Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kuiper Koekange

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ook net terug van kuipers. Helaas fout gegaan met mijn bestelde Transbombers, maar meer dan goed opgelost zoals gewoonlijk. Verder supersnel geholpen en snel weer weg. Nog een kleine uitruil met een ander forumlid op de parkeerplaats. Hij voor mij wat uit Leeuwarden meegenomen en ik voor hem uit Hardenberg. Zo denken we aan het milieu ...
    Vervolgens snel door naar Ruinerwold om mijn Facebook prijs op te halen. Dit kon helaas niet bij Kuiper zelf. Goede jaarwisseling en tot volgend jaar !!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
      Ook net terug van kuipers. Helaas fout gegaan met mijn bestelde Transbombers, maar meer dan goed opgelost zoals gewoonlijk. Verder supersnel geholpen en snel weer weg. Nog een kleine uitruil met een ander forumlid op de parkeerplaats. Hij voor mij wat uit Leeuwarden meegenomen en ik voor hem uit Hardenberg. Zo denken we aan het milieu ...
      Vervolgens snel door naar Ruinerwold om mijn Facebook prijs op te halen. Dit kon helaas niet bij Kuiper zelf. Goede jaarwisseling en tot volgend jaar !!
      Wat betreft de Transbombers, dat gaf bij ons best een vervelende nasmaak. Door een fout bij ons miste je 3 Transbombers en ik begrijp als geen ander dat dit heel erg zuur is, als freak. Fijn dat we het naar wens hebben weten op te lossen, maar we gaan er alles aan doen om dit niet nog een keer te laten gebeuren.

      Comment


        Johan zoals eigenlijk ieder jaar, ook dit jaar weer ons geweldig geholpen. Super!

        De bestelling bleek te groot voor jullie systeem waardoor ietsjepietje stress de 23/24e maar uiteindelijk allemaal goed gekomen en ook nog eens zeer! netjes opgelost. Datzelfde geld voor de geweldige vervanger van de blitzies en andere dingetjes.

        Top bedankt voor de moeite, ennuh wanneer kan ik weer bestellen ;)

        Comment


          Ook via deze weg, nogmaals complimenten aan het gehele team!
          Ja wanneer kunnen we weer bestellen?
          There is no such thing as enough fireworks.

          Comment


            Het gerucht gaat dus dat Pangu het huidige assortiment (bijna helemaal) stopzet. En met nieuwe producten gaat komen.

            Wat kunnen we van Kuiper hierop verwachten? Kopen jullie nog voorraden op? Blijft Pangu met nieuwe producten in de collectie? Of komt er zelfs een Pangu oud assortiment uitverkoop?

            Sinds 2014 haal ik zelf namelijk Pangu en het behoort kwalitatief gewoon tot de absolute top!
            There is no such thing as enough fireworks.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
              Het gerucht gaat dus dat Pangu het huidige assortiment (bijna helemaal) stopzet. En met nieuwe producten gaat komen.

              Wat kunnen we van Kuiper hierop verwachten? Kopen jullie nog voorraden op? Blijft Pangu met nieuwe producten in de collectie? Of komt er zelfs een Pangu oud assortiment uitverkoop?

              Sinds 2014 haal ik zelf namelijk Pangu en het behoort kwalitatief gewoon tot de absolute top!
              Het staat absoluut op de planning om Pangu in het assortiment te houden.

              Comment


                Geen bijzondere actie, maar bestellen is weer mogelijk.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                  Geen bijzondere actie, maar bestellen is weer mogelijk.
                  Top Is het assortiment wat er nu staat allemaal over van afgelopen seizoen? En wordt het binnenkort al weer aangevuld?
                  There is no such thing as enough fireworks.

                  Comment


                    Zitten goede prijzen tussen zeg! Nog even wachten op geld!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door thermite Bekijk bericht
                      Top Is het assortiment wat er nu staat allemaal over van afgelopen seizoen? En wordt het binnenkort al weer aangevuld?
                      Vooralsnog alles wat nog voorradig is!

                      Comment


                        Is er al wat bekend,over funke en luypears?
                        Light some fireworks, and see who answers.

                        Comment


                          Ja dus: https://m.facebook.com/story.php?sto...06617882766650

                          Comment


                            Ik had al gereageerd met awesome!
                            Light some fireworks, and see who answers.

                            Comment


                              Er zijn alvast wat artikelen toegevoegd aan de outlet. Wie weet zit er wat tussen

                              Comment


                                Leuk assortiment tot nu toe Johan! Alleen Fireworks for All,Pangu en Funke nog afwachten. Komen erg nog dingen bij,qua katan,wolff en Rubro? Erg blij met Magnum trouwens!
                                Light some fireworks, and see who answers.

                                Comment

                                Working...
                                X