Banner Rubro Vuurwerk - Rubro.nl
Pagina 1 van 14 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 210
  1. #1
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts

    Vuurwerkland/vuurwerktotaal Giezen Hoogkerk

    Hier was nog geen topic van zag ik ?

    Vuurwerkland Giezen Hoogkerk
    Middenweg 24
    9745 BN Hoogkerk
    050-5565867

    Verkoop van BonFireworks en B&W

    BonFireworks wordt in voorverkoop gegarandeerd geleverd. Tijdens verkoopdag geld op = op!

    !!! VUURWERKSHOW, 11 DECEMBER! !!!

    Zaterdag 11 december geven we weer een vuurwerkshow, om
    19.00/19:30 uur bij de Ruskenveenseplas te Hoogkerk. Na de show is
    onze winkel vanaf 20.00 uur geopend, zodat u extra gelegenheid
    heeft om uw bestelling alvast in te leveren.

    Na afloop van de demo krijgt u zelfs 10% korting op de toch al goedkope Bonfireworks!!!!
    Laatst gewijzigd door Gerwin; 12 november 2010 om 17:17
    Gerwin

  2. #2
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    79
    Thanks
    0
    55 waarderingen in 18 posts
    Jammer dat de BonFireworks collectie niet in de folder is opgenomen. Enkel de collectie's die op hun website staan, had me toch een ritje Hoogkerk gescheeld nou moet ik alsnog naar Giezen om te kijken wat ze aanbieden van BonFireworks en wat de prijzen zijn ervan.

  3. #3
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Ze bieden alles behalve de great wall of china aan. De prijzen zijn gewoon de consument advies prijzen. Anders kom je gezellig zaterdag avond langs! krijg je ook nog eens 10% korting en een show erbij en heb je de benzine er ook weer uit.
    Gerwin

  4. #4
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    79
    Thanks
    0
    55 waarderingen in 18 posts
    Bedankt Gerwin, heb het aanbod ook gevonden op de website van Giezen zelf.

    En ik kom wel ff een kijkje nemen als ik tijd heb, zitten toch wel aardige cakes tussen van BonFireworks als ik de filmpjes op de website van Giezen moet geloven.

  5. #5
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    79
    Thanks
    0
    55 waarderingen in 18 posts
    Wat een aanfluiting zeg die demo show. Ik snel vanuit me werk door gereden, plekje voor auto gezocht sta amper 5 minuten te kijken en is het alweer afgelopen. Dus de show om 19.20 afgelopen en de winkel pas om 20.00 open, wat moet ik in godsnaam 40 minuten in Hoogkerk doen?

    Aanfluiting heb er anders geen woorden voor, bespaar me ook een volgend ritje naar Hoogkerk.

  6. #6
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Winkel was al om half 8 open en show duurde 15 min. Tja je kunt niet iedereen tevreden houden ik vond het iig een toppertje van een show
    Gerwin

  7. #7
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    21 december 2005
    Berichten
    79
    Thanks
    0
    55 waarderingen in 18 posts
    Het is gewoon belachelijk dat dat niet vermeld word.
    Ze wisten van te voren toch ook wel hoe lang de show zal duren? Neem aan als je in 15 min alles erdoor heen jaagt je dat van te voren ook wel weet.
    Maargoed aan ene kant slimme marketing want op de website lijkt van we hebben een uur show, als je erin zet van 15 min demo show komt er geen hond.
    Ik vroeg nog is het echt afgelopen al, toen zei iemand van ja. Dacht nou daar zat flink vaart achter of ze hebben lang niet alle producten van o.a Bonfireworks laten zien (bijna 30 producten van Bonfireworks alleen al) in 15 min.. Ik vind het knap.

    En iedereen te vreden? de meeste gingen allemaal direct naar huis want het was een chaos om weg te komen met de auto en veel zaten ook van zijn we hier nou voor gekomen... Iedereen stond ook ff van is nou afgelopen of uh... juist toen ging de hele horde direct weg.
    Trouwens ook nooit zo'n mak publiek gezien bij een demo/show, meestal word er aan het einde van een show wel ff geklapt maar was verdomd stil daarom dacht ik ook eerst van kan toch nu al niet afgelopen zijn. Nou was het ook 99% wat puur kwam om ff een showtje te kijken en geen idee hadden waar ze naar stonden te kijken.

    Nog geluk dat de winkel dan om half 8 open was want sprak nog een jongen die was met de bus gekomen en die zat ook al wat moet ik in godsnaam doen tot 8 uur.
    Maargoed ben blij dat jij het een topshow vond, of je werkt bij Giezen of je bent verdomd blij met je 10% korting op je Bonfireworks cakes want anders is er geen reden om het een topshow te noemen, ik kom nooit meer bij Giezen in elk geval.
    Zat bijna een uur in totaal in de auto voor een showtje van 15 min waarvan ik 5 minuten heb kunnen zien.

  8. #8
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Ten eerste ik werk niet voor giezen! En als de show bagger was geweest had ik dat ook zeker gezegd.

    En ik vond het gewoon een goeie show lekker stoken in rap tempo. Dat jij maar 5 minuten hebt kunnen zien betekent dat je zoiezo al te laat was want de planning was 7 uur en kwart over 7 werd er begonnen.

    En waarom haal je steeds het woordt demo tevoren ? het is namelijk niet als demo aangekondigt en altijd als show logisch dat je dan niet ziet welke cake welk effect is. Dus als je voor een demo kwam had je zoiezo beter thuis kunnen blijven.
    Gerwin

  9. Deze gebruiker waardeert Gerwin voor het bericht:


  10. #9
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Wat een geklaag... Misschien had het even anders aangekondigd mogen worden qua tijdsstrekking, maar vorig jaar was het net zo kort en zonder winkelopening en toen waren er net zoveel mensen. Ook toen geen applaus en er was gewoon meteen een uittocht. Het zijn nog altijd Grunnegers hè
    Het was ook al bekend dat niet alle 30 producten van Bonfireworks of de nog meer van B&W allemaal geschoten zouden worden. 13 van Bonfire was hier al aangekondigd, en dat het een showtje zou worden ipv een demo. Dan verwacht jij toch niet een show van een uur?! Je bent gewoon aan 't azijnpissen, had je 't te koud ofzo?

  11. #10
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Ik hoop, nu dit Vuurwerktotaal is geworden, dat Giezen net als vorig jaar Bonfireworks ernaast blijft verkopen... Anders ben ik in de aap gelogeerd; ze waren in het Noorden volgens mij het enige verkooppunt.

  12. #11
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    Ik heb het even gevraagd en antwoord gekregen: Ook dit jaar gaat Giezen hoogstwaarschijnlijk weer Bonfireworks verkopen. Een groot gedeelte van de collecties van Zena worden ook verkocht, naast van Vuurwerktotaal de Vuurwerktotaal lijn, X-treme en Barely Legal. En voor de kinderkes is er de kimmy/timmy collectie van Broekhoff
    Opvallende opmerking: het heeft er alle schijn van dat Bonfireworks nog met een single shot gaat komen dit jaar...

  13. #12
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    23 juni 2010
    Berichten
    3
    Thanks
    3
    5 waarderingen in 1 post
    Ook dit jaar zullen wij weer bon verkopen inclusief de dream fireworks cakes an de nieuwe singel shot.

    Mvg,

    Vuurwerk Totaal Giezen

  14. #13
    VWC-Lid
    Geregistreerd
    30 augustus 2010
    Berichten
    1
    Thanks
    0
    0 waarderingen in 0 posts
    wanneer gaat de webwinkel van vuurwerkland giezen open?

  15. #14
    VWC-Lid Richardus's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 december 2007
    Locatie
    Grunn
    Berichten
    12.156
    Thanks
    5.470
    6.268 waarderingen in 3.000 posts
    De vuurwerkwinkel is geopend vanaf half november
    http://www.vuurwerktotaal-hoogkerk.nl/

  16. #15
    VWC-Lid Gerwin's schermafbeelding
    Geregistreerd
    20 juni 2005
    Locatie
    Niemandsland
    Berichten
    2.812
    Thanks
    106
    697 waarderingen in 271 posts
    Vanaf vandaag is de websit van vuurwerktotaal hoogkerk online!

    http://www.vuurwerktotaal-hoogkerk.nl/

    Tevens is de folder ook online!:
    http://www.vuurwerktotaal-hoogkerk.n...hp?action=info

    Vanaf volgendeweek zal de webshop van bon online gaan! De laaste week van nov zal de webshop van vwt volgen!
    Laatst gewijzigd door Gerwin; 12 november 2010 om 18:46
    Gerwin

Pagina 1 van 14 12311 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •