Petitievoorvuurwerk.nl
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 64
  1. #46
    VWC-Lid Rollende_Babba's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Locatie
    ROTJEknor
    Berichten
    704
    Thanks
    7
    6 waarderingen in 5 posts
    Toch klinkt het goed: Westerschelde polder of Westerschelde Eiland.
    Blijft raar dat de Oosterschelde noordelijk ligt van de Westerschelde...
    Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

  2. #47
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    552
    Thanks
    94
    223 waarderingen in 105 posts
    je zou bijna denken dat de overheden van Belgie en Nederland goed bezig zijn.
    Even over Alpeco zelf, Jammer hoor, dat deze topzaak is vervallen tot een tweederangs winkel, waar geen enkele positieve uitstraling meer te bespeuren is.

  3. #48
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
    je zou bijna denken dat de overheden van Belgie en Nederland goed bezig zijn.
    Even over Alpeco zelf, Jammer hoor, dat deze topzaak is vervallen tot een tweederangs winkel, waar geen enkele positieve uitstraling meer te bespeuren is.
    Met dank aan de turken die erond lopen.. ik heb niks tegen ze hoor.. Maar ze hebben totaal geen feeling met het vuurwerk wat ze verkopen, doen er ook geen enkele moeite voor om een beetje kennis van het vuurwerk te krijgen. En dan spreken ze, op een enkeling na, ook geen Nederlands.. nee echt bevoordelijk voor de zaak is dat niet nee.

    Het is een turkenbolwerk geworden zoals ik wel eens zeg. Verder grap ik er wel eens voer dat we binnenkort Hallalvuurwerk gaan krijgen.. en dat het binnenkort El Alpeco gaat heten.. Maarja aan de andere kant het is bittere ernst Rick.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  4. #49
    VWC-Lid Rollende_Babba's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Locatie
    ROTJEknor
    Berichten
    704
    Thanks
    7
    6 waarderingen in 5 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shinji Bekijk bericht
    je zou bijna denken dat de overheden van Belgie en Nederland goed bezig zijn.
    Even over Alpeco zelf, Jammer hoor, dat deze topzaak is vervallen tot een tweederangs winkel, waar geen enkele positieve uitstraling meer te bespeuren is.
    Ze moeten wel, kan me niet voorstellen dat ze hier niet van op de hoogte waren. Triest maar niks aan te doen helaas. Het zal je maar gebeuren als ondernemer.
    Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

  5. #50
    VWC-Lid Rollende_Babba's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Locatie
    ROTJEknor
    Berichten
    704
    Thanks
    7
    6 waarderingen in 5 posts
    Hallal Leluja
    Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

  6. #51
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rollende_Babba Bekijk bericht
    Ze moeten wel, kan me niet voorstellen dat ze hier niet van op de hoogte waren. Triest maar niks aan te doen helaas. Het zal je maar gebeuren als ondernemer.
    Dat waren ze dus niet.. voor hun kwam dit ook als donderslag bij heldere hemel. De overheid was wel in overleg met de branche ( dus ook met Alpeco) Maar dat er al concrete regelgeving enzo aankwam.. dat had men nog lang niet verwacht.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  7. #52
    VWC-Lid Rollende_Babba's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Locatie
    ROTJEknor
    Berichten
    704
    Thanks
    7
    6 waarderingen in 5 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    Dat waren ze dus niet.. voor hun kwam dit ook als donderslag bij heldere hemel. De overheid was wel in overleg met de branche ( dus ook met Alpeco) Maar dat er al concrete regelgeving enzo aankwam.. dat had men nog lang niet verwacht.
    Ok, shit zeg hej... Zo zie je maar weer, en zelf staan ze met o&n hun vuurpijltjes af te steken. Zo van oooow wat mooi... Maar die pijl valt wel teugen zeg, veur die prijs! Hypocriete ambtenaren!
    Want ze willen wel georganiseerde vuurwerkshows om de show te stelen van andere steden, maar aan de andere kant werken ze opleidingen tot pyrotechnici tegen. Hoe willen ze 5500 steden allemaal een vuurwerkshow laten geven met 300 pyrotechnici??? ( getallen even geschat of fictief )
    Laatst gewijzigd door Rollende_Babba; 16 december 2009 om 23:28
    Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

  8. #53
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    22 september 2006
    Berichten
    552
    Thanks
    94
    223 waarderingen in 105 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RedBaron Bekijk bericht
    Dat waren ze dus niet.. voor hun kwam dit ook als donderslag bij heldere hemel. De overheid was wel in overleg met de branche ( dus ook met Alpeco) Maar dat er al concrete regelgeving enzo aankwam.. dat had men nog lang niet verwacht.
    Xavier vertelde me 3/4 jaar geleden al dat het wel eens moeilijk zou kunnen worden. Ze waren net met dat vage 1.3 regeltje om de oren geslagen en hun werd verteld dat de kvk ook nog van korte duur zou zijn.
    Ze wisten dus wel degelijk dat er een probleem was, vandaar ook hun niet geweldige voorraad en na de berichten van vorig jaar december, hun totale desinteresse met alle mediterrane gevolgen vandien.

  9. #54
    Pyroworld RedBaron's schermafbeelding
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    3.548
    Thanks
    727
    1.476 waarderingen in 360 posts
    Dan heb je toch niet helemaal goed geluisterd Rick. Men wist inderdaad dat dit niet jaren nog kon duren. En ja er was even sprake ( mede door valse berichtgevingen in de Nederlandse pers vorig jaar) van dat het vorig jaar al gedaan zou zijn. Maar er is toen in dit voorjaar een overleg geweest met de Overheid en branche.. en toen was er helemaal geen aanwijzing dat het nu ineens gedaan kon zijn. Sterker nog er gingen stemmen op , om de wet pas aan te passen als de Europeese wetgeving zou zijn door gevoerd.

    en dit staat overigens los van het brakke voorraad beleid.. dat ligt puur aan Zhang en niet aan de regeling. Hij moet gewoon eerder beginnen met produceren en eerder zn containers verschepen.
    [URL]WWW.PYROWORLD.NL[/URL] PW op YT: [URL]http://www.youtube.com/user/pyroworldwebsite[/URL] subscribe!

  10. #55
    VWC-Lid Torrr's schermafbeelding
    Geregistreerd
    28 maart 2009
    Locatie
    City Lights
    Berichten
    14.753
    Thanks
    3.294
    11.366 waarderingen in 5.121 posts
    Het is trouwens ook best wel zuur voor Xavier, van Olen weer terug bij Alpeco omdat zijn hart bij het spectakelvuurwerk ligt en nu gaat dit er bij Alpeco ook uit

    En zekers ligt het aan Zang, die wil in principe alleen zijn eigen voorkeur wat betreft de fabrikant van vuurwerk in de zaak hebben en steeds meer richting een eigen label ( wat ze nu trouwens ook hebben : Edruco ). Nico en Weco is hij in principe al aan het "lozen ".

  11. #56
    VWC-Lid Rollende_Babba's schermafbeelding
    Geregistreerd
    2 november 2006
    Locatie
    ROTJEknor
    Berichten
    704
    Thanks
    7
    6 waarderingen in 5 posts
    Weten jullie wat het is? Ik maak me er niet meer druk om, ik bindt gewoon 3 500 grammers bijelkaar. Gewoon een mooie combi maken, beetje creatief zijn, al mogen ze dan wel wat meer ritme in de potten stoppen.
    Laatst gewijzigd door Rollende_Babba; 17 december 2009 om 19:08
    Zolang ik leef blijf ik vuurwerk afsteken, verbod of niet!

  12. #57
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    1 oktober 2006
    Locatie
    Republiek der Nederlanden.
    Berichten
    1.818
    Thanks
    97
    515 waarderingen in 217 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rollende_Babba Bekijk bericht
    Weten jullie wat het is? Ik maak me er niet meer druk om, ik bindt gewoon 3 500 grammers bijelkaar. Gewoon een mooie combi maken, beetje creatief zijn, al mogen ze dan wel wat meer ritme in de potten stoppen.
    Ik kan me er ook niet druk om maken. Ik heb geen kvk en btw nummer ter beschikking en kon het vuurwerk dus ook nooit halen. Tevens moest er een persoon van? 21 jaar mee. Die heb ik niet in mijn vriendenkring.
    Ik haal het mooi legaal hier in Nederland, nooit boetes, geen vuurwerk wat in beslag wordt genomen en geen verstop plek nodig.

    Ik kijk gewoon een aantal filmpjes van een aantal blokken van Bonbridge en boots die wel na via 500 gram potten te combineren.
    Het leven is een feest!

  13. #58
    VWC-Lid Lars Lawinepijl's schermafbeelding
    Geregistreerd
    15 september 2009
    Berichten
    41
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rollende_Babba Bekijk bericht
    Wat wil je dan? Dat ze je een Jupiler aanbieden en zeggen tot ziens? Tot de volgende keer? Je kunt het ze toch niet kwalijk nemen man. Alsof zij er blij mee zijn.

    Laten we hopen dat er in NL volgend jaar blokken verkocht mogen die kwalitatief hoogwaardig zijn en mischien wel 500+ gram ooit gaan worden. Mischien zit dat er wel in met EU regelgeving in de toekomst.
    Ik neem het ze ook zeker nietkwalijk voor hun is het al rot genoeg daar ben ik het helemaal mee eens.. maar voorheen werden we altijd vriendelijk geholpen, was het echt een uitje om een bezoekje te brengen. Maar als je dan een vraag hebt, of er gaat wat mis. Dat je dan aangekeken dat jij de boos doener bent vindt ik toch erg jammer.. Iedereen kan zijn dag een keer niet hebben en waar mensen zijn worden fouten gemaakt...

    Ik hoop ook zeker dat er in NL kwalitatief hoogwaardige blokken komen, met een grotere tube inhoud.

  14. #59
    VWC-Lid Luman's schermafbeelding
    Geregistreerd
    23 september 2009
    Berichten
    47
    Thanks
    0
    3 waarderingen in 3 posts
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert john jacques Bekijk bericht
    ??? wie zegt dat ik die wil ????
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robert john jacques Bekijk bericht
    Het is maar goed dat ze niet ook het belgische consumentenvuurwerk verbieden.
    Ik moet nog een 100.000 klapper wat nitraten en vlinders hebben, dit mag gelukkig nog wel.
    Tja...

  15. #60
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    16 februari 2010
    Locatie
    Essen
    Berichten
    74
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    niet alle 100.000 klappers zijn spektakelvuurwerk. bij edruco kun je ze ook krijgen

Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •