Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkland/vuurwerktotaal Giezen Hoogkerk

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
    Giezen heeft elk jaar een geweldige showroom. Waar normaal de fietsen staan staan nu vitrines met dummies uitgestald. Alles ademt vuurwerk, je ziet er aan af dat de eigenaar passie ervoor heeft..
    Dat hebben ze zeker!

    Comment


      Ben ik nu scheel of zitten er bij die crown majestic geen waaiers in

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Jantjebeton1981 Bekijk bericht
        Ben ik nu scheel of zitten er bij die crown majestic geen waaiers in
        Denk dat de potten die op de doos staan niet kloppen, bij de Sky High komt het ook niet overeen met wat er in de doos hoort te zitten.

        Comment


          Zeker en gewis de mooiste showroom en etalage die ik ken in de wijde omgeving, en misschien ook het grootste assortiment? Volle beide zijden a4tje in kleindruk Het loopt hier altijd onverstoorbaar soepel door, zelfs tijdens de zaterdagdrukte

          Comment


            3 of vier jaarwisselingen geleden hier een gedeelte van het vuurwerk weggehaald. Prima service en idd zelf ook een echte liefhebber.
            -Step outside the box to see the real picture-

            Comment


              Ik was er gisteren om 5 uur. Afhaal stond 6 en moest uurtje wachten dus, dan maar centrum in en beetje eten. Bestelling lag om 6 uur voor het grijpen kon dus om de juiste tijd ook zo weer weg. Mooie showroom. Genoeg aan counter om iedereen te helpen. Top zaakie
              Brrrap, lekker knallen

              Comment


                Top de winkel topics zijn open! Eergisteren bij Giezen langs geweest. Heeft al een mooie collectie cat1! Komt mogelijk nog wat bij!!
                Heeft u misschien een vuurtje?

                Comment


                  paar pakketten zelfs alweer uitverkocht, benieuwd of en wat er komende weken nog bij komt. Twijfel zelf nog of ik zin heb in cat. 1....maar zit wel leuk spul tussen; vulkaantjes zijn top, camelia's, goeie cracklinglintjes uitzoeken...en die set met 20 zilver/goudspuwertjes is verrassend goed!

                  Comment


                    Net bij Giezen geweest. Ze zijn vandaag extra open tot 18:00....


                    Edit: inmiddels tot 20:00
                    Laatst aangepast door rocco; 14 December 2020, 17:53.
                    Heeft u misschien een vuurtje?

                    Comment


                      Hier nog Prisma Sparklers kunnen scoren, blij mee! Lekker druk daar, je kunt merken dat de keus aan dealers minder wordt maar Giezen houdt vol. Gezellige, goed geöliede drukte hoorde heel wat "is uitverkocht" bij de kassa, dus loopt absurd hard daar, leuk is dan wel dat er last minute inkoop gebeurt zoals die Caff fontein dus

                      Comment


                        Erg druk inderdaad maar een heerlijke winkel. Vandaag kleine bestelling opgepikt. Duurde wat lang maar dat maakte mij niet zoveel uit. Heerlijk om weer even in de drukte van de vuurwerkkopers te staan

                        Comment


                          Goed om te horen! Morgen nog even langs!
                          Heeft u misschien een vuurtje?

                          Comment


                            Hier nog Dumbum/Scream/Klasek speeltjes

                            Comment


                              Mooie showroom weer, als altijd. Spul staat hier altijd prachtig uitgestald, echt goed uitkiezen voor de shoppers.

                              Prima geholpen, iets schaars dat miste werd tevoorschijn getoverd.

                              Even aardig wat bijtjes in diverse grootte ingeslagen, gezien dat het volgende is dat de importeurs uitfaseren. Hier zijn er nog vele soorten te vinden.

                              Dank weer, Erik & team

                              Comment


                                Vanmiddag geweest. Alle bestellingen perfect uitgeleverd en de grotere compounds werden tot aan de auto gebracht. Zoals elk jaar een topwinkel met mooie collecties en super service!

                                Comment

                                Working...
                                X