dit jaar de collecties van Zena (Lesli) en Vuurwerktotaal (vuurwerkvisie). Producten van deze beide leveranciers staan voor de hoogste kwaliteit tegen de scherpste prijs! De demoavonden dit jaar waren veelbelovend en wij gaan dan ook knallen met een assortiment dat meer dan 40 dikke cakeboxen bevat!
    Check onze nieuwe bestelsite: www.vuurwerk-beverwijk.nl

  4. Deze gebruiker waardeert Vuurwerk-beverwijk voor het bericht:


  5. #4
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Hier nog even op terugkomend, wat een service! De winkel word voor de vuurwerkverkoop helemaal omgebouwd, de achterkant dient als vuurwerkwinkel. Achter de balie staan echte liefhebbers die er verstand van hebben. Het assortiment is nu beter dan ooit, Vuurwerkvisie en Zena Vuurwerk, het beste van beide werelden wat voorheen dus via 1 importeur in te kopen was. Daarnaast waren er de laatste maanden van het jaar natuurlijk hele goede acties te vinden via het internet, zowel via Zendvuurwerk.nl als via Vuurwerktotaal zelf. Hierzelf heb ik ook gebruik van gemaakt!

    Mannen bedankt voor de goede service, het uitstekende vuurwerk en de gezelligheid in de winkel!

  6. #5
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Wederom een hele verandering gaande bij Zena Vuurwerk Beverwijk/ Ronalds Adventure Shop!

    Eerder dit jaar hebben ze het pand verlaten aan de Zeestraat en zijn ze verhuisd naar de Breestraat. Daar hebben ze een groot pand gekocht en laten verbouwen. Echter hebben ze daar geen opslagbunkers voor vuurwerk. Wel verkopen ze dit jaar nog vuurwerk door het oude pand nog een maand te huren in december om zo klanten tevreden te kunnen stellen. Een prima zet want het assortiment is weer goed!

    De zoon van de eigenaar is ook een echte liefhebber. Vorig jaar heb ik samen met hem de jaarwisseling mogen vieren en dat was echt een gekkenhuis. Zijn passie voor het vuurwerk zie je ook in het assortiment terug. Wat voorheen het matige GBV was is nu VuurwerkTotaal, Zena Vuurwerk en Cafferata geworden. Het personeel wat er rond loopt is, zover ik weet, allemaal ook liefhebber. Een grote groep vrienden die stuk voor stuk kunnen zeggen; die heb ik zelf ook!

    Direkte link naar de website is trouwens www.vuurwerk-beverwijk.nl, hier staat ook het vuurwerk van Cafferata tussen. Maar ook is er vuurwerk te bestellen via www.zenavuurwerk.nl en www.vuurwerktotaal.nl.

    Cheers!

  7. #6
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ik weet niet of iemand hun Facebook pagina in de gaten houdt maar ze geven om de zoveel dagen dikke prijzen weg. Niet de afdankertjes maar gewoon de beste cakes en voornamelijk boxen uit het assortiment!

    https://www.facebook.com/vuurwerkbeverwijk.nl/

    Naam: Schermafbeelding 2017-12-19 om 16.22.55.png
Bekeken: 902
Grootte: 373,9 KB

  8. #7
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Ze zitten nu trouwens op de vernieuwde Breestraat in plaats van de Zeestraat.

    Vuurwerk verkoop nog wel vanuit het oude pand op de Zeestraat.
    Laatst gewijzigd door Ruben; 11 december 2019 om 07:49

  9. #8
    VWC-Lid Ruben's schermafbeelding
    Geregistreerd
    1 januari 2007
    Berichten
    9.126
    Thanks
    1.088
    4.190 waarderingen in 1.578 posts
    Vanaf heden ook Luypaers en Funke met kartonkorting voor de liefhebber! Mooie kans voor de liefhebber, Zowel de Kometembomben als Ball Python zijn in het assortiment opgenomen.

  10. #9
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    14 september 2007
    Berichten
    218
    Thanks
    14
    209 waarderingen in 62 posts
    Da's ook geniaal zeg, ik kom hier wel eens om kleding/schoenen te kopen maar wist helemaal niet dat ze ook vuurwerk verkochten! Als de service de laatste 3 dagen net zo goed is als de rest van het jaar, dan zit je hier zeker goed. Topzaak dit.

  11. Deze gebruiker waardeert crowncollection voor het bericht:


  12. #10
    VWC-Lid Heistek's schermafbeelding
    Geregistreerd
    14 april 2021
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    527
    Thanks
    243
    1.000 waarderingen in 307 posts
    Ik hoop echt dat ik eind van dit jaar weer gewoon mijn bestellingen mag afhalen! Ik mis al 2 jaar juist dat belangijke stukje sfeer!
    En bij het afhalen komt er altijd wel weer wat bij wat niet meebesteld is.

    Naam: Screenshot_20220104-085025_Facebook.jpg
Bekeken: 452
Grootte: 243,0 KB

  13. Deze gebruiker waardeert Heistek voor het bericht:


  14. #11
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 januari 2017
    Berichten
    2.945
    Thanks
    3.250
    1.888 waarderingen in 967 posts
    Kan er geen topic van vinden, heb hier de cake heemskerks hoogtepunt gekocht waar we best tevreden over waren voor 20 euro. Schiet vrij hoog maar grote boeketten.

    PJJJJJJJJJJJIIIIEEEEEEEEEEUUUUUWWWWWWWWWWWWW

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •